2022-01-08, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Tigger Håkan? Det är inte min bild. Jag följer många Youtubers och det är väldigt ofta "tiggeri" och det görs reklam för de som sponsrat videon, ibland så länge så det tar mer tid än själva videon. Håkan har inga sponsorer och gör inte reklam! ÄNDÅ är han så aktiv så det finns nästan alltid ngt nytt från Håkan. Man behöver inte ta hans ord som om de kom ifrån Gud!

Ja han tigger och ljuger för att få in mer pengar på tiggeriet. Bland annat att han dykt på Estonia. Han är mytoman. Det är så många grova lögner som en normalbegåvad genomskådar direkt så jag orkar inte dra det här. Du har redan fått svaret om det och ombetts att läsa tråden. Det kan väl inte vara så svårt ? Du kan ju ta tio sidor åt gången och börja från slutet till exempel.
Citera
2022-01-08, 03:31
Medlem
Jag ska ta och lägga mig nu och jag orkar aldrig se dessa långa live videos med mupparna. Jag undrar bara om ni vet vem Johan Widen är ? Han presenteras som en mycket duktig journalist och Beggis presenteras som dykare Jag sökte lite på johan widen på nätet och hittade bara att han varit med i SD i Eskilstuna och blivit utesluten därifrån. Hans journalistik verkar bestå av ännu en som sitter och pratar på Youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=2miwPZJHZVE&t=780s

Fast lite kändis är han. Han har ju varit med i Aftonbladet. Han arrangerade Folkets Demonstration och ska tydligen vara högerextremist och umgås med nazister. Det går ju inte. Man ska umgås med vänsterextremister som dom på Aftonbladet gör

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zLk5lr/nazister-och-sd-politiker-manifesterade-tillsammans
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2022-01-08 kl. 03:34.
Citera
2022-01-08, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ja han tigger och ljuger för att få in mer pengar på tiggeriet. Bland annat att han dykt på Estonia. Han är mytoman. Det är så många grova lögner som en normalbegåvad genomskådar direkt så jag orkar inte dra det här. Du har redan fått svaret om det och ombetts att läsa tråden. Det kan väl inte vara så svårt ? Du kan ju ta tio sidor åt gången och börja från slutet till exempel.
Så Du vet att han inte dykt på Estonia? Var hittar man sådan info? Hur som haver så talar han väl inte om det 24/7 utan han lägger upp tankar och funderingar väldigt frekvent. Många youtubers som man följer lägger upp en video i veckan eller ännu mer sällan. HÅKAN är på tårna hela tiden.
Citera
2022-01-08, 03:46
Medlem
Citat:
Så Du vet att han inte dykt på Estonia? Var hittar man sådan info? Hur som haver så talar han väl inte om det 24/7 utan han lägger upp tankar och funderingar väldigt frekvent. Många youtubers som man följer lägger upp en video i veckan eller ännu mer sällan. HÅKAN är på tårna hela tiden.

Är det så ? Är det så ? Du hittar info i TRÅDEN för helvete. Nu orkar jag inte med dig mer. Skulle fylltratten ställa sig på tårna så skulle han ramla och slå sig sönder och samman.
Citera
2022-01-08, 03:57
Medlem
Citat:
Är det så ? Är det så ? Du hittar info i TRÅDEN för helvete. Nu orkar jag inte med dig mer. Skulle fylltratten ställa sig på tårna så skulle han ramla och slå sig sönder och samman.
Jag har ett sista gott råd till Dig! Ett råd som jag själv lever efter och det fungerar jättebra. NÄR, OM jag på YT hamnar i en video som bara irriterar mig så klickar jag på något annat! YT är GIGANTISKT.
Citera
2022-01-08, 08:40
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Tigger Håkan? Det är inte min bild. Jag följer många Youtubers och det är väldigt ofta "tiggeri" och det görs reklam för de som sponsrat videon, ibland så länge så det tar mer tid än själva videon. Håkan har inga sponsorer och gör inte reklam! ÄNDÅ är han så aktiv så det finns nästan alltid ngt nytt från Håkan. Man behöver inte ta hans ord som om de kom ifrån Gud!

Det kommer inga nyheter från Håkan.
Det han rapporterar läser han ur Friatider, Samnytt, Aftonbladet eller Svt som skrivit artiklarna långt innan. Så det är snarare gammalheter Håkan rapporterar.
Citera
2022-01-08, 10:18
Medlem
prominentens avatar
Du är besatt av Håkan. Kanske förälskad?

Citat:
Lugna ner mig ? Skriv inte så mycket dynga så slipper jag kommentera det du skriver
Citera
2022-01-08, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Det kommer inga nyheter från Håkan.
Det han rapporterar läser han ur Friatider, Samnytt, Aftonbladet eller Svt som skrivit artiklarna långt innan. Så det är snarare gammalheter Håkan rapporterar.
Javisst är det ofta så MEN skulle du vilja byta plats med Håkan? Starta din egen kanal där du talar om "gammalheter" och ständigt utsättas för elaka kommentarer!=
Citera
2022-01-08, 10:45
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Javisst är det ofta så MEN skulle du vilja byta plats med Håkan? Starta din egen kanal där du talar om "gammalheter" och ständigt utsättas för elaka kommentarer!=

Nä jag vill absolut inte byta plats med Håkan.
Jag inser mina brister och accepterar att jag inte har några nyheter att förmedla. Det är väl där jag skiljer mig mot Håkan.
Citera
2022-01-08, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Nä jag vill absolut inte byta plats med Håkan.
Jag inser mina brister och accepterar att jag inte har några nyheter att förmedla. Det är väl där jag skiljer mig mot Håkan.
OM/NÄR jag stöter på en tråd på YT jag inte gillar så går jag vidare. Jag gör INTE tummen ner och skriver ngt elakt utan jag går VIDARE! YT är ju gigantiskt så alla kan hitta ngt som passar!
Citera
2022-01-08, 11:16
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
OM/NÄR jag stöter på en tråd på YT jag inte gillar så går jag vidare. Jag gör INTE tummen ner och skriver ngt elakt utan jag går VIDARE! YT är ju gigantiskt så alla kan hitta ngt som passar!
Jag kollar på Håkans videosnuttar eftersom det roar mig när han försöker göra ett seriöst intryck, ofta verkar han påverkad. Han ändrar sina historier och avslöjar sig själv. Så gör jag, du kan göra som du vill. Och klart man trycker 👎
Citera
2022-01-08, 12:00
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Jag kan fortfarande inte sluta förundras att du genom att titta på Håkan inte hör allt motsägelsefullt han säger kring sina påstådda Estonia-dyk (och mycket annat). Antingen har du tittat för lite eller så är du extremt selektiv i vad du snappar upp som jag sa tidigare.

Jag ska försöka vara lite pedagogisk och samla motsägelserna kring Estonia:

1. Han påstår sig ha åkt med Estonia till Tallinn frekvent i början av 90-talet, flera år innan Estonia började trafikera rutten.
2. Håkans vittnesmål om spränghål på Estonia har inte kunnat bekräftas av någon, allra minst discovery-dokumentären. Håkan påstod från början att hålet fanns fullt synligt i fören på båten med utfläkt metall. Detta har han ändrat efter discovery-dokumentären som hittade ett intryckt hål längre mot mitten. Hålet som hittades verkar dessutom inte ha varit synligt dagarna efter förlisningen då Håkan påstår sig ha dykt där.
3. Håkan påstod tidigare att hans dykloggbok stals från Ufa i Berlin efter ett inbrott i början av 00-talet. Loggboken har nu mystiskt kommit fram och Håkan har viftat med den framför kameran (dock utan att visa innehållet).

Utöver detta finns mindre motsägelser som adderar till det faktum att han fabulerar, som att utrustningen han påstår sig ha använt inte funnits vid tillfället eller av Försvarsmakten, att han namnger fel politiker vid fel tidpunkter etc. Han har också placerat sig centralt i ubåtsincidenten i Karlskrona.

Allt ovan finns att tillgå på youtube på hans egna kanal, intervju med swebb-tv, Henning Wittes kanal mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in