Citat:
Ursprungligen postat av
HejsanHoppsan356
Ja du har rätt. Slarvigt av mig att inte klicka upp filmen innan jag svarade. Jag har inte sett tomten Denny Abrahamsson med en sån hatt eller nån hatt innan ser du. Det börjar bli mycket tomtar att hålla reda på.
Instämmer, tomtarna är många och ingen av dem tycks ha några större studieskulder att dras med. Islamafoben Denny Abrahamsson är ju en konspirationsteoretiker av sällan skådad slag, men efter att ha ögnat igenom denna tråden som handlar om Håkan Beermark så inser jag att Denny egentligen bara upprepar vad Håkan sagt tidigare, varvat med lite egna konspiratoriska teorier. TinTin Har jag inte sett så mycket av, påminner lite om Hasse Alfresson's pastor Jansson, han som inte hade några bestämda åsikter om någonting. Sheriffen i Angered är en annan figur som ser ut att vara hämtad direkt ur "Albert & Herbert" och inte tillför mycket till diskussionerna. Christer "Swexit" på Filippinerna har väl kanske åstadkommit något men upprepar samma saker gång på gång, med en dåres envishet där han nu sitter isolerad pga pandemin. Lokföraren Öysten på Bornholm likaså, bara upprepningar vad andra sagt tidigare och tillför därmed inget nytt. Det finns fler, men jag har inte koll på alla. Det allra sorgligaste i den här röran är ju dock det som ventilerats tidigare, den svans som troget hyllar, följer och dessutom ekonomiskt stöder dessa bekräftelsetörstande individer, inte minst Håkan Beermark.