2022-01-07, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Edvardsen bekräftad. 4-årskontrakt.
Gamla vanliga: prestera eller dra!

Verkligen upp till bevis.

Saru bram? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=395816335679197&id=1000575250 06204&m_entstream_source=timeline

Han är otroligt bra, en spelare jag till o med skulle vilja se i Landslaget.
Men nu gäller det att han står emot festandet, vet att han har endel polare i sthlm som festar hela tiden.
2022-01-07, 19:33
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Han är otroligt bra, en spelare jag till o med skulle vilja se i Landslaget.
Men nu gäller det att han står emot festandet, vet att han har endel polare i sthlm som festar hela tiden.
Tvivlar inte på hans egenskaper, han gör minst 10 mål om han är skadefri. Men som du nämner, festandet / hans tidiga stökiga bakgrund får inte ta över, då floppar han.
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Att han är en erkänt skicklig tränare och gjort fina resultat i framförallt Mjällby förnekar nog ingen . Det är en väldigt bra tränare som vet vad han vill. Men det verkar vara lite sisådär med hans lojalitet så man får väl se hur långvarig han blir i MFF.
Samtidigt tror jag nog han lärde sig en läxa kring den senaste cirkusen. MFF har nog också en lite proffsigare organisation där alla vet vad som gäller jämfört med Hammarby.
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Det hedrar dig att du är ärlig. Det menar jag.

Bra värvning. 10+ mål garanterat.
Det är en riktigt fin dag idag, då kan man kosta på sig att vara snäll!

Som tidigare nämnt så kommer Edvardsen till helt rätt miljö. Kolla bara på detta:
Citat:
- Jag pratade med Mange om hur saker funkar i klubben och laget när de var intresserade. Sedan när vi slutförhandlade ringde Mange upp mig och undrade hur nära det var. Han sa att de behövde en spelare som mig. Det var otroligt skönt att få den bekräftelsen.
Stil och klass av vår lagkapten Mange.
2022-01-07, 19:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Tvivlar inte på hans egenskaper, han gör minst 10 mål om han är skadefri. Men som du nämner, festandet / hans tidiga stökiga bakgrund får inte ta över, då floppar han.
Han är på vippen att bli ekonomiskt oberoende. Det kommer såklart inte festas på Stureplan.
2022-01-07, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Han är på vippen att bli ekonomiskt oberoende. Det kommer såklart inte festas på Stureplan.

Iofs är det väl nästan omöjligt att gå ut och festa utan att någon supporter råkar se en på typ stureplan.

Jag tror han är en möjlig kanditat till att bli skyttekung i allsvenskan. Och ev få jannes ögon på sig på allvar.
2022-01-07, 19:45
Medlem
Citat:
Edvardsen bekräftad. 4-årskontrakt.
Gamla vanliga: prestera eller dra!

Verkligen upp till bevis.

Saru bram? https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=395816335679197&id=1000575250 06204&m_entstream_source=timeline
Jag tar tillbaka allt
2022-01-07, 19:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Det är en riktigt fin dag idag, då kan man kosta på sig att vara snäll!

Som tidigare nämnt så kommer Edvardsen till helt rätt miljö. Kolla bara på detta:

Stil och klass av vår lagkapten Mange.
Shit, unikt för DJUUU. Galet imponerande.
2022-01-07, 19:51
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Rydström var alltså MFF:s förstahands val, men i stället blev det Milos, lite Bajens sloppy seconds.

Fast han kommer iaf till dukat bord, med dom pengarna ska han vinna direkt, punkt.

Daniel får väl sällan kritik? Skulle inte säga att han är underskattad och han träffar inte alltid rätt, "host" MP.
Det har inte svenska folket heller gjort, eller hur?
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Shit, unikt för DJUUU. Galet imponerande.
Haha, så svängig i humöret.

Det var väl hyggligt sagt av Mange. Kille med brokig bakgrund som behöver lite kärlek. Du som är vänster borde väl ömma för sånt.
Medlem
Citat:
När transferkungen Fabrizio Romano skriver att Edvardsens övergång är klar, då vet man att det är klart. Romano käkar journalister som Anel och Disco till frukost.
Det ska bli intressant om Edvardsen kommer att funka i ett lag som ofta blir anfallande. Det är en skillnad på att vara anfallare i ett lag som backat hem och mer ligga på kontring än det omvända.
2022-01-07, 19:53
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Haha, så svängig i humöret.

Det var väl hyggligt sagt av Mange. Kille med brokig bakgrund som behöver lite kärlek. Du som är vänster borde väl ömma för sånt.
Japp, mer hur du försöker få det till något exceptionellt jag raljerar. Det är nog kutym ska du se

Edit: kul också att Edvardsen är citat en riktig järnkamin slutcitat enligt er sportchef. Det måste ju till och med cokeOve hålla med om är rätt så fånigt. Eller har jag missförstått något med att vara en järnkamin?
Senast redigerad av Fred Friendly 2022-01-07 kl. 20:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in