2022-01-06, 10:23
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Snälla Flashbackare, kan inte någon hitta denna fitnesstävling? Tror inte en sekund på att det hänt

Här är den, jag blev lite full i skratt då hon inte på långa vägar har en liknande kropp som de andra deltagarna. Scrolls ner....

https://juliainhollywood.blogg.se/2014/may/
Citera
2022-01-06, 12:23
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Här är den, jag blev lite full i skratt då hon inte på långa vägar har en liknande kropp som de andra deltagarna. Scrolls ner....

Tack så,mycket👍

Och måste ändå ge henne att det var fan så mycket bättre än jag trodde
Citera
2022-01-06, 14:51
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Tack så,mycket👍

Och måste ändå ge henne att det var fan så mycket bättre än jag trodde

Ser ut som jumbo-placering eftersom hon inte är med på momentet. Man ska ha synliga muskler, det saknas.
Citera
2022-01-06, 15:38
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Att hon är en halvmeter längre än de andra får henne att se ut som en transa bredvid dem.
Citera
2022-01-06, 16:47
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Att hon är en halvmeter längre än de andra får henne att se ut som en transa bredvid dem.

Ja så är det. Men det har hon inte fattat ännu som så mycket annat.
Citera
2022-01-06, 18:21
Medlem
Kent.Kottes avatar
Efter att ha kikat lite på hennes gamla blogg så är det uppenbart att Julia lever i sin fantasivärld där allt kretsar runt glamour och kändisskap. Dom flesta släpper sina drömmar om att bli rockstjärna eller skådis efterhand man växer upp men Julia är kvar i sina Hollywooddrömmar och lär väl aldrig växa ur dom.
Citera
2022-01-06, 19:42
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ser ut som jumbo-placering eftersom hon inte är med på momentet. Man ska ha synliga muskler, det saknas.

Slät och vattnig på magen. Men ändå bra jobbat att ställa upp
Citera
2022-01-06, 23:21
Medlem
Provrorsbarns avatar
När opererade hon näsan? Måste gjorts efter tävlingen eller?
Citera
2022-01-07, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
När opererade hon näsan? Måste gjorts efter tävlingen eller?

Hon har op den 3 ggr men det ser helt klart ut som att iaf 2 ggr kan ha skett efter tävlingen. Hon såg ju helt annorlunda ut så smart drag av henne.
Citera
2022-01-07, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Efter att ha kikat lite på hennes gamla blogg så är det uppenbart att Julia lever i sin fantasivärld där allt kretsar runt glamour och kändisskap. Dom flesta släpper sina drömmar om att bli rockstjärna eller skådis efterhand man växer upp men Julia är kvar i sina Hollywooddrömmar och lär väl aldrig växa ur dom.
Jobbade i krogsvängen i Gbg under de åren och Julias gäng (både tjejer och killar) stack ut när de var ute på Avenyn. Fanns ingenting i den krogdieten som antydde att hon tog fitnesslivet på särskilt stort allvar.
Citera
2022-01-07, 14:06
Medlem
Citat:

Såg sjukt komiskt ut, med Julias 182cm plus skyhöga pumps, bara hon inte blev höjdrädd ..
Citera
2022-01-07, 14:36
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Slät och vattnig på magen. Men ändå bra jobbat att ställa upp

Exakt, hennes kropp kvalar inte in i den grenen. Vet inte om hon var där som utfyllnad eller som lite C-kändis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in