2022-01-06, 17:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Börjar bli dags att presentera en tränare med tanke på att truppen ska samlas imorgon(?).
Ordning och reda är inte pajens melodi.
2022-01-06, 17:45
Medlem
snurresprettiss avatar
https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/landslagsanfallaren-hogaktuell-for-blavitt/

IFK Göteborg på jakt efter estländsk landslagsspelare.

Påminner han inte lite till utseendet om Edvardsen?
2022-01-06, 17:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Gnagarna som försökte sig på detta på Twitter blev överbevisade med hur deras spelare både spelat för och sagt sig heja på Djurgården. Milo spelade i DIF U21, Goitom hejade på DIF i intervju, osv.

Får dock ge en eloge till stolta Bajen som kommit runt den problematiken genom att undvika Stockholmare i startelvan. Rakryggat!

Mannen som förnedrade er med ett mål från mittlinjen på bortaplan. Han ska nu bli er nya kelgris?

Han har problem med ljumskarna innan maj är slut.
2022-01-06, 17:59
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Mannen som förnedrade er med ett mål från mittlinjen på bortaplan. Han ska nu bli er nya kelgris?

Han har problem med ljumskarna innan maj är slut.
Förhoppningar om skador innan övergången ens är klar?

Ni i MFF var ju för mäktiga för att bry er läste jag någonstans.
2022-01-06, 18:01
Medlem
snurresprettiss avatar
Jag läste någonstans att av Edvardsens 14 allsvenska mål säsongen 2021 så var endast 1 på konstgräs (Örebro borta), kan det stämma verkligen?
2022-01-06, 18:02
Medlem
cokehyenas avatar
Vasyutin påstås också vara klar för ett nytt lån.
VB som ska ersätta Käck ska också in.
Ovanpå det en till anfallare eller ytter, Saponjic ryktas det fortfarande om. Mushekwi likaså.

Danielson finns också på kartan.
2022-01-06, 18:04
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/landslagsanfallaren-hogaktuell-for-blavitt/

IFK Göteborg på jakt efter estländsk landslagsspelare.

Påminner han inte lite till utseendet om Edvardsen?

Om Sorga fått lite mer speltid och gjort lite fler mål i holländska andraligan så hade han väl känts som en MFF-värvning?
2022-01-06, 18:05
Avslutad
Citat:
Jag läste någonstans att av Edvardsens 14 allsvenska mål säsongen 2021 så var endast 1 på konstgräs (Örebro borta), kan det stämma verkligen?
12 mål hemma och 2 mål borta läste jag
2022-01-06, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Gnagarna som försökte sig på detta på Twitter blev överbevisade med hur deras spelare både spelat för och sagt sig heja på Djurgården. Milo spelade i DIF U21, Goitom hejade på DIF i intervju, osv.

Får dock ge en eloge till stolta Bajen som kommit runt den problematiken genom att undvika Stockholmare i startelvan. Rakryggat!
Ja Milosevic spelade i DIF u21 pga Djurgården och Vasalund hade ett samarbete då! Djurgården hade erbjudit Milosevic kontrakt och allt var nästan klart men först då kom AIK och la ett bud och gav ett kontrakt! Då valde han AIK. Har för mig att storebror Augustinsson är AIKare. Hur är chansen att även lillebror var det?
2022-01-06, 18:11
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Kan det stämma att rubb och stubb är oroliga över att DJU har gjort en bra värvning?
2022-01-06, 18:13
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Ja Milosevic spelade i DIF u21 pga Djurgården och Vasalund hade ett samarbete då! Djurgården hade erbjudit Milosevic kontrakt och allt var nästan klart men först då kom AIK och la ett bud och gav ett kontrakt! Då valde han AIK. Har för mig att storebror Augustinsson är AIKare. Hur är chansen att även lillebror var det?
Och där flyttades målstolparna

Hoppas ni har kul åt Milo, det är en bra spelare. Bra signering av Jurelius.
2022-01-06, 18:13
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
12 mål hemma och 2 mål borta läste jag

Nix var endast borta mot Örebro.

Jag gick igenom samtliga matcher som Degerfors spelat på konstgräs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in