2022-01-06, 00:27
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
De här gjorde som de ville och valde, ser ingen särbehandling där.

https://www.dn.se/kultur/franska-tv-tvillingar-doda-i-covid-19/

Räcker ju med att titta på bilden så ser man att deras immunförsvar är rubbat efter allt skit dessa dockor petat i sig.
Är du du någon jävla vaccinguru här?
Citera
2022-01-06, 00:28
Medlem
Fake news media och vaccinfundamentalisterna: åhhh nej smittspridningen är utom kontroll, alla dör, alla måste genast gå till närmsta koncentrationsläger och se till att få sin femte spruta!!!!

Statistiken: Omicron är harmlöst, i princip som en förkylning. Pandemin är över https://www.youtube.com/watch?v=wfZ62aWf6pk
Citera
2022-01-06, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlixtarDunder
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/hel-avdelning-med-fodande-pa-ostra-har-covid

Verkar vara någon snabbspridare om alla hinner bli smittade på en avdelning.
Risken är väl testkit återanvändes..

Haha gillar när de använder nästan ingen...
Hur många ligger på en förlossningsavdelning? 8?
Citera
2022-01-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrukKrukan
Men vad ger de om personen va sjuk för 2 månader sen? De testet är inte tillförlitligt för fem öre...

Nej, visserligen inte. Men alla har ju inte varit sjuka tidigare, så de kan ju testa många ändå.
Citera
2022-01-06, 00:30
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Ja de där såg ju verkligen ut att ha varit hälsan själva!

Du kan nog ta och fetglömma sagorna om folk som på sin dödsbädd bönar och ber om "vaccin". Hör du inte hur befängt det låter?
Sedan är det onödigt med den här alarmismen genom att man drar fram anekdotiska exempel. Siffrorna talar sitt tydliga språk - covid-19 är endast i mycket sällsynta undantagsfall allvarligt för människor utanför riskgrupp.

Jag tror faktiskt att folk bönar och ber, varför skulle läkarna ljuga om det? Ja det finns säkert tusentals konspirationsteorier om det, jag tror inte på dem. Vill du dö? Vi ska alla dö en dag, det är den enda poetiska rättvisan, fattig som rik. Förhoppningsvis fixar jag min egen död, så som jag vill ha den.
Citera
2022-01-06, 00:31
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Men om de som har milda symtom och vaccinerar sig, de kan väl inte vara bra?

Om man vaccinerar sig så belastar man immunförsvaret, då ska man vara försiktig ett tag. Simpel logik.
Citera
2022-01-06, 00:32
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Haha gillar när de använder nästan ingen...
Hur många ligger på en förlossningsavdelning? 8?

Risken är nu att både mödrar och barn dör. Inte bra alls det där.
Citera
2022-01-06, 00:33
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Räcker ju med att titta på bilden så ser man att deras immunförsvar är rubbat efter allt skit dessa dockor petat i sig.
Är du du någon jävla vaccinguru här?

Nej jag försvarar inte deras förbannade utsvävanden.
Citera
2022-01-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TAD2
Nej, visserligen inte. Men alla har ju inte varit sjuka tidigare, så de kan ju testa många ändå.

Så i princip så skulle en person vara anledningen till 18,5 positiva tester?
Snart har nog hela Danmark haft covid-19 å då är testerna helt meningslösa...
Citera
2022-01-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Du har tydligen fixerat dig vid just masstestningen ock det kan väl vara OK för mig.

Ja eftersom masstestningen är enorma pengar till ingen nytta. Det lär nog bli en del grävande journalistik om detta.
Citera
2022-01-06, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Om man vaccinerar sig så belastar man immunförsvaret, då ska man vara försiktig ett tag. Simpel logik.

Då måste vaccineringen vara anledningen till den ökade smittspridningen just nu med andra ord...
Citera
2022-01-06, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Men ingen bryr sig alldeles oavsett, då siffran är totalt ointressant.

Vilken siffra är ointressant? Den, att inte fler än normalt dött under pandemin ( SCB årsstatistik), eller din " 8000 överdödlighet 2020, mer än 15000 har dött i/av Covid"?

Jag tror att tänkande människor bryr sig, ingen synbar överdödlighet med 5-års rullande statistik, var är alla döda i "pandemin"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in