Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Det är ett dåligt försök till en efterhandskonstruktion.
Jag visade dig att Dyvik varit topp-5 och därmed föll ditt påstådda skämt platt.
Ja du är underhållande med dina försök att släta över ditt misstag.
Det var det jag påpekade för dig. Bra att du lyssnar. Du får vänta med att diskutera prestationerna när de uppstått och då på rätt ställe.
Jag förstår att det blev jobbigt och pinsamt för dig nu. Eller så har du kanske på allvar problem med läsförståelsen?
Det förändrar ju dock ingenting. Stina Nilsson är din trigger och du högg utan eftertanke. Jag har aldrig jämfört Dyvik och Stina och aldrig nämnt några topp-5 placeringar ö.h.t. Det ENDA jag gjorde var att jämföra Lookalikes Dyvik-hets med den hets som rådde mot Stina i tråden om henne när hon bytte till skidskytte. När det sedan visade sig att Stina kunde tävla i skidskytte droppade dom av en efter en. Jag bad Lookalike att inte göra det om Dyvik faktiskt gör en bra prestation i OS. Vilket jag nu hoppas mer än någonsin eftersom jag börjar bli lovligt trött på dennes ältande i alla längdskidtrådar.
Att du sen börjar diskutera något helt annat för att Stina Nilsson gör dig irrationell är ju helt och hållet på dig.
Och underhållande när det blev en så klockren fullträff.
Tydligare kan jag inte göra det gör dig. Du får läsa om när du är nykter.