2022-01-05, 17:47
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Jag följer gärna utvecklingen när Moderaterna och SD bojkottar FAK. Då får vi se reaktionen..
Många som skulle bry sig?
Citera
2022-01-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Många som skulle bry sig?
De musikintresserade lär göra det....
Citera
2022-01-05, 17:50
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
De musikintresserade lär göra det....
Nä, inte jag.
Citera
2022-01-05, 17:53
Medlem
Citat:
Nä, inte jag.
Ok. Då vet vi det.
Citera
2022-01-05, 18:09
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Nä, inte jag.
Jag bryr mig. Lär inte köpa någon biljett till några konserter. Lika lite som jag har lust att donera pengar till andra pk-muppar.
Citera
2022-01-05, 18:16
Bannlyst
Dom sjunger vackert och har sjungit med ett av mina favoritband Bright Eyes. Bra att dom tryckte till Moderaterna som använde deras musik utan lov. Sen behöver dom inte säga vilket part dom röstar på. Men jag tror att dom röstar på Direktdemokrati. Härliga svenskor som gillar folkmusik. Fina stämmor.
Citera
2022-01-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom gillar inte att moderaterna använder dom som bakgrundsmusik:
”Hej Ulf Kristersson, fråga gärna innan ni använder vår musik i era kanaler. Vi hade självklart sagt nej. Vi tar kraftigt avstånd från den politik ni driver och era värderingar”
Svenska artister som är vänster, den såg man inte komma.

https://www.svt.se/kultur/first-aid-kit-till-ulf-kristersson-m-anvand-inte-var-lat

Har du inte sett de komma som vänster förrän nu?
Nu får du tagga upp Enoch.Thulin!

Gör mig riktigt varm i hjärtat att se att MP är under 4%, men undrar om dessa stollar vet vad de egentligen tycker om saker och ting, men V lär väl få deras röst. (Även om jag hoppas på Fi!)
Citera
2022-01-05, 18:26
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Fan! Jag gillar ju de skarpt. Nu blir det inger mer med de. Och jag tror att många hakar på. Iofs. har min magkänsla sagt att de tillhör vänstern.

Om de enbart hade sagt att de inte vill att politiska partier ska spela deras musik, hade det varit okej.
Varför lär artister och kändisar sig aldrig!?

Som kvinna i typ samma ålder som tjejerna i First Aid Kit har jag svårt att förstå hur du inte förstod att de är vänster? Högerbrudar brukar inte ha 70-tals inspirerade kläder, tjock 70-tals lugg osv. Dessutom har de ju spelat med bl.a. Patti Smith.
Citera
2022-01-05, 18:35
Medlem
Det bästa vore givetvis att alla artister deklarerade sina åsikter vid varje låtsläpp. Risken är ju annars att vi musikälskare råkar lyssna på fel låtar. Så kan vi inte ha det!
Citera
2022-01-05, 18:42
Medlem
M gör som M brukar göra, stjäl frukten av andras arbete. Men dagen ska komma när vänstern och flyktingarna för gemensam sak och dränker er i era egna spyor.
Citera
2022-01-05, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
M gör som M brukar göra, stjäl frukten av andras arbete. Men dagen ska komma när vänstern och flyktingarna för gemensam sak och dränker er i era egna spyor.

Det vore lite tragikomiskt att se Reinfeldt bli skendränkt i flyktingarnas spyor. Har du ett gott hjärta Fredrik, öppna munnen nu för spyan! Men, nej jag önskar naturligtvis inte min fiende det.
Citera
2022-01-05, 19:23
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Så dom små vänsterfittorna tar KRAFTIGT avstånd från Moderaternas politik OCH värderingar
Där tog dom allt i så dom nästan sket på sig.
Tragiskt att dom ens ska öppna käften.
Så man är en liten vänsterfitta bara för att man inte gillar Tuffe Uffe med anhang?
Sen kan ju jag tycka att det vore schysst att fråga om lov innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in