2022-01-05, 16:16
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom gillar inte att moderaterna använder dom som bakgrundsmusik:
”Hej Ulf Kristersson, fråga gärna innan ni använder vår musik i era kanaler. Vi hade självklart sagt nej. Vi tar kraftigt avstånd från den politik ni driver och era värderingar”
Svenska artister som är vänster, den såg man inte komma.

https://www.svt.se/kultur/first-aid-kit-till-ulf-kristersson-m-anvand-inte-var-lat

Fan! Jag gillar ju de skarpt. Nu blir det inger mer med de. Och jag tror att många hakar på. Iofs. har min magkänsla sagt att de tillhör vänstern.

Om de enbart hade sagt att de inte vill att politiska partier ska spela deras musik, hade det varit okej.
Varför lär artister och kändisar sig aldrig!?
Citera
2022-01-05, 16:31
Medlem
Manjakiss avatar
Så dom små vänsterfittorna tar KRAFTIGT avstånd från Moderaternas politik OCH värderingar
Där tog dom allt i så dom nästan sket på sig.
Tragiskt att dom ens ska öppna käften.
Citera
2022-01-05, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Fan! Jag gillar ju de skarpt. Nu blir det inger mer med de. Och jag tror att många hakar på. Iofs. har min magkänsla sagt att de tillhör vänstern.

Om de enbart hade sagt att de inte vill att politiska partier ska spela deras musik, hade det varit okej.
Varför lär artister och kändisar sig aldrig!?
Det är ju synd om dig som inte får följa FAK. Du får hålla till godo med Bedårande Barn.
Citera
2022-01-05, 17:29
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Det är ju synd om dig som inte får följa FAK. Du får hålla till godo med Bedårande Barn.

Vet inte vilka de är.
Citera
2022-01-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Så dom små vänsterfittorna tar KRAFTIGT avstånd från Moderaternas politik OCH värderingar
Där tog dom allt i så dom nästan sket på sig.
Tragiskt att dom ens ska öppna käften.
Ja visst är det jobbigt att unga kvinnor har åsikter! Borde förbjudas. Talibanerna är ett föredöme.
Citera
2022-01-05, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Vet inte vilka de är.
Va!? Känner du inte till Jimmie Åkessons band?
Citera
2022-01-05, 17:35
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Bedårande Barn borde ta avstånd från vänsterextrema FAK. Även gamle synthmusikern Richard Jomshof och moderaten Wille Craaford borde sätta ner foten mot dem.
Citera
2022-01-05, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Bedårande Barn borde ta avstånd från vänsterextrema FAK. Även gamle synthmusikern Richard Jomshof borde sätta ner foten mot dem.
Absolut! Det vinner de säkert röster på...
Citera
2022-01-05, 17:40
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Absolut! Det vinner de säkert röster på...
FAK är väldigt populära bland svenska väljare?
Citera
2022-01-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
FAK är väldigt populära bland svenska väljare?
Jag följer gärna utvecklingen när Moderaterna och SD bojkottar FAK. Då får vi se reaktionen..
Citera
2022-01-05, 17:43
Medlem
Pojkekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom gillar inte att moderaterna använder dom som bakgrundsmusik:
”Hej Ulf Kristersson, fråga gärna innan ni använder vår musik i era kanaler. Vi hade självklart sagt nej. Vi tar kraftigt avstånd från den politik ni driver och era värderingar”
Svenska artister som är vänster, den såg man inte komma.

https://www.svt.se/kultur/first-aid-kit-till-ulf-kristersson-m-anvand-inte-var-lat

Hej Johanna och Klara Söderberg, skaffa gärna ett eget bolag där ni hanterar er egna musik och inte använder er av tjänster där ni inte har kontroll.

Löjligt alltihopa! Ännu lite löjligare när det handlar om en cover.

Ungefär som att skriva en bok, men sen efteråt komma och kräva att bara vissa personer får läsa den biblioteket.

Det är ju liksom inget nytt att musik som de stora bolagen äger kommer såklart att användas och säljas till allt möjligt som man kanske inte personligen tycker är jättekul. Inser man inte det så är man dum i huvudet, nu inser de säkert de för de väl väl inte dumma i huvudet. Då blir man bara patetisk.
Citera
2022-01-05, 17:46
Medlem
Är det inte Hanif Bali som gillar småflickor..?

https://twitter.com/hanifbali/status/1478725302285213711
M tar bort låt efter First Aid Kits protest
https://www.svd.se/m-tog-first-aid-kits-lat-hade-sagt-nej
Senast redigerad av 2006 2022-01-05 kl. 17:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in