2022-01-05, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Vårbys yngre vill visa att man fortfarande är att räkna med.
Dalen äldre var fortfarande osams med E angående SSTV och när Vårby kontakter de stod dom inte ivägen utan tvärtemot erbjöd sin hjälp (skyttar)

E hade inte vittnar även om han var kallad och polisen hade hämtat honom men folk i den branschen ser det fortfarande som att han snitcha då hans mamma pratade med polisen innan rättegång. Sen fick han bli ett exempel att Vårby fortfarande finns och att man inte ska räkna bort de trots långa straff på de äldre

Är detta sant? Eller är det något du tror?
Citera
2022-01-05, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappmen
Är detta sant? Eller är det något du tror?

Han har sagt tidigare att detta är saker han har hört från personer inblandade och liknande. Sen att veta om allt stämmer till 100% är nog svårt om inte ens kontakt är dom ansvariga för mordet.

EBT,
Är det din uppfattning med att Yasin kommer råka illa ut?
Läste en del om det tidigare i tråden. Runt tiden han kom ut.
Citera
2022-01-05, 07:10
Medlem
Citat:
Jag kan ha fel men jag pratar bara om vad jag själv hört/vad som pratas på gatan och där gäller det att nya vårby/ vårby yngre vill visa upp sig för resten. Dom ville visa resten av Sthlm/C.L att dom hämnas sen var han den som fick bli exemplet dom visade upp för alla.

Som jag sa tidigare så är min uppfattning att han inte hotade folk innan men jag vet om folk som "bråkat" med honom innan som plötsligt blivit skjutna.

Kan du ge något exempel på vem som bråkat/rånat einar och blivit skjuten? enda jag kan tänka mig är dara havals bror
Citera
2022-01-05, 07:28
Medlem
Citat:
Vårbys yngre vill visa att man fortfarande är att räkna med.
Dalen äldre var fortfarande osams med E angående SSTV och när Vårby kontakter de stod dom inte ivägen utan tvärtemot erbjöd sin hjälp (skyttar)

E hade inte vittnar även om han var kallad och polisen hade hämtat honom men folk i den branschen ser det fortfarande som att han snitcha då hans mamma pratade med polisen innan rättegång. Sen fick han bli ett exempel att Vårby fortfarande finns och att man inte ska räkna bort de trots långa straff på de äldre
Hur kommer det sig att du själv vågar skriva allt detta? Du golar inte bara för polisen (som troligen fått ett rejält uppsving i utredningen nu) utan också för hela svenska folket. Jag tycker inte du ska sluta, tvärtom, men jag är genuint nyfiken.
Citera
2022-01-05, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Honom trodde alla på ju, vilken stjärna 😄

Näe han var lite off, jag var bara tvungen liva upp minnet lite
Citera
2022-01-05, 09:13
Medlem
Citat:
Efter fem minuters research fick jag fram detta:

https://www.allabolag.se/5592971864/befattningar

Länk till Deeper Than Music (även kallad SSTV) bolagsinformation! Eller har jag fel?

Någon som vet mer om dessa två delägare?

Nä. Men jag vet inte hur du får det till att styrelsemedlemmarna skulle vara delägare. I ett aktiebolag äger aktieägarna bolaget. Du kan ha vilka pajaser som helst i styrelsen på papperet.
Citera
2022-01-05, 10:09
Medlem
Citat:
Efter fem minuters research fick jag fram detta:

https://www.allabolag.se/5592971864/befattningar

Länk till Deeper Than Music (även kallad SSTV) bolagsinformation! Eller har jag fel?

Någon som vet mer om dessa två delägare?

Harry Jones Westin är producenten HvonGucci, det var också han som låg och sov bredvid Paki när Paki fick tre kulor i huvudet.
Citera
2022-01-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walalkey
Han ändrar sig ofta också som exempel "dumle fick en 100 lapp för att goa" sen nästa gång skrev han 50k. Han sa först att det var vårby yngre som ville visa upp sig sen var skyttarna från dalen.
Nej. Han hävdade hela tiden att vårby Y beställde (aka "ville visa upp sig") och att shooters var dalen
Citera
2022-01-05, 12:12
Medlem
Ha ha denna tråd är bortom räddning. Från att vara så nära sanningen man kan komma till att bara komma längre och längre ifrån för varje dag som går.
Citera
2022-01-05, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Ha ha denna tråd är bortom räddning. Från att vara så nära sanningen man kan komma till att bara komma längre och längre ifrån för varje dag som går.

Sant sant, men vad ska man göra när ingen pratar? Enda man kan göra är att spekulera...
Citera
2022-01-05, 12:41
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboynation
Roligast är väl ändå att den som agerar ordningsman i diskussionen är Efternamn08 som under flera timmar liverapporterade/ljög om att han satt i evakueringsbussen från den sprängda fastigheten på Östermalm för några månader sen..
Ja det är lite olyckligt. Skulle vara att föredra om postaren kommunicerade enbart i tråden för allas säkerhet.
Citera
2022-01-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69

Jo, fullständigt rökt. Fast att Bajens supporterklubb med Einars bror i spetsen skulle släcka Tati Ali Khan i Spanien för att hämnas Einar tar nog fan priset. Hade de tänkt göra det under nån bortamatch i UEFA-cupen, eller hur skulle det ha gått till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in