2022-01-04, 20:25
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.image
Haha det här va precis det jag tänkte på!
Det hoppas febrilt mellan
"Bästa hälsningar
William Göttsche"
och
"Bästa hälsningar
Göttsche Entreprenad",
samt "vår ägare" och "jag".

Den här tråden måste in i historieböckerna!

Det är den här typen av fulgubbar tillsammans med Allra m.fl. som gör mig sugen på att införa straffläger i Sverige.

Blanda inte ihop denna dåre med Allra. Allra bluffade också men på en hel annan nivå än denna storfånen William Göttsche!
Citera
2022-01-04, 20:26
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det är ju bara att maska allt som kan kopplas till uppdraget eller avslöja personens identitet.
Man får däremot maskera väl. Även priser, datum, namn (uppenbart) och fakturareferenser. I stort sett allt utom loggan.
Citera
2022-01-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Hej Mojja83!

Vänligen håll dig till andra ord tack, du har ingen aning om vad du pratar om!

Och har du ingen fakta ska du vara tyst inte svårare än så! Påståenden är och förblir påståenden!

Bästa hälsningar

WG

Återigen, Vilken DJUBELIDIOT. Kan råda alla o betala en slant till MrKoll detta är en riktig lirare alltså
Citera
2022-01-04, 20:28
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Man får däremot maskera väl. Även priser, datum, namn (uppenbart) och fakturareferenser. I stort sett allt utom loggan.

Helt riktigt!
Citera
2022-01-04, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David1234
Tro mig, det kliar i fingrarna, men min identitet får tyvärr förbli anonym ett tag till...

Som någon tidigare skrev... när man gett upp på det sätt WG gjort o sitter så djupt i skiten så bör man vara rädd för personen... han saknar självinsikt, empati o moral, man vet aldrig vad han kan hitta på..

Hej David1234!

Du slutar inte gaffla, ju mer du skriver ju mer sjunker din trovärdighet, hur går det med fakturan ?

Du kan ju börja leverera och sluta snacka så mycket skit för det är det enda du är skitsnacka och påståenden, du kan spela det kortet hur mycket du vill!

Ingen som sitter i skiten för du har åter igen ingen kunskap eller någon insikt i något för du är en bluff och man synar dig och dina inlägg direkt och alla kommer se sanningen och för dom som inte ser den så kan dom försätta gaffla för ingen kommer bry sig David 1234!

Du har ingen aning om vem jag är och vad jag gör eller inte, du kan forsätta ditt skitsnack!

Jag har ifall mod och kan stå upp för det jag anser och med mitt namn, det visar mer ballar av stål än vad du kan göra som inte ens kan visa dom underlag du har!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 20:30
Medlem
Citat:
Hej Mr Image!

Du får tro vad du vill, vi vet ju sanningen, fortsätt spekulera i kyrkan!

Bästa hälsningar

WG

Men herregud!
Är det er talesperson som får jobba övertid med att skriva här kl halv nio på kvällen?

För all del, ge oss mer guld!
Citera
2022-01-04, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Helt riktigt!

Hej!

Fast det där är ju inte ett trovärdigt underlag om man maskar allt!

Fan ni är ju fan korkade på riktigt!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Kom ihåg att den eminente WvG kommer förstå vem du är. Det kanske inte är värt att röja dig innan vi gottat oss vidare i den här soppan.

Tack för tipset...
Jag kom faktiskt till nästan samma slutsats o kommer därför inte skicka någon bild eller maskerad bild på fakturan.

Ser inte heller vad det skulle bevisa förutom risken att röja min identitet...

Att WG fakturerar o fakturerat utan Fskatt har han ju inte ens ifrågasatt... finns även omdömen på reco där han öppet skriver att wn faktura han skickat är förfallen, vilket postades ganska nyligen... alltså har han skickat fakturor utan att ha F-skatt...

Samma omdöme o ytterligare en på reco visar även vad han gör för typ av arbete o hur han fakturerar sina "kunder"...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.image
Men herregud!
Är det er talesperson som får jobba övertid med att skriva här kl halv nio på kvällen?

För all del, ge oss mer guld!

Hej Mr Image!

Hr ansvarig får väl jobba hur mycket hen vill så länge hon håller sig inom ramarna, vilket
land kommer du ifrån, det är inte olagligt att jobba övertid eller mer!

Herregud vad dumt inlägg.

Bästa hälsningar

WG
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Blanda inte ihop denna dåre med Allra. Allra bluffade också men på en hel annan nivå än denna storfånen William Göttsche!

Hej!

Eller så kanske du ska ta fram underlag som motstyrker det jag säger och det kan du inte för du har inte koll på något så knip va!

Din pajas!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 20:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Hej!

Fast det där är ju inte ett trovärdigt underlag om man maskar allt!

Fan ni är ju fan korkade på riktigt!

Bästa hälsningar

WG

Jodå, det duger alldeles utmärkt.
Citera
2022-01-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.

Ja jo fine!
Men lik förbannat borde vi ha nån typ av grop man kan slänga ner folk som inte förtjänar bättre i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in