Citat:
Ursprungligen postat av
David1234
Tro mig, det kliar i fingrarna, men min identitet får tyvärr förbli anonym ett tag till...
Som någon tidigare skrev... när man gett upp på det sätt WG gjort o sitter så djupt i skiten så bör man vara rädd för personen... han saknar självinsikt, empati o moral, man vet aldrig vad han kan hitta på..
Hej David1234!
Du slutar inte gaffla, ju mer du skriver ju mer sjunker din trovärdighet, hur går det med fakturan ?
Du kan ju börja leverera och sluta snacka så mycket skit för det är det enda du är skitsnacka och påståenden, du kan spela det kortet hur mycket du vill!
Ingen som sitter i skiten för du har åter igen ingen kunskap eller någon insikt i något för du är en bluff och man synar dig och dina inlägg direkt och alla kommer se sanningen och för dom som inte ser den så kan dom försätta gaffla för ingen kommer bry sig David 1234!
Du har ingen aning om vem jag är och vad jag gör eller inte, du kan forsätta ditt skitsnack!
Jag har ifall mod och kan stå upp för det jag anser och med mitt namn, det visar mer ballar av stål än vad du kan göra som inte ens kan visa dom underlag du har!
Bästa hälsningar
WG