2022-01-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Tror du på fullaste allvar någon stod med tidtagarur där och klockade allting? När någon berättar något för mig och säger "efter 5 min" så tolkar jag det som en kort stund efter, men det kanske bara är jag? Det kan så klart varit att hans 5 min egentligen var 2.5 min eller så kan det varit att polisen träffade dom 7-8 min efter.

Dumle påstod väl att han klarat sig från en skottlossning dagen innan, men enligt rykten så ska det ha varit en fejksjutning för att ge Dumle ett "Alibi" att han också var hotad.
Citera
2022-01-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Var skottlossningen dagen innan en fejk skjutning?

Det är vad jag fått berättat för mig iaf. Att det kan ha funnits riktiga skott men att dom inte var där för att skada någon.
Citera
2022-01-04, 18:55
Medlem
Citat:
Dumle påstod väl att han klarat sig från en skottlossning dagen innan, men enligt rykten så ska det ha varit en fejksjutning för att ge Dumle ett "Alibi" att han också var hotad.

Det är exakt det jag försöker få fram men tydligen räcker det inte med info från en av personerna på plats Folk vill hellre att jag ska ljuga ihop en konspiration för att komma med "något nytt". Jag började mina första inlägg med att tråden var väldigt mycket rätt på det men om det inte duger så får det vara så.
Citera
2022-01-04, 18:56
Medlem
Citat:
Det är vad jag fått berättat för mig iaf. Att det kan ha funnits riktiga skott men att dom inte var där för att skada någon.

Om det var Dalen och Vårby som ligger bakom skjutningen av Einar så är jag nyfiken på om det slutar med hans död eller om fler kan bli skjutna? Har det någon lista på människor som de tänker mörda? Varför klarar sig Dumle hela tiden? Hur kan han efter den grova våldtäkten ens vara med i dessa kretsar? Är inte våld mot kvinnor big NO NO för kriminella?
Citera
2022-01-04, 18:57
Medlem
Citat:
Var skottlossningen dagen innan en fejk skjutning?

Adel fick ett vapen i ansiktet dagen innan efter den s.k skjutningen utanför innan polis var på plats. Det är inte något som funnits med i tråden sedan innan men det bygger på det hela om att dom inte var där för att skada någon.
Citera
2022-01-04, 18:58
Medlem
Citat:
Det är exakt det jag försöker få fram men tydligen räcker det inte med info från en av personerna på plats Folk vill hellre att jag ska ljuga ihop en konspiration för att komma med "något nytt". Jag började mina första inlägg med att tråden var väldigt mycket rätt på det men om det inte duger så får det vara så.

Det har varit och det finns fortfarande en del troll i tråden och därför är många av oss rätt härdade och är ifrågasättande mot folk med information men du känns rätt seriös.
Du som vet vilka mördarna är, kanske kan berätta om polisen vet om vilka de är men att de saknar bevis mot dom eller är de helt anonyma och polisen jagar fel personer för mordet. I Aftonbladet har det kommit fram saker hela tiden om polisarbetet, stämmer den infon eller är det mycket skitsnack i Aftonbladet?
Senast redigerad av Efternamn08 2022-01-04 kl. 19:01.
Citera
2022-01-04, 19:00
Medlem
Citat:
Adel fick ett vapen i ansiktet dagen innan efter den s.k skjutningen utanför innan polis var på plats. Det är inte något som funnits med i tråden sedan innan men det bygger på det hela om att dom inte var där för att skada någon.

Vem är den tonåringen som polisen tog in och sedan släppte? Var det samma person som sedan blev skjuten i ansiktet vid T-banan senare samma dag och några dagar sedan sprang omkring i Solna Centrum där användaren Refraktor tyckte sig sett honom med omplåstrat ansikte?
Citera
2022-01-04, 19:01
Medlem
Citat:
Om det var Dalen och Vårby som ligger bakom skjutningen av Einar så är jag nyfiken på om det slutar med hans död eller om fler kan bli skjutna? Har det någon lista på människor som de tänker mörda? Varför klarar sig Dumle hela tiden? Hur kan han efter den grova våldtäkten ens vara med i dessa kretsar? Är inte våld mot kvinnor big NO NO för kriminella?

Fler skjutna kommer det alltid att bli sen om det beror på detta eller något annat låter jag vara osagt.

Folk har blivit manipulerade men tro mig han är inte den jättegangster som han själv vill få det att se ut som. Jag tror det är en tidsfråga innan någon knäpper honom med Han har som sagt stooora skulder
Citera
2022-01-04, 19:03
Medlem
Citat:
Fler skjutna kommer det alltid att bli sen om det beror på detta eller något annat låter jag vara osagt.

Folk har blivit manipulerade men tro mig han är inte den jättegangster som han själv vill få det att se ut som. Jag tror det är en tidsfråga innan någon knäpper honom med Han har som sagt stooora skulder

De som sköt Einar, är de förvånade över hur stort det blev? Känner de sig trygga eller är är de stressade?
Citera
2022-01-04, 19:03
Medlem
Citat:
Det har varit och det finns fortfarande en del troll i tråden och därför är många av oss rätt härdade och är ifrågasättande mot folk med information men du känns rätt seriös.
Du som vet vilka mördarna är, kanske kan berätta om polisen vet om vilka de är men att de saknar bevis mot dom eller är de helt anonyma och polisen jagar fel personer för mordet. I Aftonbladet har det kommit fram saker hela tiden om polisarbetet, stämmer den infon eller är det mycket skitsnack i Aftonbladet?

Jag har inga problem alls med att folk ifrågasätter vad jag säger, det är så det funkar.

När det kommer till det andra så har det ju kommit ut minst ett 20-tal olika saker angående polisens arbete så du får gärna specificera vad det är du vill jag ska kommentera.
Citera
2022-01-04, 19:04
Medlem
Citat:

Är Dumle ute efter Adel nu för att tysta honom eller är Dumle rädd för Adel?
Citera
2022-01-04, 19:07
Medlem
Citat:
Är Dumle ute efter Adel nu för att tysta honom eller är Dumle rädd för Adel?

Han vet såklart att Adel inte pratar som ingen i den världen gör. Sen om han är rädd asså sätter du de båda i ett rum så är det skillnad i aura på de 2 om vi säger så haha. Adel är inte rädd för dumle men han vet ju också hur det kan gå om han vill dig illa. Man måste vara försiktig så är det ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in