2022-01-04, 18:18
Avslutad
TS, det är nog dags att ta kort på fakturan och lägga upp så vi får bekräftat att du varit kund hos detta företag.
Citera
2022-01-04, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Fyra anställda...

Hej Benny!

4 anläggare, 2 ekonomi och 1 HR ansvarig, du frågade aldrig hur många vi hade på kontoret.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
HejLatrygg!

Den informationen är ju inget du kan googla fram, det är inte heller något du kommer kunna sätta dig in i för du har inget med det att göra, googla du på!

Bästa hälsningar

WG
Fast jag gjorde ju just det. Googlade alltså. Det visade sig att det inte existerar någon adelsätt med namnet von Göttsche. Även lustigt att Williams föräldrar heter Bengtsson i efternamn.

Är detta ännu ett exempel på den kreativa historieskrivning som vi sett prov på gällande den enskilda firmans uppdragshistorik och omsättning?
Citera
2022-01-04, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZoooomAliEr
TS, det är nog dags att ta kort på fakturan och lägga upp så vi får bekräftat att du varit kund hos detta företag.

Tjena ZoooomAliER!

Jag instämmer, hela tråden är ju fel om man kastar skit på oss och inget här stämmer utan detta är bara ett utkast mot mig som person, det känns ju inte som att detta har med företaget att göra för en sekund!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:27
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Hej!

Jag måste ju erkänna att utan våra svar hade ju inget av detta ens varit möjligt, all ära till vår HR ansvarig som flitigt svarat på alla kommentarer på ett mycket proffsigt sätt.

Ta fram en kall, sitt tillbaka det gör jag och njut!

Bästa hälsningar

WG

Ni är alltså fyra anställda? Jag räknar inte dej som är koncernchef. En HR och alltså tre pers som jobbar? Varav en som "hjälper" dej med kommentarer på Flashback... Det blir svårt att komma upp i nån större omsättning än idag.
Citera
2022-01-04, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Utmärkt, då har vi nu alltså ägaren till bolaget ”bakom spakarna”. Har du lust att berätta varför bolaget inte har F-skatt?

Tjena Nulb!

Yes jag tog över från HR ansvarig, hon gjorde ett fantastisk jobb att svara!

Det är så att jag fick Hjärtstillestånd 2020 i Mars när jag körde bil, från ingenstans, medvetslös i 100km/h åkte jag rätt in i en bergvägg, blev urklippt ur bilen och låg på sjukhus länge, enligt läkarna borde jag inte ens sitta här idag, det var då allt strul började med vårt bokslut jag som skötte allt själv hade helt plötsligt ingen koll på något efter månader på sjukhuset, vi hamnade efter och många dagar har man frågat sig vad meningen ens är och varför man ens fick en chans till, luften gick ur mig!

Så 2021 drog dom den för att skydda oss för man ville lägga avgifter på oss, allt är i sin ordning och den är tillbaka men allt är inte uppdaterat och klart ännu men bokslut för 2020 är klart i tid och 2021 ska också lämnas in i tid, det var en lång väg att ta sig tillbaka men fy fan vad jag har kämpat!

När man då sen bemöts av detta tråd så är man allt annat än glad om man ska läsa allt strunt folk skriver som inte har med saken att göra!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:28
Medlem
kaptenlojtnants avatar
Citat:
Tjena ZoooomAliER!

Jag instämmer, hela tråden är ju fel om man kastar skit på oss och inget här stämmer utan detta är bara ett utkast mot mig som person, det känns ju inte som att detta har med företaget att göra för en sekund!

Bästa hälsningar

WG

Edit. Ser att du tydligt outat dig nu. Välkommen William Göttsche!
Citera
2022-01-04, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Ni är alltså fyra anställda? Jag räknar inte dej som är koncernchef. En HR och alltså tre pers som jobbar? Varav en som "hjälper" dej med kommentarer på Flashback... Det blir svårt att komma upp i nån större omsättning än idag.

Hej Happy!

Vi får växa sakta, hitta ett bra team som tar oss fram! Har en polare som omsatte 15 miljoner själv det var slitsamt han anställda 2 st säljare sen gick dom från 15 till 35 på 2 år. Det är en process men målet är ju 65 miljoner, och även om vi inte har nått det så vill vi ju dit!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Åter igen, kan du utveckla din roll i företaget? Vad står initialerna i dina inlägg för?

Tjena Kapten!

Vad tror du dom står för ?

WG = William Göttsche

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:35
Medlem
kaptenlojtnants avatar
Citat:
Tjena Nulb!

Det är så att jag fick Hjärtstillestånd 2020 i Mars när jag körde bil, från ingenstans, medvetslös i 100km/h åkte jag rätt in i en bergvägg, blev urklippt ur bilen och låg på sjukhus länge, enligt läkarna borde jag inte ens sitta här idag, det var då allt strul började med vårt bokslut jag som skötte allt själv hade helt plötsligt ingen koll på något efter månader på sjukhuset, vi hamnade efter och många dagar har man frågat sig vad meningen ens är och varför man ens fick en chans till, luften gick ur mig!

Så 2021 drog dom den för att skydda oss för man ville lägga avgifter på oss, allt är i sin ordning och den är tillbaka men allt är inte uppdaterat och klart ännu men bokslut för 2020 är klart i tid och 2021 ska också lämnas in i tid, det var en lång väg att ta sig tillbaka men fy fan vad jag har kämpat!

När man då sen bemöts av detta tråd så är man allt annat än glad om man ska läsa allt strunt folk skriver som inte har med saken att göra!

Bästa hälsningar

WG

Det här går inte riktigt ihop med dina aktiviteter på sociala medier. Eller var det din HR-ansvarig som skötte dina sociala medier då?
Citera
2022-01-04, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David1234
Jag har haft med W*ll*am och göra, vilken typ av relation vill jag inte gå in på... och sen släpper vi det där.
Känner även till andra anställda, leverantörer, underleverantörer och kunder som blivit lurade av W*ll*am... så det är inte smutskastning som är syftet... utan att sätta stopp för honom... som jag skrev tidigare, hans sätt och driva företag försätter människor och företag i kris...

Att driva in en faktura kostar inte 800kr...
Det finns 2 sätt att driva in en faktura...
1. Först genom kronofogden där ansökningskostnaden ligger på 600kr. vid bestridan ska det tas vidare till tingsrätt och tingsrättskostnader ska betalas.
2. att genom stämning driva in sin skuld (900kr för småmål och 2800kr för över ½ prisbasbelopp)... när väl dom utfästs så ska det gå vidare till kronofogden för att driva in pengarna så ytterligare 600kr ska betalas...
(detta förutsätter att han gör som han alltid gjort... bestrider allt hos kronofogden... förlorar hos tingsrätten... betalar inte och skulden går vidare till kronofogden för indrivning)...

Det innebär att det väldigt ofta innebär en kostnad om 3400kr bara för att fastställa och driva in sin skuld... (nu räknar jag med att man inte behöver anlita någon advokat/jurist som annars skulle kosta betydligt mer)...

När väl fakturan hamnar hos kronofogden hamnar man i stort sett sist i kön då W*ll*am redan har över 700.000kr i skulder och ytterligare 20 förelägganden som väntar...
Vilket innebär att du ska betala för att bevaka skulden hos kronofogden.
Chansen att jag skulle få betalt är alltså minimal och jag behöver alltså ligga ute med ytterligare pengar...

I normala fall är det så enkelt som du beskriver, men inte när det kommer till W*ll*am... utan pengarna får jag se som förlorade och allt jag lägger ut är pengar ute i sjön... han har föööör många skulder och det växer för varje dag.

Han har inte heller några tillgångar och bor hos sina föräldrar.
Någon utmätning på lön är det inte snack om heller trots att han skriver omsättningar på miljonbelopp (det är ren lögn)... det har redan gjorts 2 utmätnings försök Porschen han har har förmodligen mer skulder/kredit än vad bilen är värd, så att mäta ut den är inte heller något alternativ.. Företagsbilen han kör är reggad på en familjemedlem, så den går inte heller att mäta ut.

Hej David!

Jag vet inte vem du är eller vad ditt problem är men du är ju inte kund hos oss när du skriver att vi är skyldiga dig pengar, du är bra dum du asså, vilken skojare du är!

Vi är alla nyfikna på varför du ljuger för gruppen och skapar kaos och får människor att
skriva sådana saker när du har taggat upp dom!

Hade jag varit medlem här hade jag blivit förbannad om ledaren för detta var en stor mytoman och lögnare.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:36
Avslutad
Citat:
Tjena Nulb!

Bästa hälsningar

WG
Det finns ingenting på din instagram som indikerar någon bilolycka med påföljande lång sjukhusvistelse varken 2020 eller 2021. Eller 2019. Det är mest seglarbilder, bilder från skidresor, bilder på när du spelar hockey osv.

Hände den här bilolyckan i din fantasi, William?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in