Citat:
Ursprungligen postat av
Nulb
Utmärkt, då har vi nu alltså ägaren till bolaget ”bakom spakarna”. Har du lust att berätta varför bolaget inte har F-skatt?
Tjena Nulb!
Yes jag tog över från HR ansvarig, hon gjorde ett fantastisk jobb att svara!
Det är så att jag fick Hjärtstillestånd 2020 i Mars när jag körde bil, från ingenstans, medvetslös i 100km/h åkte jag rätt in i en bergvägg, blev urklippt ur bilen och låg på sjukhus länge, enligt läkarna borde jag inte ens sitta här idag, det var då allt strul började med vårt bokslut jag som skötte allt själv hade helt plötsligt ingen koll på något efter månader på sjukhuset, vi hamnade efter och många dagar har man frågat sig vad meningen ens är och varför man ens fick en chans till, luften gick ur mig!
Så 2021 drog dom den för att skydda oss för man ville lägga avgifter på oss, allt är i sin ordning och den är tillbaka men allt är inte uppdaterat och klart ännu men bokslut för 2020 är klart i tid och 2021 ska också lämnas in i tid, det var en lång väg att ta sig tillbaka men fy fan vad jag har kämpat!
När man då sen bemöts av detta tråd så är man allt annat än glad om man ska läsa allt strunt folk skriver som inte har med saken att göra!
Bästa hälsningar
WG