2022-01-04, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Jösses! Jag trodde att din frånvaro i tråden berodde på att du sovit på saken och kommit till insikt.

Nu är du alltså tillbaka och kastar eld på denna veritabla brasa.

Om någon betvivlat att det inte står rätt till i huvudet på dig så kan jag sammanfatta det med:
Quod erat demonstrandum!

Hej Kaptenen!

Jag var ju tvungen, den höll ju på att slockna, då hade ju du inte haft något att göra idag!

Jag älskar hur ni hittar så mycket skit som är totalt o relevant som inte ens har med trådens start att göra, vad jag kan se har vi totalt 5 st sura kunder och 100 tals kunder som betalar , ni har ingen bakgrund till kunderna, ni har ingen insikt i varken entreprenaden eller avtalet eller vad som sagts eller vad som är fel och inte fel och vad som avtalats och vad kunden gjort och inte gjort!

Det roliga är ju att informationen ni googlar fram och använder inte ens stämmer det är ju det som får mig att älska denna tråden, ni är ju för roliga, och jag sitter på informationen om vad som är sant men ni vill inte lyssna det är ju ännu mer tragiskt.

Er trovärdighet är lika med 0

Därför måste ni ju vara objektiva och det är ni verkligen inte.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:10
Medlem
HVIT.s avatar
Herregud vilket pajas"företag". Bra att det kommer ut och att William själv indirekt bekräftar vilka dårar Göttsche Entreprenad är!
Citera
2022-01-04, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Haha vilken luffar firma

Hej!

Tråkig ton för en ovetande!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Herregud vilket pajas"företag". Bra att det kommer ut och att William själv indirekt bekräftar vilka dårar Göttsche Entreprenad är!

Hej!

Pajasen är väl pajasen som säger att någon är pajas utan att veta sanningen.

Jag tycker vi är rätt bra faktiskt!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillred
Jösses vilken jädra pajas och noll i förståelse i företagande med hur man bemöter kunder och sköter sina åtaganden.
Både roande och samtidigt direkt tragiskt läsa hur William höjer sig själv och försöker "rädda" sitt anseende med sina inlägg som direkt skapar motsatt verkan.

Hej!

På vilket sätt har vi inte bemötta våra kunder med sanningen och fakta, vänligen förklara jag är väldigt nyfiken!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Finns inte en enda vettig ftgledare som bedriver ktj på Flashback

Ribban...

Hej!

Det kan jag förstå när människor gömmer sig bakom sina kommentarer istället för att stå för dom!

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hojtaner12
Bästa hälsningar

WG

Utmärkt, då har vi nu alltså ägaren till bolaget ”bakom spakarna”. Har du lust att berätta varför bolaget inte har F-skatt?
Citera
2022-01-04, 18:14
Medlem
kaptenlojtnants avatar
Citat:
Hej Kaptenen!

Jag var ju tvungen, den höll ju på att slockna, då hade ju du inte haft något att göra idag!

Jag älskar hur ni hittar så mycket skit som är totalt o relevant som inte ens har med trådens start att göra, vad jag kan se har vi totalt 5 st sura kunder och 100 tals kunder som betalar , ni har ingen bakgrund till kunderna, ni har ingen insikt i varken entreprenaden eller avtalet eller vad som sagts eller vad som är fel och inte fel och vad som avtalats och vad kunden gjort och inte gjort!

Det roliga är ju att informationen ni googlar fram och använder inte ens stämmer det är ju det som får mig att älska denna tråden, ni är ju för roliga, och jag sitter på informationen om vad som är sant men ni vill inte lyssna det är ju ännu mer tragiskt.

Er trovärdighet är lika med 0

Därför måste ni ju vara objektiva och det är ni verkligen inte.

Bästa hälsningar

WG

Från "vi" till "jag" och nu till "WG". Kan du förklara varför?
Citera
2022-01-04, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ponykalle
För varje svar som Herr W von G svarar på, så gräver han sig allt längre ner i sitt hål.
Men det är ju det som han är bra på(dränering)

Hej!

Eller så står VI upp för vad som är rätt och vet sanningen, du har ju tyvärr ingen insikt.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenlojtnant
Från "vi" till "jag" och nu till "WG". Kan du förklara varför?

Hej!

Nu är det jag som tagit över för vår HR ansvarig har tagit ledigt.
Hon gjorde ett grymt jobb att bemöta alla arg och dåliga kommentarer.

Bästa hälsningar

WG
Citera
2022-01-04, 18:17
Medlem
kaptenlojtnants avatar
Citat:
Hej!

Nu är det jag som tagit över för vår HR ansvarig har tagit ledigt.
Hon gjorde ett grymt jobb att bemöta alla arg och dåliga kommentarer.

Bästa hälsningar

WG
Vem är "jag"?
Citera
2022-01-04, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Floppy
Oj jävlar, detta blir bara bättre och bättre, var längesen Flashback levererade på denna nivån

Hej!

Jag måste ju erkänna att utan våra svar hade ju inget av detta ens varit möjligt, all ära till vår HR ansvarig som flitigt svarat på alla kommentarer på ett mycket proffsigt sätt.

Ta fram en kall, sitt tillbaka det gör jag och njut!

Bästa hälsningar

WG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in