2022-01-03, 19:14
Medlem
Då har NFC analyser trillat in på Phenom Pharma.
Risk för att jag kommer bli bannad på annat forum nu så tycker jag det är viktigt att dela med sig av analyser som ser ut såhär.

Haloden 10 mg, tror jag är BM.

Plockat ur ett urval så bör alla som kört Phenom Pharma att rysa.

FUP / Källa: https://docdro.id/rQmTk5e

Vi kan diskutera olika innehållen.

Primo tror jag många räknar med kan vara något annat, hur många hade räknat med att få testosterone istället för Eq?

Aldrig kört primo, men vad får en tillverkare att tro att man inte känner skillnad på testosterone propp / enan mix mot äkta primo?

Hur ser analyserna ut här mot övriga tillslag som skett under åren?
Citera
2022-01-03, 19:21
Medlem
tram123s avatar
därför man inte ska köpa dessa jävla hemmakok, man får fan helt andra substanser än det man ska få och sparar nån hundralapp.
De amatörer märker nog faktiskt inte någon skillnad, dom märker att de ger lite resultat så är dom nöjda.
Citera
2022-01-03, 20:05
Medlem
Intressant. Då var det mao inte anavar jag körde under min förra kur, utan tbol troligtvis. Hade redan mina funderingar på om det verkligen var anavar...

Hoppas Alpha Pharma är ett säkrare kort..
Citera
2022-01-03, 21:31
Medlem
torrans avatar
Haha, detta är fan det värsta jag sett. Tren A som Tren E.. vissa substanser helt annorlunda.

Som förgående skribent skiver, köp bra märken, spara inte en hundring hit eller dit.

Mvh
Torran
Citera
2022-01-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunell55
Då har NFC analyser trillat in på Phenom Pharma.
Risk för att jag kommer bli bannad på annat forum nu så tycker jag det är viktigt att dela med sig av analyser som ser ut såhär.

Haloden 10 mg, tror jag är BM.

Plockat ur ett urval så bör alla som kört Phenom Pharma att rysa.

FUP / Källa: https://docdro.id/rQmTk5e

Vi kan diskutera olika innehållen.

Primo tror jag många räknar med kan vara något annat, hur många hade räknat med att få testosterone istället för Eq?

Aldrig kört primo, men vad får en tillverkare att tro att man inte känner skillnad på testosterone propp / enan mix mot äkta primo?

Hur ser analyserna ut här mot övriga tillslag som skett under åren?

Ser inte haltanalyser i domen? vilken sida står haltanalyser från NFC? ja nu hittade jag, det värsta måste vara dom som köpt tren hex och fått 220mg testo. Inte konstigt att folk trycker tren och inte växer.
Senast redigerad av piloten125 2022-01-03 kl. 21:43.
Citera
2022-01-03, 22:24
Medlem
fyfan, nu ifrågasätter man allt, hoppas Osaka innehåller det som står.
Citera
2022-01-04, 10:11
Bannlyst
????
Vem säljer denna skiten? Hittar ingen shop?
Citera
2022-01-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
därför man inte ska köpa dessa jävla hemmakok, man får fan helt andra substanser än det man ska få och sparar nån hundralapp.
De amatörer märker nog faktiskt inte någon skillnad, dom märker att de ger lite resultat så är dom nöjda.

Eller så ber man om färska analyser bara.vilket varje säljare bör ha på sin produkt.
Citera
2022-01-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.001
????
Vem säljer denna skiten? Hittar ingen shop?

Finns ett par shoppar som säljer detta. Har även läst att Medipharma är samma labb som phenom men vet ej om det stämmer
Citera
2022-01-04, 11:45
Medlem
De hittade ingen HCG i "Pregnyl 5000 I.U" heller (står dock inte märke/tillverkare):
Citat:
Utseende: Ampull med pulver samt tillhörande lösningsmedel
Antal: 1 st.
Resultat: Dopningsmedel ej påvisat.
Preparatnamn: Pregnyl 5000 I.U
Kommentar: Preparatnamn och styrka är uppgift från materialets förpackning. Innehåll avviker från uppgift på förpackning. Enligt förpackning ska preparatet innehålla den dopingklassade substansen HCG (1.4).
Senast redigerad av Talfy 2022-01-04 kl. 11:53.
Citera
2022-01-04, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
De hittade ingen HCG i "Pregnyl 5000 I.U" heller (står dock inte märke/tillverkare):

Anteckningar: Pregnyl koriongonadotropin, 5000 ie. 2 förpackningar innehållandes substans och
lösningsmedel

Pregnyl är väl ett varumärke?
Senast redigerad av Mikael.001 2022-01-04 kl. 12:04.
Citera
2022-01-04, 15:40
Medlem
Bigboybadasss avatar
Kan fan inte hitta nått om Nandrolone deca i fupen är det jag som är blind eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in