2022-01-04, 00:44
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enbruntomat
Han har stora skulder sedan tidigare så han skulle ta en 100 lapp för det.

Vad är As ställningen i de här nu? Är folk ute efter hämnd eller har vby/dalen vunnit?
Citera
Medlem
Citat:
Om du tänker att det ska stoppa dumle så hade han sålt sin familj för en 20:a
Men Katten verkar ju helt med på allt...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Okej. Förstod varken E eller A att D var fejk mot dom?

Tack för att du svarar, uppskattas.

A förstår det nu och har skulkänslor eftersom han tar på sig skulden. Han har 0 med mordet att göra och han älskade E som en bror. Han var naiv och därav så är det nu beef mellan dem(A&D).
Citera
2022-01-04, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Vad är As ställningen i de här nu? Är folk ute efter hämnd eller har vby/dalen vunnit?

Han var ju ingen egentlig måltavla utan vad jag förståt så kunde han också klippas i hopp om ett bätre alibi (D). Det är mer personligt mellan dem än något djupare än så.
Citera
2022-01-04, 00:47
Medlem
Citat:
A förstår det nu och har skulkänslor eftersom han tar på sig skulden. Han har 0 med mordet att göra och han älskade E som en bror. Han var naiv och därav så är det nu beef mellan dem(A&D).

Jo såklart, dem var verkligen äkta! A har stöttat É sedan starten, tyvärr kunde han inte beskydda honom tillräckligt bara! Om bara É hade tillhört Five Star (Adels skivbolag) så hade dem verkligen haft 0 huvudvärk med alla pengar dem skulle ha dragit in tillsammans!
Citera
2022-01-04, 00:48
Medlem
zzahirs avatar
Citat:

Fan vad tragiskt hela grejen. Hoppas A lyckas hålla sig undan.
Citera
2022-01-04, 00:50
Medlem
Citat:

Jag har träffat både A och E innan allt detta och visste innan jag frågade mig för att han inte hade något med detta att göra. Han var redan innan väldigt beskyddande vad gäller E och kunde slänga ut svordommar om man hyllade ngn av de artisterna som sitter nu för kidnappningen
Citera
2022-01-04, 00:50
Medlem
Citat:

Ja, det är nog ingen rolig sits.
Citera
2022-01-04, 00:51
Medlem
Vårbynätverket är dom enda som har motiv, kapacitet och medel för att göra sig av med Einar, han var väl körd i samma stund som han stack till May i Västerås, rent logiskt så har man väl lagt ut det på shottaz/flg. Man har väl också fått betala en slant till Einars fordringsägare i dalen. Det är inte nödvändigtvis så att Einar goades av Dumle eller Adel, misstänker att skyttarna gärna hade slagit tre flugor i samma smäll.
Citera
2022-01-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganLooben
Vårbynätverket är dom enda som har motiv, kapacitet och medel för att göra sig av med Einar, han var väl körd i samma stund som han stack till May i Västerås, rent logiskt så har man väl lagt ut det på shottaz/flg. Man har väl också fått betala en slant till Einars fordringsägare i dalen. Det är inte nödvändigtvis så att Einar goades av Dumle eller Adel, misstänker att skyttarna gärna hade slagit tre flugor i samma smäll.

Njaaaa
Citera
2022-01-04, 00:54
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Jag har träffat både A och E innan allt detta och visste innan jag frågade mig för att han inte hade något med detta att göra. Han var redan innan väldigt beskyddande vad gäller E och kunde slänga ut svordommar om man hyllade ngn av de artisterna som sitter nu för kidnappningen

Ja, jag har förstått att dom var tajta och såg varandra som bröder. Bland annat ett klipp för ca 1 år sedan när A pratar om E i en intervju ser man hur han bara lyser upp när han pratar om E och hur framgångsrik han kommer bli.
Citera
2022-01-04, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganLooben
Det skjuts en massa dessvärre. Finns förstås fler som har förmågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in