2022-01-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ja, precis så och jag har försökt fråga tidigare men då blivit ifrågasatt för att jag själv inte bidrar med något. 😀

Om ingen fakta, inga bevis eller inget öppet från polis eller media finns så finns ju inget att bidra med.

Jag förstår att alla, mer eller mindre insatta, vill spekulera, gissa och hitta lösningar men jag är lite trött på rena funderingar som blir trådsanningar.

Fridens!

Nej, du har inte fått kritik för att ställa klargörande frågor eller tänka kritiskt. Jag bara driver lite med dig då dina inlägg i princip brukar gå ut på att lite von oben gnälla på nivån i tråden men du har aldrig ansträngt dig själv med något bidrag. Men du verkar ha tagit åt dig mycket. Sorry om jag gick för hårt fram. Kanske är lite elak.
Men kritiskt tänkande är aldrig fel eller att undvika trådsanningar.
Citera
2022-01-02, 19:32
Medlem
Ni som säger Einar va it G ni har fel. Innan han dog han va G, mycket guns och han hade sicarios o flera liv o mordförsök på sitt samvete. Därför han hade minst 1mill på sitt huvud
Citera
2022-01-02, 19:36
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Nej, du har inte fått kritik för att ställa klargörande frågor eller tänka kritiskt. Jag bara driver lite med dig då dina inlägg i princip brukar gå ut på att lite von oben gnälla på nivån i tråden men du har aldrig ansträngt dig själv med något bidrag. Men du verkar ha tagit åt dig mycket. Sorry om jag gick för hårt fram. Kanske är lite elak.
Men kritiskt tänkande är aldrig fel eller att undvika trådsanningar.
På rak arm och utan att scrolla så var det nog inte dig jag avsåg. 😀

Jag ser din poäng men anser att nivån suger men ska jag inte få påpeka det bara för att jag själv inte vet vem som sköt?

Min parallell har hela tiden varit till Flashback i stort där många trådar berikas av folk som vet, har direkt info och ”löser” det hyfsat snart och rätt.

Allt här inne är bara teorier och påhitt och det måste jag få påvisa även om jag inte har lösningen själv.

Ha det gott! 👍🏻
Citera
2022-01-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Ni som säger Einar va it G ni har fel. Innan han dog han va G, mycket guns och han hade sicarios o flera liv o mordförsök på sitt samvete. Därför han hade minst 1mill på sitt huvud

Walla nu snackar du.. vilka liv har han?? ett som det påstås!
Att han kände tunga grabbar och hade många kriminella runt sig ja. Men förklara för mig varför H*val andas om E var kapabel
Citera
2022-01-02, 20:07
Medlem
Citat:
Killen hade bara cash, sluta göra han till något som han inte var
Citera
2022-01-02, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Walla nu snackar du.. vilka liv har han?? ett som det påstås!
Att han kände tunga grabbar och hade många kriminella runt sig ja. Men förklara för mig varför H*val andas om E var kapabel
För Haval sitter inne tro mig han hade varit död om han va ute de vet vi.. hans bror fick dö ist haval kmr säkert dö när han e ute
Citera
2022-01-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Killen hade bara cash, sluta göra han till något som han inte var
Cash e allt ahhaha, innan cash han va inget nej. Med cash han köpte sicarios, vapen, skydd, allt möjligt. De klart cash e faktorn till hur han va så. Men han va riktigt bra på de han gjorde , han döda havals bror och Skickade sinna sicarios på folk hans huvud va värt 1mil han va stor i gatan vad menas.
Citera
2022-01-02, 20:13
Medlem
Citat:
Cash e allt ahhaha, innan cash han va inget nej. Med cash han köpte sicarios, vapen, skydd, allt möjligt. De klart cash e faktorn till hur han va så. Men han va riktigt bra på de han gjorde , han döda havals bror och Skickade sinna sicarios på folk hans huvud va värt 1mil han va stor i gatan vad menas.
Hahaha din Einar fanboy
Citera
2022-01-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Du inleder med fem inlägg i tråden där du frågar vem skytten kan vara och spekulerar i att det kan vara Ayye. Sedan känner du plötsligt en initierad polis som läcker information till dig, men bara sådan information som redan framkommit i tråden.

Är det konstigt att du blir ifrågasatt tycker du?
Har det framkommit att det är Pengar frånledaren i Vårbynätverket innan jag skrev det?
Citera
2022-01-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Om det mot förmodan vore sant så skulle din uppgiftslämnare förhoppningsvis få lämna sitt jobb utan att få städa sitt skrivbord. Men som tur är lär du vara en uttråkad skolungdom på jullov. Men imorgon är det väl skola igen?
Går på högskolan i Halmstad för att bli kriminaltekniker, och jag har kontakter tro det eller ej.
Citera
2022-01-02, 20:30
Medlem
Har jag drömt eller läst om att Adel inte ville öppna upp sin mobil till polisens utredare?
Har Dumle lämnat ut sina koder?
Citera
2022-01-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Går på högskolan i Halmstad för att bli kriminaltekniker, och jag har kontakter tro det eller ej.

Tänk på att du antingen outar dig nu eller hänger ut någon helt oskyldig student. De tar inte in så många studenter på den utbildningen, 55 stycken.
Senast redigerad av Efternamn08 2022-01-02 kl. 20:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in