2022-01-02, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Varför skulle polisen läcka information till dig? Flashback kryllar av poliser som läser det du skriver och självklart kommer detta att komma fram via kollegor till utredande polis. Antingen trollar du eller så är polisen dummare än jag trodde.
Tänk efter lite, det är kanske en person inom polismyndigheten som är nära mig?! Igentligen är detta för mycket att säga, men min källa kartlägger nätverk hos polisen.
Citera
2022-01-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Tänk efter lite, det är kanske en person inom polismyndigheten som är nära mig?! Igentligen är detta för mycket att säga, men min källa kartlägger nätverk hos polisen.

Du inleder med fem inlägg i tråden där du frågar vem skytten kan vara och spekulerar i att det kan vara Ayye. Sedan känner du plötsligt en initierad polis som läcker information till dig, men bara sådan information som redan framkommit i tråden.

Är det konstigt att du blir ifrågasatt tycker du?
Citera
2022-01-02, 14:25
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Ingen har brytt sig
Ingen vet om det är dom som klippte

En sak är säker iallafall, Våldtäkts manen Dumlee sålde honom. Frågan är hur mycket pengar fick han? Ändå tillräckligt för att leva livet i Spanien (kort efter mordet).
Citera
2022-01-02, 16:13
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
En sak är säker iallafall, Våldtäkts manen Dumlee sålde honom. Frågan är hur mycket pengar fick han? Ändå tillräckligt för att leva livet i Spanien (kort efter mordet).
Jag hävdar inte motsatsen men om så säkert så belägg gärna detta med länkar, bevis och någon form av fakta. Förtydliga också på vilket sätt han levde livet och vad det innebär.
Citera
2022-01-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08

Jo snacket har ju gått, men är inte lika säker längre..
Är de så att du kan backa de du skriver så absolut
Citera
2022-01-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Jag hävdar inte motsatsen men om så säkert så belägg gärna detta med länkar, bevis och någon form av fakta. Förtydliga också på vilket sätt han levde livet och vad det innebär.

Blir såhär när de trillar in random kommentarer i tråden.. slänger en kommentar som skrivits om i 3 månader.. Han har inga bevis, de e bara taget härifrån eller typ alla andra sociala medier.. alla skriker men ingen kan leverera bevis
Citera
2022-01-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen

Om det mot förmodan vore sant så skulle din uppgiftslämnare förhoppningsvis få lämna sitt jobb utan att få städa sitt skrivbord. Men som tur är lär du vara en uttråkad skolungdom på jullov. Men imorgon är det väl skola igen?
Senast redigerad av TigerKid2 2022-01-02 kl. 17:56.
Citera
2022-01-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Om det mot förmodan vore sant så skulle din uppgiftslämnare förhoppningsvis få lämna sitt jobb utan att få städa sitt skrivbord. Men som tur är lär du vara en skolungdom på jullov. Men imorgon är det väl skola igen?

Tror på svammel jag oxå, men endå nice han pekar åt VNT / DNV

Om det skulle vara så att han e real så är det ju ändå inte helt lätt för polisen att veta exakt vem som läcker till honom
Citera
2022-01-02, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Om det mot förmodan vore sant så skulle din uppgiftslämnare förhoppningsvis få lämna sitt jobb utan att få städa sitt skrivbord. Men som tur är lär du vara en uttråkad skolungdom på jullov. Men imorgon är det väl skola igen?

Citat:
Tror på svammel jag oxå, men endå nice han pekar åt VNT / DNV

Om det skulle vara så att han e real så är det ju ändå inte helt lätt för polisen att veta exakt vem som läcker till honom

Med nice menar jag att jag tror de e därifrån allt kommer..
Citera
2022-01-02, 18:36
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Blir såhär när de trillar in random kommentarer i tråden.. slänger en kommentar som skrivits om i 3 månader.. Han har inga bevis, de e bara taget härifrån eller typ alla andra sociala medier.. alla skriker men ingen kan leverera bevis
Ja, precis så och jag har försökt fråga tidigare men då blivit ifrågasatt för att jag själv inte bidrar med något. 😀

Om ingen fakta, inga bevis eller inget öppet från polis eller media finns så finns ju inget att bidra med.

Jag förstår att alla, mer eller mindre insatta, vill spekulera, gissa och hitta lösningar men jag är lite trött på rena funderingar som blir trådsanningar.

Fridens!
Citera
2022-01-02, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabsydusy
Från vad jag hört så blev den raderad av Instagram då hon delade en video på när Einar skjuter med en pistol eller något sånt. Hann själv inte se videon men flera har kommenterat samma sak på tiktok så skulle inte vara helt förvånad om det stämmer.
Jag har sett videon man ser en kille bakifrån med jacka o luvan uppe svartklädder, peak jacka. De ser it riiiktigt ut som einar i kroppsspråket men de e han, han skjuter med en pistol upp i luften bland fyrverkerier. Alexandra skrev på videon saknsr dig lr ngt sånt
Citera
2022-01-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ja, precis så och jag har försökt fråga tidigare men då blivit ifrågasatt för att jag själv inte bidrar med något. 😀

Om ingen fakta, inga bevis eller inget öppet från polis eller media finns så finns ju inget att bidra med.

Jag förstår att alla, mer eller mindre insatta, vill spekulera, gissa och hitta lösningar men jag är lite trött på rena funderingar som blir trådsanningar.

Fridens!

Ja de e mkt teorier som snurrar som man inte fattar hur folk lyckats få ihop.. jag bidrar inte direkt heller utan lägger mig
Mest i när jag tycker nån snackar skit eller svävar iväg för mkt haha

Jag TROR inte det är så invecklat egentligen varför Nisse blev klippt, jag är typ 100 på att det har med kidnappningen att göra och det dom krävde från N.
Har ju stått helt öppet att han ska jappas för han duckat att casha. Sen kunde iof Nisse levererat lite smartare och tagit lite bättre beslut. (Men de e ju alltid lätt säga i efterhand)
Sen vilka som japp han har jag inga direkt åsikter om, men min teori lutar åt två unga svarta från HH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in