2021-12-31, 22:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Han den där dåren som var partiledare för sossarna, Löfven tror jag han hette, vad gör han nu? skakar galler eller?
Han knulla Ulla. Finns hur mycket tid som helst nu.
2022-01-01, 00:47
Medlem
Snubchurps avatar
Annelie Nordström Minns ni Annelie Nordström som blåste oss på skattepengar med bland annat porrstjärnor? Klassisk narcissist som aldrig förstår när hon gjort nått fel.

Citat:
"Efter den djupa Kommunal-skandalen tvingades fackförbundets ordförande Annelie Nordström avgå.

Bland annat bjöds porrstjärnan Puma Swede in till nakenshower – för fackmedlemmarnas pengar.

Nu blir Annelie Nordström med i Feministiskt initiativ – något hon ska satsa på helhjärtat"

https://www.expressen.se/nyheter/annelie-nordstrom-lamnar-s--gar-med-i-fi/
Senast redigerad av Snubchurp 2022-01-01 kl. 00:49.
2022-01-01, 00:56
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Svennen som knivade/mördade i Grekland och höll sig undan?
2022-01-01, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinjo
Är Mona Sahlin kriminell?
Googla Anna Lindhs Minnesfond…
Där kommer du iofs att läsa att Ingvar Carlsson och Jan Eliasson var snäppet värre vad gäller rovdriften av fonden. När förlusterna uppdagades försökte ansvariga sossar sminka över det med att påstå att den dåvarande stiftelseordföranden, Måååna, tog krafttag för att räta upp skutan.
2022-01-01, 00:59
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag undrar vad min favorit Billy Butt gör idag?
Han som står för favoriten "Vår julskinka har rymt"!
Var några tonårsslynor som felaktigt anklagade honom för våldtäkt, han fick olagligen sitta några år bakom galler och därefter tröttnade han på Sverige och åkte hem till Paki igen.
Vad gör den gode Butten idag?

Ungefär samma sak med den gode Tito Beltran. "Sally" vittnade mot honom, dvs. ljög tillsammans med andra slynor att han våldtagit. Han fick sitta några år bakom galler, sa att "Sverige är ett skitland!" (Jag håller med honom!) och så åkte Tito hem till Chile. Han kanske bara "chillar i Chile", för det har varit tyst om honom därefter.

Vet ni något om Billy Butt och Tito Beltran efter att de försvann?
(Tito var rolig på fest. Han blev max salongsberusad, och villiga tjejer hade vi utan problem. Våldtäkten måste varit påhittad!)
Butt försöker fortfarande få upprättelse. Från Hur Kan Vi #167:
Citat:
Navid pratar med före detta skivbolagsdirektören och våldtäktsdömde Billy Butt och advokat Björn Hurtig om hur det är att bli dömd för flera fall våldtäkt och sitta av ett mångårigt fängelsestraff trots att han själv 25 år senare fortfarande bedyrar sin oskuld, om rättssäkerhet i sexualbrottsmål, hur medielandskapet under tidigt 90-tal kan ha påverkat fallet, den sexuella maktdynamiken mellan man och kvinna och om det juridiska vakuum han befinner sig i just nu när han och advokat Hurtig förbereder det 12:e försöket till resning av fallet i Högsta domstolen.
2022-01-01, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Svennen som knivade/mördade i Grekland och höll sig undan?
Menar du Linus?
Han är väl på linjen lite då och då?
2022-01-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Ge dig. Idioterna filma ju själv sitt grottfolksbeteende.

Gjorde dom något olagligt?
2022-01-01, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han knulla Ulla. Finns hur mycket tid som helst nu.
Får hoppas dom inte ynglar av sig, vore ju en katastrof..
2022-01-01, 01:14
Medlem
Barkbitares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Menar du Linus?
Han är väl på linjen lite då och då?

Han menar nog Kalle
2022-01-01, 01:18
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Får hoppas dom inte ynglar av sig, vore ju en katastrof..
Där är vi trygga. Röven har bara blåbrun rök i snorren och gamla hoptorkade Ulla saknar ägg.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-01-01 kl. 01:26.
2022-01-01, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Han dömdes för våldtäkt mot barn.
VAr väl en 13-årig flicka vill jag minnas.

Har för mig att det var hans dotter. Någon i tråden säger styvdotter.
Vad jag minns så försökte han även begå självmord efter att han upptäckt vad han hade gjort.
Hela fallet är väldigt tragiskt o man får hoppas att alla inblandade fått frid i den mån det går.
2022-01-01, 01:24
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zickan
Papa Dee

Han försvann efter brutal hustrumisshandel.

(FB) ”Papa Dee” gripen för hustrumisshandel (Den "folkkära" artisten /mod)

Han gjorde lite företagsgig och liknande innan coronan slog till. Nu vet jag inte.
Han verkar vara rätt trevlig och sympatisk så jag har alltid trott att det är något skumt bakom hela den här misshandelsgrejen. Men man kan ju aldrig veta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in