2021-12-31, 20:49
Medlem
Han den där dåren som var partiledare för sossarna, Löfven tror jag han hette, vad gör han nu? skakar galler eller?
2021-12-31, 20:55
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Gillar trådstarten!
Verkligen bra exempel.

Fru/fröken? Angeles Bermudez Svankvist har man ju förträngt när värdelösa människor som Måna och Dan Eliasson tar strålkastarljuset.

Har ingen på rak arm, men återkommer!

"Årets chef" blev hon i Sverige för några år sedan...
2021-12-31, 20:56
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det var inte ett barn. Det var väl hans egen dotter?
Tragisk historia att man kan supa sig så jävla redlös.

Han dömdes för våldtäkt mot barn.
VAr väl en 13-årig flicka vill jag minnas.
2021-12-31, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det var inte ett barn. Det var väl hans egen dotter?
Tragisk historia att man kan supa sig så jävla redlös.

Styvdotter var det väl?
2021-12-31, 20:59
Medlem
Haubits77Bs avatar
EU-parlamentarikern och f.d. vice partiledare i CENTERPARTIET, och därmed Annie Lööfs (C) närmaste medarbetare, Fredrick Federley, försöker ligga OVANFÖR radarn genom att ha sexuellt umgänge med så många dömda manliga pedofiler/pederaster som möjligt!

Udda metod må jag säga.
2021-12-31, 21:05
Medlem
Vad hände med moderaten som var minister och köpte horor och fick avgå med buller och bång under Reinfeldt regeringen?
2021-12-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF865
Thomas Hellberg åkte dit för att ha tafsat på två småflickor på en badstrand. Har varit knäpptyst om honom sedan dess.

Det var väl mer avancerat tafsande om jag minns rätt, han hade nån slags förklädnad med munskydd och sa att han var nån läkare eller nåt.
Minns svagt nåt om nån vätska eller salva han smetade på dom.
Galen historia.
Men han försvann helt efter det, lever han ens?
2021-12-31, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Vad hände med moderaten som var minister och köpte horor och fick avgå med buller och bång under Reinfeldt regeringen?

https://www.realtid.se/karriar/mitt-i-livet-stadade-han-sitt-liv
2021-12-31, 21:14
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen

Mrfeelgood6 aka Dangerzone2010 aka Sven Otto Littorin.

Han fifflar i fastighetsbranschen nu för tiden. Startar massa misslyckade fastighetsföretag som är skyldiga folk pengar.
2021-12-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisket
Om du tar dig tid och ser på klippet så framgår det tydligt att det är Våldtäkts Kurden Soran Ismail som hetsar fram hela situationen och sedan byggde hela sin karriär på som han senare knullade bort med övergrepp och överrasknings sex utan samtycke så här sitter du och hyllar en invandrad våldtäktsman bra där..
Ge dig. Idioterna filma ju själv sitt grottfolksbeteende.
2021-12-31, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Har du inte sett filmen? Där jagar dom en invandrare med metallrör och kallar en kvinna för en liten hora. Det blev en megaskandal som jag trodde hela Sverige kände till. Men uppenbarligen inte du??

Menar du på allvar att du tycker min text om våldtäktsanklagade Soran låter som en hyllningstext? Då måste du vara lite extra skadad i hjärnan.

Har du någon länk? Vore kul att se det klippet!
2021-12-31, 22:55
Medlem
Zentowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ni har väl inte glömt katastrofen Maud Olofsson..?

https://www.talarforum.se/maud.olofsson

I historieböckerna kommer Maud Olofsson att minnas för två riktigt dåliga affärer:
Vattenfalls köp av det nederländska bolaget Nuon och bildandet av PostNord.

https://corren.se/artikel/7rkovzwl

Ja Maud är väl den som skadat Sverige mest sedan Kristian Tyrann?

Tänk att hon hade mage att vägra ställa upp i KU-förhör om Nuon-affären där hon i princip var ansvarig för att elda upp 90 miljarder kronor på att köpa utdömda kolkraftverk när hela världen försökte lämna kolberoendet. Första gången på 40 år som ett statsråd vägrade förklara och försvara sina beslut.

Dock ska sägas att hon faktiskt ställde upp i KU nåt år innan för att förklara hur hon lyckades rea ut Saab till småpengar trots att det fanns flera köpare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in