2021-12-31, 14:05
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vad 17 hette han som var radiopratare på SR och rätt ofta var på SVT som doppade snoppen i trettonårig tjej och åkte fast? Han hade något "käckt" namn. Satte tydligen på en familjebekants dotter på någon fest eller liknande. Flintskallig, påminner lite om Luuk i utseendet. Vad hette han, och vad gör han idag?
-Han satt inne ett tag för sexet, vill jag minnas. Försvann blixtsnabbt från den offentliga scenen efter händelsen. Utraderades nästan på samma sätt Stalin raderade sina före detta kompisar på fotografier, när Stalin skjutit kompisarna..

Någon som minns vad radioprataren hette? Var på SR P3 har jag för mig, kanske P4.
Klämkäckt namn hade han.

Edit: Pontus Enhörning dök det upp i skallen precis nu.
Någon som vet vad han gör idag?
Han lever som sjukpensionär. En person non grata har han blivit. Såg bild på honom i somras och han såg väldigt nergången ut.
2021-12-31, 14:06
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Hur skulle ”skandalen” vara bortglömd, menar du? ”Järnröret” blev ju ett politiskt ”argument” som plockades fram i precis alla tänkbara sammanhang, oavsett om det handlade om invandring eller moms på dill.

Jänjöj, jänjöj vettuu...

Den är väl varken mer eller mindre bortglömd som dom andra sakerna som tas upp i tråden här? Men den är saftig och innehåller många intressanta skruvar. Speciellt den med att Soran Ismail som lyftes fram som den goa mjukisnallen som stod upp för medmänsklighet slutade som den mest hatade av gänget. Han är väl den som håller sig mest gömd nu och är i allmänhetens ögon sedd som den sjuka psykopatiska våldtäktsmannen som begått såna vidriga sexuella handlingar att vanligt folk inte ens har begrepp att förstå handlingarna. Som det det där med att kamma in sin sperma i håret på en tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nu är du nog bara ett troll som svarar ett annat troll, men Tito dömdes alltså för att ha våldtagit Sally-skådisens åttaåriga dotter.
Bevis fanns då flickstackarn fick könssjukdom av honom.

Nu vet jag inte varför du skriver troll om folk kors å tvärs. Men kan du belägga det där om 8 åringen på något sätt. Jag säger inte att du har fel utan vill kunna ha på foten när detta kommer på tal.

Om det stämmer att han våldtog en 8 årig flicka så hoppas jag verkligen att flickan idag mår bra. Tänk den sliskiga grislatinon svettiga kåta kropp gnida sig mot en 8 årig flicka.

Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Anna Hartman Sjödin är folkhögskolechef i Region Västerbotten.

Visst kom det att kallas för rasistskandal, men förolämpningen var ju egentligen en mindre del i sammanhanget och ett ringa brott enligt tingsrätten.

Hon dömdes för bland annat våld mot tjänsteman som får anses vara det allvarligaste i detta fyllebråk. Anna Hartman Sjödin är naturligtvis inte rasist, men omdömet är det första som försvinner när vissa dricker sig fulla och då kan vilka grodor som helst hoppa ut.

Jag skulle nog säga att hon visade klart och tydligt att hon är en rasist. Det är just det finurliga med att när omdömet försvinner så släpper man ut det man vet att man skall vara tyst om. I detta fallet så visste hon givetvis om att hon skulle vara tyst med sitt invandrarhat. När omdömet försvann i alkoholdimman så släppte hon ut den grodan. Inte nog med det så har du rätt i att hon är en mycket våldsam person såpass att lagen fick ta hand om henne.

Ganska illa att en person som blivit dömd för våldshandlingar och fått sin rasistskandal exposad samt avtjänat ett fängelsestraff efter att hon utsatt någon för våldshandlingar idag kan vara "folkhögskolechef" medans den där invandraren som för några år sedan som blev påkommen med att ha skrivit lite fördomsfullt på internet skulle förlora precis allt.

På tal om den där "invandraren" så skulle ju han passa perfekt i den här tråden. Men jag minns fan inte vad han hette.

Men att Anna Sjödin är en tvättäkta rasist kan vi vara lika säkra på som att Sverigedemokraterna i "järnrörsskandalen" är kvinnohatare. Dom har uttryckt det och helt enkelt blivit exposade. Det går inte att tala bort.
2021-12-31, 14:08
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Han lever som sjukpensionär. En person non grata har han blivit. Såg bild på honom i somras och han såg väldigt nergången ut.

Blir lite lustigt omenandes nu, med tanke på din avatar, men han kanske tagit till flaskan?
2021-12-31, 14:11
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nej, brottet är våldtäkt, inte spridande av könssjukdom. (Även om detta också kan vara brottsligt).
Fanns som sagt inga barn på festen.

Nu har du upprepat så många gånger att det har varit en fest som det inte var några barn på. En fest som det enligt dig fanns fnissande tjejer och således kan därför ingen ha blivit våldtagen. Att vi förmodligen vet detta nu. Men vad har festen med våldtäkten på den lilla flickan med saken att göra?

Om könssjukdomen sprids till en 8 årig flicka via en sexuell kontakt så är det väl samma som att säga att det varit en barnvåldtäkt. Eller?
2021-12-31, 14:19
Medlem
WTF865s avatar
Thomas Hellberg åkte dit för att ha tafsat på två småflickor på en badstrand. Har varit knäpptyst om honom sedan dess.
Senast redigerad av WTF865 2021-12-31 kl. 14:24.
2021-12-31, 14:23
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu har du upprepat så många gånger att det har varit en fest som det inte var några barn på. En fest som det enligt dig fanns fnissande tjejer och således kan därför ingen ha blivit våldtagen. Att vi förmodligen vet detta nu. Men vad har festen med våldtäkten på den lilla flickan med saken att göra?

Om könssjukdomen sprids till en 8 årig flicka via en sexuell kontakt så är det väl samma som att säga att det varit en barnvåldtäkt. Eller?

Vill minnas att han blev dömd för våldtäkt mot/med tonåringar, på småtimmarna, ungefär som Billy Butt påstods våldtagit tonårstjejer som ville bli sångerskor. I Billy Butts fall resonerade rätten väldigt knepigt; typ "så unga tjejer kan inte haft sex frivilligt med en så gammal gubbe, därför måste det vara våldtäkt". -Typ enda "bevisföringen" i Butts fall.
Sanningen var att tjejerna gick den "klassiska" sängvägen. Ungefär som med den amerikanske filmproducenten, vad han nu hette.. Tjejerna fick väl inget skivkontrakt efter sexet, och därför anmälde Butt för våldtäkt. Vad jag vet (enligt kvällspressen jag läste för flera år sedan) bor Billy i Pakistan numer. Någon som vet vad han sysslar med?
2021-12-31, 14:27
Medlem
zickans avatar
Papa Dee

Han försvann efter brutal hustrumisshandel.

(FB) ”Papa Dee” gripen för hustrumisshandel (Den "folkkära" artisten /mod)
2021-12-31, 14:30
Medlem
Episoden med Juholt som s-ledare känns ju lite overkligt såhär i efterhand. Han verkar ha placerats långt ner i frysen av partiet.
2021-12-31, 14:32
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag skulle nog säga att hon visade klart och tydligt att hon är en rasist. Det är just det finurliga med att när omdömet försvinner så släpper man ut det man vet att man skall vara tyst om. I detta fallet så visste hon givetvis om att hon skulle vara tyst med sitt invandrarhat. När omdömet försvann i alkoholdimman så släppte hon ut den grodan. Inte nog med det så har du rätt i att hon är en mycket våldsam person såpass att lagen fick ta hand om henne.

Ganska illa att en person som blivit dömd för våldshandlingar och fått sin rasistskandal exposad samt avtjänat ett fängelsestraff efter att hon utsatt någon för våldshandlingar idag kan vara "folkhögskolechef" medans den där invandraren som för några år sedan som blev påkommen med att ha skrivit lite fördomsfullt på internet skulle förlora precis allt.

På tal om den där "invandraren" så skulle ju han passa perfekt i den här tråden. Men jag minns fan inte vad han hette.

Men att Anna Sjödin är en tvättäkta rasist kan vi vara lika säkra på som att Sverigedemokraterna i "järnrörsskandalen" är kvinnohatare. Dom har uttryckt det och helt enkelt blivit exposade. Det går inte att tala bort.

Dumheter! När hela en persons engagemang och politiska ideologi talar mot rasism så kan naturligtvis inte en förolämpning i fyllan radera det. Den som tycker det är illvillig eller fundamentalist.
2021-12-31, 14:32
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Anna Hartman Sjödin är naturligtvis inte rasist

Jaså? Gäller det resonemanget universellt eller är det bara tillämpbart på S-politiker?
2021-12-31, 14:33
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill-9
Jaså? Gäller det resonemanget universellt eller är det bara tillämpbart på S-politiker?

Läs ovan.
2021-12-31, 14:34
Medlem
Kill-9s avatar
Citat:
Läs ovan.

OK, gäller alltså bara hycklande S-politiker.
Check.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in