2007-07-08, 22:14
Medlem
dubbelt
Citera
2007-07-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
För att det är Sveriges vanligaste skadedjur. De finns i varierande mängd i 95% av alla bostadsfastigheter.

då ska jag dirigera dem till grannen..
Citera
2007-07-08, 23:59
Medlem
Krafses avatar
Ja dessa äckliga skitkryp. De krälar runt inne på dasset hos oss ibland, jag brukar smeta ut de mot golvet haha!
De verkar komma vid speciella tidpunkter, ibland finns de inte där på flera veckor, för att sedan ockupera toa'n i några dagar.
Vet inte hur man får bort dom men jag antar att något gift gör susen. Bryr mig faktist inte så mycket om de krälar runt där.
Citera
2007-07-09, 18:48
Medlem
borrizs avatar
Min biloogilärare sa att silverfiskarna lever på avskavada hudrester odyl.
Vill man överreagera så borde man kunna säga att silverfiskarna (i princip) är människoätande!
Citera
2007-07-09, 18:53
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Vill man överreagera så borde man kunna säga att silverfiskarna (i princip) är människoätande!
hhmm undra hur många minuter det tar innan aftonhoran skriver nåt panikmeddelande
Citera
2007-07-26, 00:23
Bannlyst
Gammal tråd jag hittade, för första gången i mitt liv såg jag en silverfisk när jag lyste runt med mobilen runt chassit för att kolla lite, så såg jag det lilla krypet springa runt, mosade den och slängde ut den, sen såg jag en till, dödade den också, får ta och leta någon dag vart de kräken håller till
Citera
2007-07-26, 09:50
Medlem
Westridges avatar
frågan är vart dom kommer ifrån efter man gjort kliniskt rent i rummet, återuppstår dom från ingenstans ?
Citera
2007-07-26, 20:03
Medlem
hilltops avatar
Fan hade oxå värsta problemet me dom asen i min förra lägenhet, fick oxå nån jävla burk som ej hjälpte, sen ringde vi hyresvärden igen sen kom anticimix o sprutade me nåt jävla medel, då försvann dom äcklena
Citera
2007-07-26, 21:00
Bannlyst
anticimex var hom mig för 2 veckor sen och besprutade och nu är dom illa väck.
Citera
2007-07-27, 00:50
Medlem
Gojcins avatar
Ha på ljuset?
Citera
2007-07-29, 19:34
Medlem
M.Anderssons avatar
Äckliga jävla djur är vad de är.... Själv dödade jag dem med AXE.. Snacka om härligt det var att se de silvriga svinen ligga och kräla i en pöl med AXE och kippa efter luft...
Citera
2007-07-30, 02:48
Bannlyst
Hade en lya med silverfiskar, blev av med dem genom att systematiskt döda alla jag såg. En kväll så fick jag syn på självaste "gammelsilverfisken" kanske någon slags drottning eller så, mycket större än övriga silverfiskar.
Tog kål på den och blev av med silverfiskarna!
Spindlar är väldigt bra att ha i lägenheten också, effektiva jägare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in