2021-12-31, 08:28
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Tage Danielsson. Egentligen både Hasse och Tage men men den senare var snäppet värre.

Jag har sett och läst en hel del med/av Tage och den barnsliga tonen är bara irriterande kass.

Marit Paulsen...
Citera
2021-12-31, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzumba
Håller med. En kuksugare! Tagit upp honom tidigare i tråden!

Varför tycker du att han är en k*ksugare?
Citera
2021-12-31, 15:39
Medlem
Zuzumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Varför tycker du att han är en k*ksugare?

Här är varför:

(FB) Sveriges mest överskattade svensk
Citera
2021-12-31, 16:16
Medlem
En lite trist råd men jag gör ett försök. Överskattad i förhållande till var personen "egentligen befinner sig" vilja jag fokusera på.

Jag säger Bianca. Ser knappt någon storhet i henne samtidigt som hon lyckats extremt bra genom arv från Wahlgren familjen. Sen kränger hon allt möjligt utan minsta tanke på etik och moral, om hon inte kan kränga ännu mer genom att kränga det via någon snyftgala. Hur många gånger är hon fälld för sexistisk reklam eller annat beteende som man inte själv skulle vilja komma o närheten av. Hur gick det med kalendrarna? Småtjejer vill ha hennes skit. Har även hört från folk hon träffat privat att hon är lika knivskarp privat som hon är i tv-rutan.. Ser aldrig på henne men slänger fram en mental skämskudde när jag råkar se nåt inslag med henne.

GW och övriga som har nämnts har åtminstone en plattform eller är out of date att jämföra med.. Hasse o Tage mm komik har en hålbsrjetstid och kan inte gärna jämföras med idag. Annars säger jag Charlie Chaplin....inte ens roligt....
Senast redigerad av Stefan5432 2021-12-31 kl. 16:27.
Citera
2021-12-31, 16:31
Medlem
Stina Wolter
Mia Skäringer
Förstår inte det komiska där, då är jag ändå kvinna och inte purung själv.
Alex Schulman
Filip och Fredrik
Citera
2021-12-31, 16:48
Medlem
snillet_1s avatar
Agnes Wold. En hoppjerka och bedragare som fått något slags status som "klok gumma" i Sverige. Oerhört bisarrt att beskåda.
Senast redigerad av snillet_1 2021-12-31 kl. 16:55.
Citera
2021-12-31, 16:51
Moderator
oilslicks avatar
Motivera gärna era svar, så vi inte bara rapar upp namn.
Citera
2021-12-31, 17:33
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Statsepidemiolog Anders Tegnell ger ett osäkert intryck med sina olika och ibland motsägelsefulla uppgifter. Trots att han är ”expert” verkar han inte veta mycket mer om Coronavirus än vad en allmänbildad nisse vet.
Hans analys av virusläget kan knappast hjälpa eller glädja någon.

På grund av detta anser jag att han är en av landets mest överskattade personer.
Citera
2021-12-31, 18:25
Medlem
Zuzumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
En lite trist råd men jag gör ett försök. Överskattad i förhållande till var personen "egentligen befinner sig" vilja jag fokusera på.

Jag säger Bianca. Ser knappt någon storhet i henne samtidigt som hon lyckats extremt bra genom arv från Wahlgren familjen. Sen kränger hon allt möjligt utan minsta tanke på etik och moral, om hon inte kan kränga ännu mer genom att kränga det via någon snyftgala. Hur många gånger är hon fälld för sexistisk reklam eller annat beteende som man inte själv skulle vilja komma o närheten av. Hur gick det med kalendrarna? Småtjejer vill ha hennes skit. Har även hört från folk hon träffat privat att hon är lika knivskarp privat som hon är i tv-rutan.. Ser aldrig på henne men slänger fram en mental skämskudde när jag råkar se nåt inslag med henne.

GW och övriga som har nämnts har åtminstone en plattform eller är out of date att jämföra med.. Hasse o Tage mm komik har en hålbsrjetstid och kan inte gärna jämföras med idag. Annars säger jag Charlie Chaplin....inte ens roligt....

Den enda storhet som finns i Bianca, det är när min kuk är inuti henne.
Citera
2021-12-31, 19:34
Avslutad
Felix Herngren - mannen som nöjesskjuter apor.
Citera
2022-01-09, 20:04
Avslutad
Peter Sweden på Twitter. Vad in i helvete har han gjort för att förtjäna den piedestalen? https://twitter.com/PeterSweden7
Citera
2022-01-09, 21:56
Medlem
Zuzumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Felix Herngren - mannen som nöjesskjuter apor.

Faktiskt rätt bra kandidat. Nya "Folk med ångest" är totalt värdelös. Såg honom på Skavlan där han agerade cucklord, hans tjej hade dissat honom när han friade. Snubben är mångmiljonär och ser hyfsat bra ut numera, fria igen. Säger hon nej, fimpa suggan. En cucklord som bör ställa krav. Flickvännen är troligen föga intelligent, inser inte att miljonerna delas med henne.

Bad förvisso vår kärring till statsminister att "hålla käft" på Skavlan, kul att se. Men lät lite skakigt.

Gillar heller inte att han åkt ned till fattiga smutsländer i Afrika och skjutit utrotningshotade "exotiska" djur. Det är ett skamlöst beteende. Ska man jaga, då är det skyddsjakt som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in