2021-12-29, 23:19
Medlem
HAARPs avatar
Läste precis om en som blev riktigt dålig samma dag som hon tog vaccinet. Åkte in och ut på akuten under en månads tid och blev allt sjukare. Ingen begrep vad det kunde bero på.

När hon till slut började se dubbelt och fick hjärnhinneinflammation så fick hon diagnosen borrelia.

Vilken tur att det inte hade med vaccinet att göra.
2021-12-29, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Oddsen för att vaccinet ska orsaka njursten på en dag går att räkna ut med röven och en bit krita, det förstår du också.
Uttala dig inte om saker som du inte förstår dig på. Du har ingen aning om hur oberäkneliga och konstiga saker det som kan ske inom biologi. Ja jag skulle bli förvånad om vaccinet kan orsaka njursten snabbt men jag har blivit förvånad många gånger förr.

Du borde använda hjärnan med att tänka med, röven har helt andra användningsområden.
Senast redigerad av larsjohansson 2021-12-29 kl. 23:57.
2021-12-30, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Intressant uttalande av vaccindrabbad pilot: https://www.bitchute.com/video/uZHG1WemkHPO/

Med tanke på att det är 111 piloter som dött under 2021. Så får man bara vara tacksam att inga plan har störtat. 😳
2021-12-30, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gilipolla
Om detta är sant så är det ju helt galet

"Aha du jobbar i ett samhällsbärande yrke, vänta så skall jag hämta vaccinet med mindre biverkningar"

Exakt. Vem bestämmer vems liv som är mer värt än någon annans, oavsett yrke. Helt sinnes.
2021-12-30, 13:11
Medlem
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Uttala dig inte om saker som du inte förstår dig på. Du har ingen aning om hur oberäkneliga och konstiga saker det som kan ske inom biologi. Ja jag skulle bli förvånad om vaccinet kan orsaka njursten snabbt men jag har blivit förvånad många gånger förr.

Du borde använda hjärnan med att tänka med, röven har helt andra användningsområden.
Jag sätter femtio spänn på att man inte kan utveckla njursten på ett dygn. Fram tills att du hittat en läkare som vidimerar att jag har fel, så håller du tyst med lögnerna.
2021-12-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Person som jag bor med fick smärtor av njursten dagen efter den hade vaccinerat sig och var helt utslagen. I min föreställningsvärld skulle inte en njursten kunna skapas så snabbt men den kanske fanns sedan innan och orsakade smärtor först efter vaccineringen av någon anledning.
Nu är du väl inte seriös? Detta har du väl skrivit bara för att provocera???

Jag är så innerligt trött på alla överdrifter, som bara har ett enda syfte. Fram till för ett år sedan skrattade jag åt alla anklagelser om ryska troll, men inlägg som ovanstående, och många andra, får mig allvarligt att fundera på ursprunget. Det är ingen slump att så många galningar kommer fram samtidigt!
2021-12-31, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Nu är du väl inte seriös? Detta har du väl skrivit bara för att provocera???

Jag är så innerligt trött på alla överdrifter, som bara har ett enda syfte. Fram till för ett år sedan skrattade jag åt alla anklagelser om ryska troll, men inlägg som ovanstående, och många andra, får mig allvarligt att fundera på ursprunget. Det är ingen slump att så många galningar kommer fram samtidigt!
Jag påstår inte att jag har bevis för att vaccinet orsakade njurstenen på en dag. Det som stämmer var att personen blev helt utslagen dagen efter andra vaccineringen och blev hämtad med ambulans och diagnosticerad med en mindre njursten som han kissade ut.

Jag kan inte se själv hur vaccinet skulle kunna skapa en njursten så snabbt men den njurstenen kanske fanns i njuren sedan innan och flyttade sig till ett sämre läge orsakade smärtan.

Hade jag varit ute efter att hitta på lögner så hade jag hittat på något som jag själv tyckte lät rimligt.
2021-12-31, 11:22
Moderator
OYs avatar
Det här är BIVERKNINGSTRÅDEN.

Diskussion om smittspridning, psykologer och antivaxxers hör inte hemma här.

/Mod
2021-12-31, 14:26
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypokonrad
6 weeks after, jag det måste ju onekligen vara vaccinet, tveklöst, det var väl ingen som dog innan dessa kom till marknaden. Min vän blev påkörd häromdagen, han tog vaccinet för 6 månader sedan, SHOCK.

Det kommer man givetvis aldrig kunna bevisa. Tar man däremot en titt på den totala dödligheten i Europa märker man tydligt att något inte stämmer. Överdödligheten i främst åldersgruppen 15-44 är skrämmande läsning.

https://euromomo.eu/graphs-and-maps/
2021-12-31, 14:28
Medlem
Det verkar som att man kan få hjärtstillestånd av vaccinet?

Andelen fotbollsspelare som dött på planen har väl 5-10 dubblats senaste året och dom har alla vaccinerats.

Blodpropp fick man väl också och hjärtmuskelinflammation.

Förmodligen klingar bieffekterna av vaccinet av på nåt år eller så men det är nog en och annan som fått sin hälsa förödd av detta.
2021-12-31, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WimHof
Det kommer man givetvis aldrig kunna bevisa. Tar man däremot en titt på den totala dödligheten i Europa märker man tydligt att något inte stämmer. Överdödligheten i främst åldersgruppen 15-44 är skrämmande läsning.

Ser inget som skiljer ut denna åldersgrupp specifikt? De verkar följa ungefär samma mönster som övriga åldersgrupper, med undantag för de äldsta där man ser en kraftig påverkan av vaccinen i.o.m. att kurvan för kumulativt döda stoppas i början av året. Även om det inte dör speciellt många av covid i dessa grupper så dör det normalt sett så få yngre att alla extra dödsfall ger utslag i statistiken. Det rör sig alltså om ca 4500 extra döda i gruppen 15-44. Hur många i denna åldersgrupp har dött av covid under året?
2021-12-31, 15:53
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WimHof

Helt klart behöver detta kikas närmre på.

Tyvärr saknas statistik hos Socialstyrelsen över vilka avlidna som var vaccinerade och ej (jag har begärt sådan, och svaret var att detta inte kunde sammanställas).

Vad vi kommer att kunna göra är att titta på huruvida det finns några tydliga kurvor över mortaliteten i åldersgruppen och hur denna följer vaccinationsprogrammet.
Senast redigerad av LadySweden 2021-12-31 kl. 15:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in