2021-08-23, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shockdoctor
Efter att spenderat en tid i östergötland kan jag konstatera att kungen av östergötland är SCAB ONE.
Du kan inte vara seriös, större toy får man leta efter
Citera
2021-08-30, 17:47
Medlem
shockdoctors avatar
Toy eller inte, han är king oavsett... Kingen är den som syns mäst 😃
Citera
2021-09-08, 22:32
Medlem
Citat:
Toy eller inte, han är king oavsett... Kingen är den som syns mäst 😃
Haha han är definitivt inte den som syns "mäst", kan nämna många på rak arm som är mycket mer uppe. Inte sett en enda scab pjäs och hoppas jag aldrig behöver göra det heller.
Vem fan bryr sig om hur mycket man syns om allt man gör ändå ser ut som skit.
Citera
2021-09-14, 17:06
Medlem
Såg Furas piece i Norrpan, signat 'RIP ÅDER'. Är det någon som har nåt gällande det?
Åder var alltid otroligt tillmötesgående och härlig, så är det så tråkigt som jag befarar så är det bara hatten av för en fantastiskt fin writer.
Citera
2021-09-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kromosomkungen
Såg Furas piece i Norrpan, signat 'RIP ÅDER'. Är det någon som har nåt gällande det?
Åder var alltid otroligt tillmötesgående och härlig, så är det så tråkigt som jag befarar så är det bara hatten av för en fantastiskt fin writer.

Tror inte han har lämnat jordelivet, såg pjäsen när den var nygjord och då stod det inget RIP Åder, Tror att det kan vara Sai som fortsätter beefen bara.
Citera
2021-09-30, 18:55
Medlem
R33GTRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kromosomkungen

Dem driver med Åder för han tillfälligt lade/lagt burkarna på hyllan.
Citera
2021-10-02, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Dem driver med Åder för han tillfälligt lade/lagt burkarna på hyllan.

Vilka är dem som driver med Åder?

Någon som vet om beefen har lagt sig mellan Hets o co. Mot Sai?

Förövrigt var jag nere och kikade hamnen för någon vecka sedan. Såg att Feis hade varit där, trodde den killen hade lagt av helt o hållet
Citera
2021-12-31, 13:37
Medlem
optivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamelsfar
Vilka är dem som driver med Åder?

Någon som vet om beefen har lagt sig mellan Hets o co. Mot Sai?

Förövrigt var jag nere och kikade hamnen för någon vecka sedan. Såg att Feis hade varit där, trodde den killen hade lagt av helt o hållet

Att han ens vågar måla i Östergötland igen. Han kommer ALDRIG att bli accepterad här igen. Jag personligen har gått över allt jag ser. Och jag kommer fortsätta att utplåna hans skit. Samma sak med nazisten LEST.

Det är FURA som gjorde en piece och skrev ”RIP ÅDER” för att han inte är så aktiv längre.
Citera
2021-12-31, 13:40
Medlem
optivs avatar
Citat:
Efter att spenderat en tid i östergötland kan jag konstatera att kungen av östergötland är SCAB ONE.

Hans tag kan vara den mest ointressanta och fulaste. Ingen utveckling.
Citera
2021-12-31, 19:19
Medlem
Rebali179s avatar
En del taggar kan vara riktigt snygga måste jag säga.
Sedan så finns det folk som bara är ute efter att klottra eller förstöra
Citera
2022-01-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optiv
Att han ens vågar måla i Östergötland igen. Han kommer ALDRIG att bli accepterad här igen. Jag personligen har gått över allt jag ser. Och jag kommer fortsätta att utplåna hans skit. Samma sak med nazisten LEST.

Det är FURA som gjorde en piece och skrev ”RIP ÅDER” för att han inte är så aktiv längre.

Han kommer aldrig bli accepterad. Skrämmande Med lilla nasse lest, hur man kan gå från hiphop till nazism.

Jaaaaa då förstår jag 😅
Senast redigerad av Gargamelsfar 2022-01-02 kl. 20:16.
Citera
2022-01-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
En del taggar kan vara riktigt snygga måste jag säga.
Sedan så finns det folk som bara är ute efter att klottra eller förstöra

Om man ska lägga tags överallt så bör man se till att öva på sin stil innan. Kollar man på Scab exempelvis så har han ingen stil alls, riktigt usla tags och pjäser. Efter 2år? Som han har härjat runt i Östergötland nu så borde han lyckats få till en stil, men nej enbart usla saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in