Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenBeirut
Låt oss fiska fram dom, så många som möjligt.
Det finns ju en tendens att dessa glöms bort när de ersätts av nya ärkesvin.
Men låt oss aldrig glömma och samla dom här.
De flesta lär vara politiker, men det ligger ju i sakens natur att det skall vara just dessa svin.
Kommer ni ihåg Yvonne Ruwaida?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Yvonne_Ruwaida
Den här ärkefeta slynan hamnade i media när det framkom att hon hade taxinotor på skattebetalarnas bekostnad tiotusentals kronor där mer än en resa var typ bara ett halvt kvarter bort. Men givetvis behövde det feta arslet köras som inte kunde promenera. Dessutom lyckades hon fixa ihop en makalös mobilräkning- Fan vet vart hon ringde. Antagligen sin Gambianska "älskare" som var hälften så gammal.
Kommer ni ihåg Angeles Bermudez Svankvist?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Angeles_Bermudez_Svankvist
Den här hyenan gjorde grovt bort sig som Arbetsförmedlingens generalsekreterare och ett tag försökte sossesverige via omplacering gömma bort henne med annat uppdrag men det lyckades tydligen inte så särskilt väl då hon nu återvänt som tandläkare. Och vem fan vill få henne stirrande i sin mun?
Nu är det er tur.
Fler exempel?
Jag undrar vad min favorit Billy Butt gör idag?
Han som står för favoriten "Vår julskinka har rymt"!
Var några tonårsslynor som felaktigt anklagade honom för våldtäkt, han fick olagligen sitta några år bakom galler och därefter tröttnade han på Sverige och åkte hem till Paki igen.
Vad gör den gode Butten idag?
Ungefär samma sak med den gode Tito Beltran. "Sally" vittnade mot honom, dvs. ljög tillsammans med andra slynor att han våldtagit. Han fick sitta några år bakom galler, sa att "Sverige är ett skitland!" (Jag håller med honom!) och så åkte Tito hem till Chile. Han kanske bara "chillar i Chile", för det har varit tyst om honom därefter.
Vet ni något om Billy Butt och Tito Beltran efter att de försvann?
(Tito var rolig på fest. Han blev max salongsberusad, och villiga tjejer hade vi utan problem. Våldtäkten måste varit påhittad!)