2021-12-31, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Den vidriga Poligrisen Carin Götblad som lät smuggla heroin till Gotland för ett falskt gripande, för att få mer pengar till poligrisen i Visby
Tror hon blev omplacerad till kattsnut😂 när det hela uppdagades.

Snackar vi om ingripandet där han infiltratören i Brödraskapet var med?
2021-12-31, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Mona Muslim såg jag i TV-rutan för några dagar sedan.

Mona Stahlin heter hon, och inget annat.
2021-12-31, 10:06
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Järnrörsskandalen? Va fan yrar du om? Och kallat kvinnor för horor? Är du full? Eller bara en stackars sittkissande betacuck från Södermalm?

Har du inte sett filmen? Där jagar dom en invandrare med metallrör och kallar en kvinna för en liten hora. Det blev en megaskandal som jag trodde hela Sverige kände till. Men uppenbarligen inte du??

Citat:
Ursprungligen postat av slisket
Om du tar dig tid och ser på klippet så framgår det tydligt att det är Våldtäkts Kurden Soran Ismail som hetsar fram hela situationen och sedan byggde hela sin karriär på som han senare knullade bort med övergrepp och överrasknings sex utan samtycke så här sitter du och hyllar en invandrad våldtäktsman bra där..

Menar du på allvar att du tycker min text om våldtäktsanklagade Soran låter som en hyllningstext? Då måste du vara lite extra skadad i hjärnan.
Senast redigerad av kalkryggar 2021-12-31 kl. 10:08.
2021-12-31, 10:07
Medlem
GastonLeMans avatar
Radiopratarna P Enhörning och L Bromé har tystnat i etern.

Dom va ju båda rätt populära ett tag.
2021-12-31, 10:17
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Låt oss fiska fram dom, så många som möjligt.
Det finns ju en tendens att dessa glöms bort när de ersätts av nya ärkesvin.
Men låt oss aldrig glömma och samla dom här.

De flesta lär vara politiker, men det ligger ju i sakens natur att det skall vara just dessa svin.

Kommer ni ihåg Yvonne Ruwaida?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Yvonne_Ruwaida

Den här ärkefeta slynan hamnade i media när det framkom att hon hade taxinotor på skattebetalarnas bekostnad tiotusentals kronor där mer än en resa var typ bara ett halvt kvarter bort. Men givetvis behövde det feta arslet köras som inte kunde promenera. Dessutom lyckades hon fixa ihop en makalös mobilräkning- Fan vet vart hon ringde. Antagligen sin Gambianska "älskare" som var hälften så gammal.

Kommer ni ihåg Angeles Bermudez Svankvist?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Angeles_Bermudez_Svankvist
Den här hyenan gjorde grovt bort sig som Arbetsförmedlingens generalsekreterare och ett tag försökte sossesverige via omplacering gömma bort henne med annat uppdrag men det lyckades tydligen inte så särskilt väl då hon nu återvänt som tandläkare. Och vem fan vill få henne stirrande i sin mun?

Nu är det er tur.
Fler exempel?

Martin Timell har man väl inte sett röken av sen han pullade den där bruden i badtunnan? Tänker på honom ibland. Han kanske sitter instängd i sin villa och spelar tv-spel och får maten hemkörd av uber?

Ludmila Enquist kan man ju också fråga sig vart fan hon tog vägen efter dopingskandalen?
2021-12-31, 10:18
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Låt oss fiska fram dom, så många som möjligt.
Det finns ju en tendens att dessa glöms bort när de ersätts av nya ärkesvin.
Men låt oss aldrig glömma och samla dom här.

De flesta lär vara politiker, men det ligger ju i sakens natur att det skall vara just dessa svin.

Kommer ni ihåg Yvonne Ruwaida?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Yvonne_Ruwaida

Den här ärkefeta slynan hamnade i media när det framkom att hon hade taxinotor på skattebetalarnas bekostnad tiotusentals kronor där mer än en resa var typ bara ett halvt kvarter bort. Men givetvis behövde det feta arslet köras som inte kunde promenera. Dessutom lyckades hon fixa ihop en makalös mobilräkning- Fan vet vart hon ringde. Antagligen sin Gambianska "älskare" som var hälften så gammal.

Kommer ni ihåg Angeles Bermudez Svankvist?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Angeles_Bermudez_Svankvist
Den här hyenan gjorde grovt bort sig som Arbetsförmedlingens generalsekreterare och ett tag försökte sossesverige via omplacering gömma bort henne med annat uppdrag men det lyckades tydligen inte så särskilt väl då hon nu återvänt som tandläkare. Och vem fan vill få henne stirrande i sin mun?

Nu är det er tur.
Fler exempel?

Jag undrar vad min favorit Billy Butt gör idag?
Han som står för favoriten "Vår julskinka har rymt"!
Var några tonårsslynor som felaktigt anklagade honom för våldtäkt, han fick olagligen sitta några år bakom galler och därefter tröttnade han på Sverige och åkte hem till Paki igen.
Vad gör den gode Butten idag?

Ungefär samma sak med den gode Tito Beltran. "Sally" vittnade mot honom, dvs. ljög tillsammans med andra slynor att han våldtagit. Han fick sitta några år bakom galler, sa att "Sverige är ett skitland!" (Jag håller med honom!) och så åkte Tito hem till Chile. Han kanske bara "chillar i Chile", för det har varit tyst om honom därefter.

Vet ni något om Billy Butt och Tito Beltran efter att de försvann?
(Tito var rolig på fest. Han blev max salongsberusad, och villiga tjejer hade vi utan problem. Våldtäkten måste varit påhittad!)
2021-12-31, 10:21
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag undrar vad min favorit Billy Butt gör idag?
Han som står för favoriten "Vår julskinka har rymt"!
Var några tonårsslynor som felaktigt anklagade honom för våldtäkt, han fick olagligen sitta några år bakom galler och därefter tröttnade han på Sverige och åkte hem till Paki igen.
Vad gör den gode Butten idag?

Ungefär samma sak med den gode Tito Beltran. "Sally" vittnade mot honom, dvs. ljög tillsammans med andra slynor att han våldtagit. Han fick sitta några år bakom galler, sa att "Sverige är ett skitland!" (Jag håller med honom!) och så åkte Tito hem till Chile. Han kanske bara "chillar i Chile", för det har varit tyst om honom därefter.

Vet ni något om Billy Butt och Tito Beltran efter att de försvann?
(Tito var rolig på fest. Han blev max salongsberusad, och villiga tjejer hade vi utan problem. Våldtäkten måste varit påhittad!)

Problemet med Tito var väl att han var på ett barn och knullade lite har jag för mig. Hon var väl inte heller så speciellt villig har jag för mig.

Tito gjorde ju andra lite sjuka saker som att han försökte köra på en människa med vilja. Eller om han faktiskt körde på hen minns jag inte nu.
2021-12-31, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Martin Timell har man väl inte sett röken av sen han pullade den där bruden i badtunnan? Tänker på honom ibland. Han kanske sitter instängd i sin villa och spelar tv-spel och får maten hemkörd av uber?

Ludmila Enquist kan man ju också fråga sig vart fan hon tog vägen efter dopingskandalen?

Ah, Ludmilla är ett bra exempel.

Och vad gäller Martin, håller hans ännu slibbigare bror fortfarande hov på någon radiokanal?
2021-12-31, 10:24
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Problemet med Tito var väl att han var på ett barn och knullade lite har jag för mig. Hon var väl inte heller så speciellt villig har jag för mig.

Nix pix. En 17-åring räknas inte som barn. Inte i Sverige i alla fall. Var på samma fest. Inget olagligt hände. Allt var bara lögn. Alltså det han olagligen blev dömd för. Frågan är vad den gode Tito gör idag?
2021-12-31, 10:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ah, Ludmilla är ett bra exempel.

Och vad gäller Martin, håller hans ännu slibbigare bror fortfarande hov på någon radiokanal?

Martins långhåriga brorsa såg jag nyligen i tidningen med nån dam så jag tror han fortfarande befinner sig i offentligheten i alla fall.
2021-12-31, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Vem vad är det här för kärringfasoner!?
Är du Sosse eller?

Ruwaida är miljöpartist och den andra parasiten sosse (fast egentligen som alla latinos i Sverige kommunist).
Vad pratar du om?
2021-12-31, 10:34
Medlem
Citat:
Järnrörsskandalen? Va fan yrar du om? Och kallat kvinnor för horor? Är du full? Eller bara en stackars sittkissande betacuck från Södermalm?
Södermalm? Snarare Sveavägen 68.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in