Citat:
Ursprungligen postat av
sommarbukett
Vad tror du om att han kanske lekte lite med hennes känslor? Som ett sätt att underhålla sig själv, lite som att slita av vingar på flugor? Tänkte lite att det är många som ser honom som aggressiv. Det skulle förklara det hela om man inte menar att det var i något sexuellt syfte. För jag kan förbanne mig inte komma på varför en man över trettio vill se film med en okänd femtonårig flicka. För det är förbannat konstigt.
Kanske han skrattade åt hennes naiva tro på att han skulle hjälpa henne som politiker och njöt av att hade makten att säga sådana saker? Ja vi vet ju inte att det var så, men det skulle kunna ha varit så.
Jag bläddrade igenom den här diskussionstråden för att kolla om det var någonting jag glömde eller missade att besvara
när jag deltog här tidigare i samband med den där skandalen med den minderåriga flickan där Hanif Bali var inblandad.
Hanif Bali hade nyss blivit dumpad av sin dåvarande flickvän på grund av sitt omogna beteende och
det som då hände var att han hamnade i en livskris och ålderskris.
Han började därför flörta med betydligt yngre och minderåriga flickor inom Moderaterna och MUF
eftersom det fick honom själv att känna sig lite yngre genom att umgås med andra yngre och ha de omkring sig.
Jag gissar dock på att han efter den där skandalen kommer försöka hålla låg profil i sådana sammanhang.
Fast nu efter att han tvingades av Moderaterna att avstå från framtida riksdagsplats så är ju han ju förvisso fri
att byta bana och sadla om till gymnasielärare eller högstadielärare ifall han känner behov i framtiden av att komma nära yngre.
Citat:
Ursprungligen postat av
TeEsEr
Såklart. Ett utmärkt sätt att få krafterna inom M som ville ha bort honom att lugna ner sig. De tog ut segern i förskott. Nu är det för sent för dem att starta om. Nu är det Bali som har bollen och styr spelet.
Ja du det där diskussionsinlägget gick det ju inte så himla bra med eftersom Hanif Bali blev petad av Moderaterna
och informerad om att han inte är välkommen att förnya sin rikdagsplats för nästa mandatperiod.
Han får väl fortsätta i framtiden att bråka runt lite på Twitter om han nu tycker det är roligt, han duger inte till mycket annat.
Jag brukar förvisso inte ens följa honom eller hålla koll på vad folk ägnar sig åt på Twitter eftersom
det i realiteten har noll betydelse, det var väl därför jag lite grann glömde av den här diskussionen.
Hanif Bali lär ju bli än mer bortglömd och ointressant framöver för alla utanför Twitter, nu snart utan sin riksdagsplats.