2021-12-30, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoReY
SNÄLLA SÄG VAD ISÅFALL. Herregud med detta säga en sak men inte vad det är. Vad är inte rumsrent enligt vissa KOM MED ORDENTLIG INFO.

Kommer folk klippa honom för Einar nej. Han var med och planerade men utförde inte. Vad för annat skit är det; det när ni som är fulla av skit era jävla hortroll

i utbyte med att goa Nisse så ville YB få Sebbe från DP klippt.. det gick inte så bra. Så tror de e därför folk tror YB ska bli knäppt.. (och sen att de e krig mellan dp och shottaz kan du ju knappats ha missat) mig gör det iof inget för falska råttor är det äckligaste som finns.. å oavsett hur så har de ju isåfall med Nisse att göra.. What goes around comes around 🤷🏻‍♂️
Citera
2021-12-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Ja, det skulle kunna vara så.

Känns ändå skönt att det äntligen börjar bli lite vett i diskussionerna. Avhandlades tidigt i tråden att det anstiftas från VNT / DNT men skrattades bort. Jag var då och är fortfarande säker på att kidnappningen och de begärda pengarna är det riktiga motivet till varför Nisse blev klippt..
Citera
2021-12-30, 22:21
Medlem
Kan någon som har koll på hur lojaliteterna ser ut mellan gängen förklara hur det ser ut mellan Vårby och Bredäng? Om man ponerar att den nu häktade Rashidi gjorde detta på uppdrag från Chihab & Co. Iofs kan väl en torped plocka upp ett kontrakt hursomhelst men jag tänkte om det redan funnits en etablerad kontakt mellan nätverken?
Citera
2021-12-30, 23:07
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Kan någon som har koll på hur lojaliteterna ser ut mellan gängen förklara hur det ser ut mellan Vårby och Bredäng? Om man ponerar att den nu häktade Rashidi gjorde detta på uppdrag från Chihab & Co. Iofs kan väl en torped plocka upp ett kontrakt hursomhelst men jag tänkte om det redan funnits en etablerad kontakt mellan nätverken?
åk till valfri söderort och titta, det du ser det är så det är
Citera
2021-12-30, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Tror större sannolikhet att Dumle blir penetrerad först.

Hoppas verkligen det. Den lilla fittan förtjänar att dö
Citera
2021-12-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Har hört nätverken kommunicerar med en ny metod (liknande encro) Så om någon sätter ett pris så får alla som har enheten reda på det.
Citera
2021-12-30, 23:23
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Tidigare styrde Chihab Lamouri VNT från Spanien, han kan fortfarande styra det, men nu styr han det från fängelset. Jag kommer få en rapport om hur bevisläget ser ut imon, vi får hoppas på ny intressant info då.
Chihab sitter på häktet med restriktioner. Inget fängelse.
Är din källa advokat eller hur går din info?
Är 99% säker att detta är trollande.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-12-30 kl. 23:25.
Citera
2021-12-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Sitter inne i 17år? NÄ,han fick väl 17 år och är ute efter 8?

Han fick nästan 18 år, sen 2/3 minus häktningen. Så minst 10
Citera
2021-12-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Chihab sitter på häktet med restriktioner. Inget fängelse.
Är din källa advokat eller hur går din info?
Är 99% säker att detta är trollande.
Skrev att jag har en källa på den kriminella sidan också, han tillåts besök som inte är avlyssnade av någon jävla anledning. Skulle de varit de skulle E inte varit död, men det är Sverige i ett nötskal.
Citera
2021-12-30, 23:34
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Skrev att jag har en källa på den kriminella sidan också, han tillåts besök som inte är avlyssnade av någon jävla anledning. Skulle de varit de skulle E inte varit död, men det är Sverige i ett nötskal.
Därför frågade jag ang advokat. Besök är övervakade med personal i rummet, om det inte är advokaten. Avlyssnade är det alltid dvs kamera med ljud i rummet. Ända gången de inte får spela in är med advokaten. Restriktioner har C haft sedan han häktades. Fulla sådana till hovrätten är klar.
Citera
2021-12-30, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Därför frågade jag ang advokat. Besök är övervakade med personal i rummet, om det inte är advokaten. Avlyssnade är det alltid dvs kamera med ljud i rummet. Ända gången de inte får spela in är med advokaten. Restriktioner har C haft sedan han häktades. Fulla sådana till hovrätten är klar.

Yes självklart.. att han inte vet om det bevisar att han är ett jävla troll.
Citera
2021-12-31, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KristenKvinna
Yes självklart.. att han inte vet om det bevisar att han är ett jävla troll.
Precis. Han bara plockar upp grejer han hört i tråden. Och tur är väl det - om de läcker info från informatörer till privatpersoner på FB vore rätt stor skandal....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in