2021-12-30, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Vad sägs om att dra till gymmet och bygga muskler. Hitta en älskarinna som du kan stoppa kuken i då och då om du behöver bli av med lite frustration? ...

Låter som en utmärkt idé.

Bygga upp muskler dvs självkänslan igen efter alla miljontals avvisningar från sambon.
Ligg runt och lev livet .. ditt liv, ditt val, ett liv så varför gå runt och vara olycklig.
Är bara du själv som kan hjälpa dig själv och göra förändring
Citera
2021-12-30, 01:50
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Kratom är mycket likt tramadol så kör det tillsammans med 100 mg sertralin för att döda den lilla sexlust som finns kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Alkemisten
Ett tag funkar det ja, men sen biter inte tram och så är hjulet i rullning. Ta droger som du ej blir fysiskt abstinent av, om du kan! Varje dag ska man passa sig för att ta, spec op och bens. Tjack däremot tar jag ibland för sexet, men sällan numera.
det där med att inte ha sex..

Visst det är skönt att ha sex ibland men när man är på opiater så tänker jag ibland "är det så extremt nödvändigt egentligen?"
Känner att jag kan fokusera till max på jobb, hobbys och aktiviteter istället för att tänka sex.
Sen är alkohol en drog som ökar sexlusten. Stay away alkohol om er partner inte vill ha sex haha!
Folk gör liksom slut på sina perfekta förhållanden bara för att ens partner har tappat sexlusten. WTF!?

Vad är problemet: Att ens partner har litet sexbehov eller att en själv har för stort sexbehov?
Senast redigerad av cern 2021-12-30 kl. 01:53.
Citera
2021-12-30, 02:12
Medlem
Den svenska kärnfamiljen idag med utgångspunkt det gemensamma barnet:

Jämna veckor
Mamma
Plastpappa #2

Udda veckor
Pappa
Plastmamma
Plastsyster
Plastbrorsa

Några andra fd plastsyskon man träffar i skolan ibland.
Citera
2021-12-30, 02:17
Medlem
Mitt ex ville skilja sig efter att vi varit på roadtrip genom hela Europa 2 dagar efter vi kom hem drog hon lämnade mig med son på 7 månader och dottern på 6år,

Är de ledsamt ja lite mest för man hade sina framtidsplaner färdiga

Hur lever jag nu?

Bor i en beachfront lägenhet I Thailand har en nanny som tar hand om barnen när jag inte känner för det, lever som en fucking kung. Köpte en gammal bmw från 1984 och satte in baslåda och åker runt och lever som en tonåring knullar tränar och äter gott.

Är mitt liv bättre nu? Absolut,

Är man ledsen ändå över situationen ?

Ja lite.
Citera
2021-12-30, 02:51
Medlem
Nej! Klev ut ur en ångestspiral som jag obemärkt vandrat ned i. Tog bara ett par dagar så var jag en ny människa, även om jag i de bästa världar önskat annorlunda fortsättning på relationen.
Citera
2021-12-30, 03:37
Medlem
Mikibus avatar
Du måste tänka på att svenskar är kalla och bortskämda.

Samtidigt verkar de inte förstå hur tragiskt och sorgligt (ja, själsligt fattigt) det ser ut när ni lämnar varandra så lättvindigt.
Hela Sverige är som ett enda långt Sune-avsnitt.

Tragikomiskt.
Citera
2021-12-30, 06:47
Medlem
Kan kanske någon kvinna svara här i tråden angående sex och lusten till sin man/barnens pappa? Väldigt många män här inne verkar ändå ha samma problem som jag och sambon. Att inte få känna sig älskad, åtrådd, attraktiv, sexig. Att bara känna sig avvisad och förminskad hela tiden. Den känslan är vidrig!

Har någon kvinna kunnat vända på det och känt så för honom igen? Eller är det helt kört?
Citera
2021-12-30, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stiggen123
Är själv mitt uppe i en "kris" med sambon. 2st småbarn på kort tid har satt sina käppar i hjulet. Nu finns det inget som helst intresse från hennes sida till intimitet eller sex, och man blir ständigt avvisad och känner sig förminskad och nedtryckt. Vi går i parterapi och har lovat varandra att kämpa oss igenom det här. Tiden får utvisa vad som händer, men gud skall veta att MÅNGA gånger funderar jag på att bara dra! Kanske kommer att ångra mig senare, men den dagen den sorgen.
Du begår ett stort misstag att spela med av så många skäl & har absolut ingen stolthet kvar. Har varit med om liknande & löst det perfekt. Terapi är så skämmigt & feminint så det är äckligt. Ryck upp dig & lär dig handskas med detta som en man. Du verkar glömt bort att du är en? En man handskas med kris & uppbrott på HANS villkor, inte hennes. Så länge hon bestämmer är du HELT körd & det kommer sluta med uppbrott oavsett. Men det kanske är försent…
Senast redigerad av Raven2.0 2021-12-30 kl. 06:58.
Citera
2021-12-30, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kultingen1999
Jag får en trygg uppväxt för mina barn och möjligheten att träffa dom varje dag istället för varannan vecka. Relationer har toppar dalar, inte minst som småbarnsförälder. Någon gång bör det vända så länge man fortsätter kämpa.
Du har helt missupfattat detta. Det är ingen ”kamp” & skall inte så vara. Du gör något helt fel i så fall…
Citera
2021-12-30, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stiggen123
Är själv mitt uppe i en "kris" med sambon. 2st småbarn på kort tid har satt sina käppar i hjulet. Nu finns det inget som helst intresse från hennes sida till intimitet eller sex, och man blir ständigt avvisad och känner sig förminskad och nedtryckt. Vi går i parterapi och har lovat varandra att kämpa oss igenom det här. Tiden får utvisa vad som händer, men gud skall veta att MÅNGA gånger funderar jag på att bara dra! Kanske kommer att ångra mig senare, men den dagen den sorgen.
Jag lider med dig, jag hade aldrig klarat av något sådant. Jag hade dragit direkt. Någon ordning får det vara.
Citera
2021-12-30, 07:16
Medlem
mandelbiskviers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Har ens partner inga känslor för en längre, så spelar det ingen roll att man försöker "ta för sig". Även om man försöker förföra och pratar om att man har "behov" så kommer man bara hamna i ett ännu värre underläge. Ständigt känna sig avvisad och som något äckligt som katten släpat in. Man kanske försöker med "men vi kan bara ligga och mysa halvnakna, utan någon press på sex för att väcka känslan igen" och man får "nej" till det. När ens partner har tappat sina känslor för en är det kört.

Detta har hänt mig. I ganska ung ålder.

Typ 25år gamla. Vi hade varit tillsammans i 7år. Dom två sista var på det här viset. Oj vad det rev ett djupt sår i hjärtat varje gång. Förhållandet dog och det visade sig rätt snabbt att känslorna var döda, mer från hennes håll men även lite från mitt.

Kommer aldrig tillåta mig själv hamna i samma sits igen. Börjar hon frysa ut mig på det viset så drar jag.
Citera
2021-12-30, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Du begår ett stort misstag att spela med av så många skäl & har absolut ingen stolthet kvar. Har varit med om liknande & löst det perfekt. Terapi är så skämmigt & feminint så det är äckligt. Ryck upp dig & lär dig handskas med detta som en man. Du verkar glömt bort att du är en? En man handskas med kris & uppbrott på HANS villkor, inte hennes. Så länge hon bestämmer är du HELT körd & det kommer sluta med uppbrott oavsett. Men det kanske är försent…

Suck... Fyfan vad jag är trött på flashbacks grottman-machoattiyd där allt är "horans" fel och hon ska "suga min dase så fort jag begär" tugg!

Ja då kanske jag är feminin, då kanske det är försent för allt, inte ditt problem. Jag älskar min familj, mina barn OCH min sambo och då kämpar man TILLSAMMANS. Hoppas du är lycklig med dina val i livet iallafall.❤ Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in