Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
Nej det har inte med saken att göra, jag har inte vittnat.
Men annat som kommit fram, gör att jag tycker straffet skall sänkas. Om rätt skall vara rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Åter igen, vad är det som kommit fram som kan mildra avrättningen av Emil?
Ja du, Mumsbulle.
Med det jag fetat anser jag att Loveangelie visat sig vara ett trollkonto.
En person som påstår sig haft seriöst grundade förhoppningar och drömmar om ett liv tillsammans med en person, den skriver INTE som vederbörande gör. Inte ens Jesus skulle ha uttryckt sig så och han var ju ändå en föregångare vad gäller att ha ett förlåtande sinnelag.
Kontot Loveangelie anser:
(1) att Lydia Barth är en bra mamma
(2) att straffet för Lydia Barths överlagda mord på den helt försvarlöse Emil, med vilken Loveangelie enl egen uppgift, planerat att leva ihop med, att det straffet bör sänkas.
Ovanstående 2 punkter visar bara de, att Loveangelie är i tråden bara för att härja och störa, inget annat.
Edit: Loveangelie klafsade in i tråden november 2021. Vederbörande har bara postat inlägg i denna tråd, sammanlagt 180 stycken och har inte skrivit i några andra trådar.
Loveangelie anklagar mig för att svamla, men när jag bemöter vederbörande, så glider h*n bara undan istället för att ta en diskussion.
Att jag ens bemöter vederbörande hänger förstås ihop med att jag vill belysa kontots ohederlighet.