2021-12-29, 18:05
Medlem
T-Paxs avatar
Robert Gustavsson! Lever på gamla meriter och kör samma gamla skit som inte ens var kul från början. Nu ska han vara karaktärsskådis också. Nej, bara nej!
Citera
2021-12-29, 19:01
Medlem
Zara Larsson självklart. Dessutom har hon något fel på överläppen som inte är förskönande precis.
Citera
2021-12-29, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Den som läser Tages och Hasses böcker ser vem som är tänkaren och geniet av de två. Tage var väldigt grå på scen eller i film medans Hasse även var ett geni och hade utstrålning på scenen. Men det var Tage som regisserade filmerna och stod för det mesta av innehållet och utan Tage skulle Hasse troligen inte vara känd alls. Om man ser Hasses filmer utan Tage t.ex Falsk som vatten och P & B så saknas det verkligen något.

Podshowen Filmlandsfärjan har ett avsnitt om Hasse och Tage där de diskuterar just varför många tänker på dem som ståendes bredvid varandra på scen (vilket givetvis förekom) men varför det fallit bort hur olika de var på att just skriva-framföra, regissera-spela, introvert-extrovert, framför-bakom kameran. Lyssningsvärt!
Citera
2021-12-29, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Annika Strandhäll, Jonas Gardell och Greta är min trio i topp. Hur Strandhäll kan ha en så hög politisk position är bara pinsamt

Har man knullat runt på regeringskansliet så till den mildra grad att hennes man tar livet av sig trots barn som blir faderslöst, då öppnas nog många dörrar att göra karriär.
Citera
2021-12-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Filip och Fredrik.

Men också alla narcissistiska c-kändisar som har medverkat i Paradise Hotel och tror att de är kända bara för att de har råkat vara med i TV.
Som den där fördetting i Paradisehotel som lycjats bli Prinsesa
Citera
2021-12-29, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winny-
Har man knullat runt på regeringskansliet så till den mildra grad att hennes man tar livet av sig trots barn som blir faderslöst, då öppnas nog många dörrar att göra karriär.

Är du så rädd för kvinnor så du måste hitta på saker för att förnedra dem?
Senast redigerad av xd67 2021-12-29 kl. 20:31.
Citera
2021-12-29, 20:32
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Hon ser bra ut på bild. Det räcker.

Mina fem cents:

Jonas Gardell
Maken till storvulen och narcistisk person kan man leta efter. Riktigt vidrig.

Ser bra ut på bild?!
Syns ju på lång väg att hon är opererad!

Jonas Gardell håller jag med om. En riktig jävla fjant!
Citera
2021-12-29, 20:34
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Zara Larsson självklart. Dessutom har hon något fel på överläppen som inte är förskönande precis.

Åsikter baserat på hennes "porrkarriär"?
Citera
2021-12-29, 21:00
Medlem
Hur kan ingen ha nämnt fettot Anis Don Demina? Som dessutom skickat snuskvideos till barn, men det bryr sig inte SVT om.
Citera
2021-12-29, 21:11
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spritochweed
Hur kan ingen ha nämnt fettot Anis Don Demina? Som dessutom skickat snuskvideos till barn, men det bryr sig inte SVT om.
Min röst går till Olof Palme.
En provinsiell dussinpolitiker av ringa betydelse på den världspolitiska scenen, som blivit närmast helgonförklarad av våra medier, men är totalt okänd utanför vår ankdamm.
Där enda plats där man hittar hans namn internationellt är väl på listor på Wikipedia över mördade politiker, där han får trängas med hundratals andra namn.

En fotnot i historien som bara kommer att kommas ihåg som den där jeppen som blev skjuten på gatan.
Senast redigerad av Rimbert 2021-12-29 kl. 21:38.
Citera
2021-12-29, 21:17
Medlem
Göran Greider. Enligt han så är ALLT dåligt höger och ALLT bra vänster.
Han är helt värdelös och fullständigt ointressant att lyssna på.
Citera
2021-12-29, 21:20
Medlem
Kajahs avatar
Just nu noste jag nog säga Jan Guillou. Han verkar blivit dement på senare dagar. Bubblare till listan är Lena Hallengren. Henne kan jag inte hitta mycket positivt att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in