2021-12-29, 12:49
Avslutad
Filip och Fredrik.

Men också alla narcissistiska c-kändisar som har medverkat i Paradise Hotel och tror att de är kända bara för att de har råkat vara med i TV.
Senast redigerad av Grus-Olle 2021-12-29 kl. 12:55.
Citera
2021-12-29, 12:51
Medlem
goofers avatar
Zlatan!
Visst har han haft några bra stunder men överlag verkar det som att de lag han spelar i vinner färre poäng med honom på plan än utan.

Landslaget och nu senast Milan, Milans poängsnitt är lägre med Zlatan än utan.
Citera
2021-12-29, 13:46
Medlem
Bortsett från det uppenbara i form av svenska politiker finns en del andra så som musiker:

Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Thomas Ledin
Nicklas Strömstedt

Kräks lite i munnen varje gång jag ser dom.

Lägg till Per Gessle också.

Svenska komiker är fruktansvärt överskattade också. Kan knappt komma på någon som är rolig. Schyffert, Betnér samt den där Bianca Kronlöf Nüyen är inte svensk så kan inte nämna honom.
Senast redigerad av Qlean 2021-12-29 kl. 13:59.
Citera
2021-12-29, 13:59
Medlem
Svizzeras avatar
Kakan Hermansson, eller vad hon nu heter.
Citera
2021-12-29, 14:09
Medlem
Troublezzzs avatar
Jag har svårt att förstå de flesta svaren här i tråden. För att kunna vara överskattad måste man vara skattad. Hur många är det som skattar Anna Book egentligen och ser henne som någonting annat än en desperat föredetting som gör allt för att hålla fast vid sitt kändisskap?

Av de namn som dyker upp hos mig är det nog Astrid Lindgren som fastnar. Ett jäkla snack om att hon ska vinna Nobelpriset även efter sin död och en tro om att alla i hela världen vet vem "Pippi Longstocking" är. Jag har inget emot Astrid, snarare tvärtom, men svenskar har en övertro i hennes storhet och om man ska börja dela ut Nobelpris postumt bör det finnas otroligt många som ska gå före henne i kön.
Citera
2021-12-29, 14:10
Medlem
Jag vill nominera Joakim lundell eller "Jockiboi"
Citera
2021-12-29, 14:25
Medlem
Torpedullas avatar
Uffe. Har sålt ut allt vi ägde och ändå vill ett stort antal svenskar ha honom som statsminister. Aldrig haft ett jobb och har han haft det har han funkat upp allt. Är svenskarna dåligt pålästa eller bara dumma i huvudet? Googla Adcore, Strängnäs ekonomi med mera.
Citera
2021-12-29, 14:29
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
Kakan Hermansson, eller vad hon nu heter.
Överskattad men du vet inte riktigt namnet.

Jag vet inte vad hon gör men jag såg Arga snickaren hemma hos henne. En typisk outbildad lågIQ-Malmöbo full med självförtroende och samtidigt helt utan självförtroende. Kan inte tänka mig att hon kan något alls eller har det minsta talang, utom att vara Kakan.

Apropå Arga snickarn så måste jag väl nominera Adam Alsing till denna tråd, en annan Kakan-figur men känd och uppenbarligen efterfrågad, men när man jämför hans insats med Övergårds så blev jag lite fundersam över vad han tillförde. RIP.
Senast redigerad av Paris24 2021-12-29 kl. 14:36.
Citera
2021-12-29, 14:40
Medlem
sonicguides avatar
Ulf Kristersson.
Sveriges egen lilla bjäbbhund inom politiken som skäller på allt bara han får en chans. Inte överraskande att han är väldigt tyst just nu.

Nilla Fischer.
Oerhört förvånande att denna långsamma "och-nu-måste-vi-springa-dit"-mittback klarat av att ta en plats i landslaget. Jag har svårt att tro att det handlar om fotbollsmässiga meriter.
Citera
2021-12-29, 16:31
Medlem
MSMs favoritkommunister Claes Malmberg och Babben Larsson. De är överallt.
De har sedan länge passerat bäst före datum, är anskrämliga i rutan och tappat alla humor.
Citera
2021-12-29, 16:37
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Lars Noren är väl solklar?

Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Ja fyfan vilken sopa.
Försökte läsa hans narcissistiska, storvulna "En dramatikers Dagbok" en gång. Fy i helvete vilken jävla dynga. 600 sidor självupptaget svammel och falsk blygsamhet. Lyckades bara läsa 50 sidor ungefär innan ögonen skrumpnade ihop av den vidriga smörjan.

Jag tycker att Lars Noréns pjäser är rätt bra.

Svårt att komma på någon men Sara Larsson en bimbo med jobbig personlighet som skall betraktas som en stor artist. Einar en wigger som likt Sara Larsson bara var ung och dum och som gick till historien för att rappa om hur häftigt det är att knarka och leva gangsterliv vilket inte ens var bra för honom själv.

Henrik Schyffert som skall vara någon stor komiker men som aldrig stod för det roliga i killinggänget utan mest bara var där för att andra skulle vara roliga runt om honom och dessutom är han allmänt stöddig och jobbig.
Senast redigerad av Avsiktaren 2021-12-29 kl. 17:16.
Citera
2021-12-29, 17:38
Medlem
Zuzumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Jag tycker att Lars Noréns pjäser är rätt bra.

Svårt att komma på någon men Sara Larsson en bimbo med jobbig personlighet som skall betraktas som en stor artist. Einar en wigger som likt Sara Larsson bara var ung och dum och som gick till historien för att rappa om hur häftigt det är att knarka och leva gangsterliv vilket inte ens var bra för honom själv.

Henrik Schyffert som skall vara någon stor komiker men som aldrig stod för det roliga i killinggänget utan mest bara var där för att andra skulle vara roliga runt om honom och dessutom är han allmänt stöddig och jobbig.

Snacka inte skit om analsexets furstinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in