Citat:
Ursprungligen postat av
AberKrux
Mmmm rökte precis en joint med purple dream utomhus under kolsvart vinterhimmel med en ton av lila och mörkrosa sken i horizonten. Det är lätt att känna sig till freds i lägen som dessa.
Smaken är så ljuvlig och lukten är verkligen speciell och stressen försvann direkt
Tänkte även passa på att fråga om någon av er provat dessa
https://smoketower.com/kush-cbd-vape-penna-200mg-cbd-ejuice ? eller kanske liknande prefilled/engångs vapes med CBD.
I så fall, vad tyckte ni om effekten?
Kan inte tala för olje Carts , har bara vapat THC carts från darknet en gång , smakade av en polares, jag skulle nog aldrig vilja köpa carts , man vet inte vilken kvalitet budsen är om det är i olja , kan vara utblandat eventuellt gjort på dåliga buds , men jag tror att smoketower är måna om sitt rykte , svårt att tro att de skulle sälja smäck, men ser andast fördelar med buds , borde inte vara några problem , de gånger jag hört att folk blivit sjuka av carts har varit pirat kopior , även nikotin carts som varit kopior från kina.
Jag vet en buds försäljare som blev lurad och sålde syntetiskt besprutade CBD buds under en batch . Visade sig att testerna var falska och endast smak proverna var äkta .
Förlåt att jag skriver som en dåre precis gjort en final exam som tog nästan tre timmar , kanske borde varva ner med lite cbd hasch .
Gör gärna en recension om dom cartsen om du planerar att testa dom !