2021-12-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Nej , köp hampa bondens super Lemon hasch , min vän körde det i sin vape han kände stora effekter , och han är en daily rökare av hög potenta THC strains alltid över 20 procent THC , han blev riktigt avslappnad i hela ansiktet av detta 16 procentiga CBD hasch .

För mig räcker det med buds , men kör vape .

Allt handlar om var du köper , kan svära på att det haschet är bra . Men du kan inte förvänta dig att bli "bäng " av det .

Säkert att det är så även för de helt utan tolerans? Du säger att din vän röker potenta THC strains dagligen så han bör rimligen ha en massa i kroppen under en tid och kanske därför Lemon hasch gav mer effekt?

Jag är ärligt helt skeptisk till de här om det är nästan bara CBD.
Citera
2021-12-19, 20:11
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manederi
Säkert att det är så även för de helt utan tolerans? Du säger att din vän röker potenta THC strains dagligen så han bör rimligen ha en massa i kroppen under en tid och kanske därför Lemon hasch gav mer effekt?

Jag är ärligt helt skeptisk till de här om det är nästan bara CBD.

Jag har provat det haschet själv , jag röker nästan aldrig thc gräs , inte gjort det sedan i juni , jag blev väldigt avslappnad av det haschet , min fru frågade dessutom i fall jag var stenad , mitt ansikte slappnade av rejält , hade migrän när jag vejpade det , gav en god effekt .

I övrigt så vet jag inte så mycket om det boostades för min vän då han röker riktigt gräs varje dag jag låter det vara osagt , men han ville till och med köpa 20 gram tillsammans med mig för att han gillade det såpas mycket .
Citera
2021-12-19, 20:29
Medlem
Citat:
Jag har provat det haschet själv , jag röker nästan aldrig thc gräs , inte gjort det sedan i juni , jag blev väldigt avslappnad av det haschet , min fru frågade dessutom i fall jag var stenad , mitt ansikte slappnade av rejält , hade migrän när jag vejpade det , gav en god effekt .

I övrigt så vet jag inte så mycket om det boostades för min vän då han röker riktigt gräs varje dag jag låter det vara osagt , men han ville till och med köpa 20 gram tillsammans med mig för att han gillade det såpas mycket .

Ok kanske ger det ett försök sen ändå Tack för svar.
Citera
2021-12-19, 20:39
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manederi
Ok kanske ger det ett försök sen ändå Tack för svar.

De tycker jag verkligen att du ska göra

Sen är det givetvis individuellt hur man känner , min bror har rökt riktigt gräs flera gånger med mig men aldrig känt av det , då pratar jag OG Kush / blue dream osv riktiga potenta strains , så hur man känner oavsett om det är CBD eller THC kan variera givetvis .

Ha en trevlig kväll !
Citera
2021-12-27, 17:22
Medlem
Är det någon skillnad mellan att röka budsen i joint eller vaper?
Citera
2021-12-27, 20:12
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MunkWestman
Är det någon skillnad mellan att röka budsen i joint eller vaper?

Jag tycker inte joint är lika effektivt , jag lägger max 0.2 i en vape ibland mindre. I en joint lägger jag säkert i minst 0.6 och får inte i närheten så bra effekt , en vape arbetar i lägre temp än vad en joint brinner i , det sägs att många cannabinoder förbränns och går till spillo i joint, i en vape får du i dig allt , kanske därför det är mer effektivt ? , Vågar inte konstatera att det är därför , men jag ångrar mig inte att jag köpte en vape , det bästa är att det knappt luktar något , du kan röka inomhus utan problem , mindre meckigt dessutom .
Citera
2021-12-28, 18:43
Medlem
AberKruxs avatar
Citat:
Jag tycker inte joint är lika effektivt , jag lägger max 0.2 i en vape ibland mindre. I en joint lägger jag säkert i minst 0.6 och får inte i närheten så bra effekt , en vape arbetar i lägre temp än vad en joint brinner i , det sägs att många cannabinoder förbränns och går till spillo i joint, i en vape får du i dig allt , kanske därför det är mer effektivt ? , Vågar inte konstatera att det är därför , men jag ångrar mig inte att jag köpte en vape , det bästa är att det knappt luktar något , du kan röka inomhus utan problem , mindre meckigt dessutom .

Då du vejpar typ 0.2g av någon potent CBD strain som du gillar, hur länge skulle du uppskatta att effekten hänger kvar?

Då jag röker en joint med kanske 0.5g så uppskattar jag att effekten varar i ungefär en timme.
Det är en skön timme som gärna hade fått vara längre
Citera
2021-12-28, 19:16
Medlem
AberKruxs avatar
Mmmm rökte precis en joint med purple dream utomhus under kolsvart vinterhimmel med en ton av lila och mörkrosa sken i horizonten. Det är lätt att känna sig till freds i lägen som dessa.

Smaken är så ljuvlig och lukten är verkligen speciell och stressen försvann direkt

Tänkte även passa på att fråga om någon av er provat dessa https://smoketower.com/kush-cbd-vape-penna-200mg-cbd-ejuice ? eller kanske liknande prefilled/engångs vapes med CBD.

I så fall, vad tyckte ni om effekten?
Citera
2021-12-28, 20:04
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AberKrux
Då du vejpar typ 0.2g av någon potent CBD strain som du gillar, hur länge skulle du uppskatta att effekten hänger kvar?

Då jag röker en joint med kanske 0.5g så uppskattar jag att effekten varar i ungefär en timme.
Det är en skön timme som gärna hade fått vara längre

Ungefär en timme men brukar känna mig avslappnad lite längre , är ofta uppe i rätt höga varv på kvällen om ja ska röka , men använder nästan bara i samband med huvudvärk. Känner mig alltid avkopplad på kvällen längre än timma men de största effekterna försvinner efter en timme ca .
Citera
2021-12-28, 20:06
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Mmmm rökte precis en joint med purple dream utomhus under kolsvart vinterhimmel med en ton av lila och mörkrosa sken i horizonten. Det är lätt att känna sig till freds i lägen som dessa.

Smaken är så ljuvlig och lukten är verkligen speciell och stressen försvann direkt

Tänkte även passa på att fråga om någon av er provat dessa https://smoketower.com/kush-cbd-vape-penna-200mg-cbd-ejuice ? eller kanske liknande prefilled/engångs vapes med CBD.

I så fall, vad tyckte ni om effekten?

Kan inte tala för olje Carts , har bara vapat THC carts från darknet en gång , smakade av en polares, jag skulle nog aldrig vilja köpa carts , man vet inte vilken kvalitet budsen är om det är i olja , kan vara utblandat eventuellt gjort på dåliga buds , men jag tror att smoketower är måna om sitt rykte , svårt att tro att de skulle sälja smäck, men ser andast fördelar med buds , borde inte vara några problem , de gånger jag hört att folk blivit sjuka av carts har varit pirat kopior , även nikotin carts som varit kopior från kina.

Jag vet en buds försäljare som blev lurad och sålde syntetiskt besprutade CBD buds under en batch . Visade sig att testerna var falska och endast smak proverna var äkta .

Förlåt att jag skriver som en dåre precis gjort en final exam som tog nästan tre timmar , kanske borde varva ner med lite cbd hasch .

Gör gärna en recension om dom cartsen om du planerar att testa dom !
Senast redigerad av Galdar 2021-12-28 kl. 20:10.
Citera
2021-12-28, 20:14
Bannlyst
Citat:

Nice

Har testat dom här och dom var rätt goda & bra riv i halsen, kände inte så mkt dock men lite grann iaf tror jag Cbd vape

Funderat på att testa en sån här och fylla själv, lär nog räcka rätt länge iaf tror jag. Känns rätt prisvärd
10ml cbd ejuice 30%
Senast redigerad av Mrsirgentleman 2021-12-28 kl. 20:20.
Citera
2021-12-29, 18:27
Medlem
Har beställt svenskodlad hampa ifrån Scentstop, ska recensera det här, sådan man gör te på, då det är inget att vapea, men för den som inte vaporiserar är detta utmärkt tycker jag. Har köpt en del utav dem förut men det har varit lite strul via mailen denna gången, men hoppas de löser detta och att de varit julstressade osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in