Citat:
Ursprungligen postat av
tr0llelito
1: Kan du länka direkt till dina påståenden? Jag har klickat på dina länkar men hittar inte alls siffrorna du nämner.
2: Jämför du 41 DÖDSFALL med 1095 biverkningar? I så fall
a) Hur många dödsfall har inträffat hos fullt friska svenskar av covid? Denna siffra måste du sitta på för att kunna använda siffran '6', annars är den helt intetsägande.
b) Hur många "allvarliga BIVERKNINGAR" har covid gett? Jag kan leta upp siffror åt dig, men jag äter upp mitt eget organ om siffran är lägre än 1095, och "då pratar vi inte lite hosta här".
3: Läkemedelsverkets definitions sista fras är så generell att titeln "allvarliga biverkningar" är oerhört urholkad, men fine.
4: Av de 41 personer som du hävdar dött av vaccinet, så ska man komma ihåg att dessa är personer som dött MED vaccinet, inte per definition AV vaccinet. De kan ha dött i trafiken, blivit uppätna av en varg. Ja det förtäljer inte statIstiken.
1. Dom står i de länkar jag gett, jag tänker inte leta fram exakt sida.
2. Nej det gör jag inte.
A: Det är 41 dödsfall totalt av corona i sverige, 30-39år. Varav 15% fullt friska = 6personer. Totalt har ungefär 2250 fullt friska personer dött MED corona. Som jag nämnde tidigare. Länkar till dessa påståenden hittar du i mitt tidigare inlägg.
B: Ja men gör det då, jag har letat fram siffror till dig en bra stund här.
3. Ja man kan ju vända och vrida på vad som helst. I mina ögon är påståendet allvarligt. Du får ta det som du vill.
4. Förstår inte riktigt vad du syftar på här, det är många mer än 41 personer som dött av vaccinet. De 41 personer jag pratade om var de 30-39åringar som dött MED corona i sverige.