2021-12-28, 00:39
Medlem
darkSkyes avatar
Scar postade nyss en video på sin instagram story där han röker en joint & flinar till låten ”Allegations”..

Killen är komiker..
Citera
2021-12-28, 00:56
Medlem
Mänskligheten är tragisk. Det är djupt tragiskt, så outsägligt sorgligt.
Citera
2021-12-28, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henke2021
Mänskligheten är tragisk. Det är djupt tragiskt, så outsägligt sorgligt.

Vet inte om du åsyftar Einars död men det finns trådar för livsfrågor. Här är det mest omänsklighet och död. Men som det sägs, ”Inget liv utan död, Ingen död utan liv”
Citera
2021-12-28, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steffelofvee
Jag kan med 100% säkerhet säga det var Einar.

Einar är den enda personen som hade motiv och han gick även runt och skröt om hämnd innan dara klipptes, även till personer som han inte ens var nära.

Dara var ingen farlig spelare, nej. Men han var fortfarande Havals bror, och hade haval varit ute så hade einar lagt pengar på honom, men nu fick dara betala för havals handlingar.

Dara hade egna fiender, han va själv högt uppsatt i Skarpnäck och väldigt kriminell. Enkelt att underskatta han men han kunde definitivt ses som ett hot
Citera
2021-12-28, 02:22
Medlem
Har en SÄKER källa som säger att polisen mycket väl vet vem som dödade Einar och har en bild av hur allt hänger ihop, men de behöver tillräckligt med bevis, och just nu är det kort på bevisfronten. Har även hört från den kriminella sidan att folk är nojiga, för det handlar om minst 20 personer som är inblandade i mordet.
Citera
2021-12-28, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Dara skickade grabbar på Einar och båda hotade varandra fram o tillbaka. Dara skickade mariaci o andra på han. Han gjorde många misstag han inte skulle göra han trodde han var sin bror.sen tar man sin fienders svaghet vilket är dara i havals fal

Trodde hamko o einar hade sin egen beef
Citera
2021-12-28, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirianen
Har en SÄKER källa som säger att polisen mycket väl vet vem som dödade Einar och har en bild av hur allt hänger ihop, men de behöver tillräckligt med bevis, och just nu är det kort på bevisfronten. Har även hört från den kriminella sidan att folk är nojiga, för det handlar om minst 20 personer som är inblandade i mordet.

Innan vi tar något på allvar du postar. Varför svarade du aldrig på våra frågor om ditt förra uppslag från någon som arbetar som ”bevakade”. Frågan gällde vad det var för yrke?
Citera
2021-12-28, 02:54
Medlem
Allt går så jävla snabbt i den här tråden, kan någon sammanfatta det som sagt hittilis under dom 3 dagaena
Citera
2021-12-28, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Innan vi tar något på allvar du postar. Varför svarade du aldrig på våra frågor om ditt förra uppslag från någon som arbetar som ”bevakade”. Frågan gällde vad det var för yrke?
Ursäkta för att jag inte svarat, jag menade bevakande polis, en person jag vet vem det är, VÄLDIGT nära mig. Har dessutom personer som känner personer, vilket gör att jag kan få info från andra sidan.
Förstår att det låter som att jag bara CAPar, men jag har bra kontakter på båda sidor.
Citera
2021-12-28, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Scar postade nyss en video på sin instagram story där han röker en joint & flinar till låten ”Allegations”..

Killen är komiker..
Man måste röka en joint säkert mycket stress , fick sin förre detta bästa vän barndomsvän död 😐😐, när dem andra får reda på de då.........
Citera
2021-12-28, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Och du snackar skit som vanligt. Är nån skyldig pengar så bryter man ett ben eller två, spränger deras bil eller nåt annat lämpligt. Om E nu var skyldig pengar, varför tog inte mördarna hans klocka och lull-lull?
Nisse vart kidnappad, förnedrad och slagen men vnt fick ändå inte vad de ville. Han kan helt enkelt inte få fram större summor för han var omyndigförklarad av sin morsa. Och hur vet du att de inte plockat av honom grejer och försökt pressa honom innan? Jag säger inte att det är motivet men bör ju inte uteslutas.

Sen har han hängt med massa folk för att få skydd, kanske inte är helt enkelt att råna honom eller bryta benet på han då.
Senast redigerad av Schengenvisering 2021-12-28 kl. 06:22.
Citera
2021-12-28, 06:28
Medlem
Vem är denna Scar och även Rashidi? har nogon en instagram å refferera til elr nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in