Citat:
Ursprungligen postat av
Megabambino
Innan vi tar något på allvar du postar. Varför svarade du aldrig på våra frågor om ditt förra uppslag från någon som arbetar som ”bevakade”. Frågan gällde vad det var för yrke?
Ursäkta för att jag inte svarat, jag menade bevakande polis, en person jag vet vem det är, VÄLDIGT nära mig. Har dessutom personer som känner personer, vilket gör att jag kan få info från andra sidan.
Förstår att det låter som att jag bara CAPar, men jag har bra kontakter på båda sidor.