2021-12-26, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Det var just det han inte ville ifall du läser hans inlägg?

Dvs, hänga ut användare.
Jag uppfattade det som att han såg uthängning som en väg till avstängning. Jag vet att han inte ville hänga ut någon, men han tänkte aldrig så långt att han kan fixa sin egen permanenta avstängning utan att blanda in någon annan. Förstår du nu?
Senast redigerad av Stallhagen 2021-12-26 kl. 17:48.
Citera
2021-12-26, 17:46
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
när han säger att han ska göra saker och sen inte gör det så blir det svårt att ”heja” på han,

Varför i hela friden man nu ska "Heja på" en komplett skitstövel och genuint as som CFA Rask. Låter rätt efterblivet om du frågar mig.
Citera
2021-12-26, 18:16
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Varför i hela friden man nu ska "Heja på" en komplett skitstövel och genuint as som CFA Rask. Låter rätt efterblivet om du frågar mig.
Familjen består av fyra andra individer som inte är "kompletta skitstövlar" så vitt jag vet, iaf inte barnen!
Det kan ju vara därför en del här i tråden "hejar" på honom.
Citera
2021-12-26, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Familjen består av fyra andra individer som inte är "kompletta skitstövlar" så vitt jag vet, iaf inte barnen!
Det kan ju vara därför en del här i tråden "hejar" på honom.

Då vore det väl mer konstruktivt att uppmana och därefter "heja på" familjen att dumpa hans finniga arsle och aldrig se tillbaka.
Citera
2021-12-26, 18:46
Medlem
Citat:
Då vore det väl mer konstruktivt att uppmana och därefter "heja på" familjen att dumpa hans finniga arsle och aldrig se tillbaka.

De flesta vill att han lyckas.
Dumpa honom kanske är ett alternativ, men även det kan vara tufft för barnen. Jag tror lösningen är att familjen tar tag i problemen tsm.
Citera
2021-12-26, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
De flesta vill att han lyckas.
Dumpa honom kanske är ett alternativ, men även det kan vara tufft för barnen. Jag tror lösningen är att familjen tar tag i problemen tsm.

De flesta? De flesta av vilka?
Citera
2021-12-26, 18:56
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Det har gjorts sedan länge här i tråden, men du kanske är för färsk och därför inte sett det.
Citera
2021-12-26, 19:02
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Det har gjorts sedan länge här i tråden, men du kanske är för färsk och därför inte sett det.

Jodå jag har läst igenom hela tråden. Men nu adresserar jag de som av nån märklig anledning "hejar på" idioten och önskar honom all lycka bara för att han (påstår att han) sökt ETT jobb.
Citera
2021-12-26, 19:44
Medlem
cerns avatar
Vad gör Rasken nu då? Tjänar han fortfarande grymt med pengar för sin slitna Youtube-kanal?
Citera
2021-12-26, 21:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vad gör Rasken nu då? Tjänar han fortfarande grymt med pengar för sin slitna Youtube-kanal?
Hörde från en kollega som bor i Trosan att Rask tydligen försökt slänga sig framför hans bil, stod och gömde sig bakom en buske, försäkringsbedrägeri garanterat.

Jag tror han ångrar sina senaste videos, nu måste Rask skaffa ett jobb och leverera, det finns ingen återvändo..
Citera
2021-12-26, 21:20
Medlem
Ni som inte är blockade på IG är det radiotystnad där med? Det var nu i mellandagarna intervjun skulle vara, vi får se om nya året börjar med kneg!
Citera
2021-12-26, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Ni som inte är blockade på IG är det radiotystnad där med? Det var nu i mellandagarna intervjun skulle vara, vi får se om nya året börjar med kneg!
Nej, det är "frågestund" sen klagokör om att det inte var kalkonmiddag iår, eftersom mormor och mamma har cancer, istället fick de äta tacos hos stora Ludde..
Imorgon ska rasken modella på insta, för t-shirts, något samarbete, med något "coolt"...
Så inget är förändrat..tydligen var freddan med på julafton och hos Ludde, det var kul, sålänge han håller sig i skinnet.. var raskens kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in