2021-12-24, 15:33
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hur tolkar ni stol-fadäsen som inträffade ca en halvtimme före midnatt? Var det ett ogenomtänkt "skämt" som inte alls var passande i en familjevänlig uppesittarkväll, eller var det på riktigt? Tycker båda scenarion känns osannolika på något sätt. Det troligaste är kanske att det var ett "skämt" trots allt? Hur kunde producenten för programmet släppa fram sådan skit?
Vad var det som hände?
Citera
2021-12-24, 15:41
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hur tolkar ni stol-fadäsen som inträffade ca en halvtimme före midnatt? Var det ett ogenomtänkt "skämt" som inte alls var passande i en familjevänlig uppesittarkväll, eller var det på riktigt? Tycker båda scenarion känns osannolika på något sätt. Det troligaste är kanske att det var ett "skämt" trots allt? Hur kunde producenten för programmet släppa fram sådan skit?

Klart det var ett skämt och det är helt okej att dra ett anusrelaterat sådant en halvtimma innan midnatt. Du skulle ha nattat ungarna tidigare.
Citera
2021-12-24, 15:43
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Ja vacker är hon och var kolad under sändningen men ingen brydde sig nämnvärt. Vacker kvinna hade gärna satt på henne.
Kan inte annat än hålla med. Är det kolan som får henne att bevaras? Hon verkar inte ha något bäst före-datum! Man kan inte tro att hon är 48 år.
Citera
2021-12-24, 17:40
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag avskyr faktiskt Bingolotto. Det kryper i kroppen på mig. Men för mina älskade ungar ställer jag upp en gång per år. Jag tycker inte om underhållningsprogram och det hade väl gått an om det inte vore såååå länge. Sen är jag lite missunnsam det är lite plågsamt att se alla som får så jäkla mycket. Fick bingo för typ 1:a gången och ringde in 5 ggr. Kom givetvis inte fram. Nä det är jobbigt. Men i år tyckte jag ändå det var bättre. Måste bero på att den förfärliga Rickard är borta. Denna Odenberg eller vad han hette var såååå mkt bättre. Apropå fet… Höll på att sätta knäcken i halsen när Lisa Nilsson kom in. Herre jösses hon måste gått upp sisådär 70 pannor. Ingen rolig syn. Lite hull skadar inte men hon lider ju av grav fetma nu. Undra varför.
Håller med om Lisa, herregud vad fet hon blivit. Fetare än en julegris. Jag kunde inte koncentrera mig på uppträdandet för jag satt bara och stirrade på hennes haka och funderade på om det var Anna Book jag såg.
Citera
2021-12-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Är du så obegåvad så att du inte känner till Ronald McDonald Hus vid flera av våra sjukhus?

https://www.ronaldmcdonaldhus.se/

Men ditt dumma fanskap.

Det är bara greenwashing av deras verksamhet.

Det är dumkunderna som skänker pengar för verksamheten och skräpet mc donalds gör reklam att de skulle vara goda och driva dessa reklamhus när det är kunderna som betalar för kalaset.

Gratis reklam och gratis goodwill för att då sälja mer skräpmat och få dumsvensken att tro att detta utländska skitbolag skulle vara goda.
Citera
2021-12-24, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Men ditt dumma fanskap.

Det är bara greenwashing av deras verksamhet.

Det är dumkunderna som skänker pengar för verksamheten och skräpet mc donalds gör reklam att de skulle vara goda och driva dessa reklamhus när det är kunderna som betalar för kalaset.

Gratis reklam och gratis goodwill för att då sälja mer skräpmat och få dumsvensken att tro att detta utländska skitbolag skulle vara goda.
Ärligt talat tror jag inte de som får nytta av pengarna/verksamheten bryr sig om varifrån de kommer.
Citera
2021-12-24, 23:05
Medlem
dooeys avatar
Kan inte släppa stol grejen. Varför i hel***e? Bra inledning på julafton.
Citera
2021-12-25, 00:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Kan inte släppa stol grejen. Varför i hel***e? Bra inledning på julafton.

Ett brutalt spett upp i röven under familjehögtidens mysiga TV-stund har tydligen blivit PK, medan Kalle Anka ska censureras in i absurdum och helst utgå.

Ingen verkar ens reflektera över det heller.

Har landet blivit spritt språngande galet?

Skulle gärna vilja veta hur diskussionerna gick.
Citera
2021-12-25, 00:16
Avstängd
Är mest intresserad av hur många osålda lotter det var - det var ju kritik mot dubblade priset
Citera
2021-12-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Ärligt talat tror jag inte de som får nytta av pengarna/verksamheten bryr sig om varifrån de kommer.

Nä och det är det ingen som sagt heller.

vi betalar världens högsta skatter och sånt ska komma från skatten.

Annars kan jag samla in pengar i bössor och sen öppna lite likadana hus och säga att jag har gjort detta.Kom och handla hos mig för jag och ingen annan har gjort allt detta goda ingen annan.

Det ska inte utnyttjas för att göra reklam för ett multinationellt skitbolag i bingolotto som säljer giftigt gmo skit i många länder och förstör folkhälsan med att öppna sina skitställen på varenda genomfartsled och centrum på bekostnad av riktig mat.
Citera
2021-12-25, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Nä och det är det ingen som sagt heller.

vi betalar världens högsta skatter och sånt ska komma från skatten.

Annars kan jag samla in pengar i bössor och sen öppna lite likadana hus och säga att jag har gjort detta.Kom och handla hos mig för jag och ingen annan har gjort allt detta goda ingen annan.

Det ska inte utnyttjas för att göra reklam för ett multinationellt skitbolag i bingolotto som säljer giftigt gmo skit i många länder och förstör folkhälsan med att öppna sina skitställen på varenda genomfartsled och centrum på bekostnad av riktig mat.
Det kommer alltid behövas ideella krafter oavsett hör hög skatt vi har. Tvärtom, ju högre skatt ju fler tvingas leva på den. Då blir det även mindre till var och en. Men samla du in pengar och hjälp sjuka och deras anhöriga. Inget hindrar dig, mer än du själv. Man behöver inte sponsra de företag som bidrar till välgörenhet, men man behöver inte heller pissa på dem. Inga pengar är för dåliga eller smutsiga för att hjälpa sjuka och skadade!

Hela Bingolotto visar på samma behov och hjälp i samhället. Man kan tycka vad man vill om verksamheten, men den hjälper. Man behöver inte spela där om man inte vill.
Citera
2021-12-25, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kug
Förra året vann nån snubbe en bil med trippel-lott.

Var det verkligen på själva bingon?
Var inte det efter att personen ringt in och valt någon låda eller liknande med en bil i?

På bingon finns ju rader med höga vinster. T.ex en bil.
Jag vågar påstå att ingen någonsin har vunnit tre bilar på det viset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in