2021-12-23, 20:15
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Kuksugare. Jag måste ha jinxat det. En stor del av JVM är ju den fantastiska atmosfären! Fan också.

Ja och det är ju det enda positiva med att det spelas i Kanada, annars är ju tiderna lite jobbigt.
Citera
2021-12-23, 20:31
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja och det är ju det enda positiva med att det spelas i Kanada, annars är ju tiderna lite jobbigt.

Själv tycker jag det har blivit en härlig del av JVM Alltså att många av matcherna går på nätterna. Extra skönt vid nyår!
Citera
2021-12-23, 20:38
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Själv tycker jag det har blivit en härlig del av JVM Alltså att många av matcherna går på nätterna. Extra skönt vid nyår!

Jo men jag vill ju se allt, alltså även matcher där Sverige inte spelar och då blir det ibland svårt att pyssla ihop dygnet.
Citera
2021-12-23, 20:43
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ehh ja?

Sverige viker sig antingen i gruppspelet,senast i kvarten. Monten har inte fostrat många vinnare tyvärr!
Citera
2021-12-23, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Sverige viker sig antingen i gruppspelet,senast i kvarten. Monten har inte fostrat många vinnare tyvärr!

Tror jag inte, det är kvaliteten som går först av allt, enligt mig
Citera
2021-12-23, 21:28
Medlem
Ska bli extra roligt att kolla i år när det är en kille med samma moderklubb som en själv som är med i Sveriges trupp.
Citera
2021-12-23, 21:29
Medlem
Citat:

Att ha självförtroende och kämpaglöd tror jag inte betyder någonting faktiskt, visst för Tyskland och Österrike behövs det men inte för dom mer bättre nationerna.

Sverige har kvaliteten men inte kämpaglöden som du säger. Men det betyder ju som sagt inget för mig! Förresten tror jag matchen sänds! Sverige - Österrike. Kan pma om du vill se den
Citera
2021-12-23, 21:30
Medlem
Hur står sig årets trupp?
Kan man hoppas på något?
Citera
2021-12-24, 00:08
Medlem
Vilken vändning av Finland!
Underläge 1-3 med några få minuter kvar. Blir ingen lätt motståndare.
Citera
2021-12-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Hur står sig årets trupp?
Kan man hoppas på något?

Får man med sig lite tur här och där kan det nog bära långt. Står det och väger i en avgörande match har Sverige oftast förlorat.

Som senaste guldet, där hade man flytet på sin sida. 0-2 inför sista mot Finland t.ex. Gruppsegern mot Ryssland, 0-3 till 3-3 sista perioden. Detta typ av flyt har man saknat helt och hållet i hela 10 år nu.
Citera
2021-12-24, 02:05
Medlem
Bajenjeppes avatar
Kanada leder 4-0 mot Ryssland efter en period
Citera
2021-12-24, 02:34
Medlem
Carrocks avatar
Citat:

Sanningens ord tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in