Citat:
Ursprungligen postat av
siegvard
Har tänkt samma sak. Isolationen är det viktiga. Det vi kallar GS, med förföljelse, trakasserier och falska personer som närmar sig en är faktiskt en väldigt liten del av allt som hänt. Det viktiga är isolationen, som delvis är självvald eftersom man är traumatiserad av allt skit som hänt och alla ”vänner” som svikit en. Isolationen sköter sig självt, försöker man bryta den så kan de komma fram igen.
Fan. Jag tror dig och allt men jag tycker det verkar som att du är helt inne i det här och inte kan släppa tankarna om det alls. Jag vet att det har gjort ont och att det är fel, olagligt och oetiskt och allt men försök att inte fästa så mycket vikt vid det. Du plågar dig själv genom att ständigt tänka på den här skiten. Brottslingarna behöver inte ens göra något själv. Precis som Signalspaning är inne på. Det måste fram något konkret. Du kan fortsätta upprepa samma saker men du kommer inte övertyga någon annan, bara framstå mer som en knäppgök för folk som inte tror på detta. Vilket är så gott som alla människor som finns. Det är det som håller programmet igång. Du framstår inte som en viktig person och därför låter det osannolikt att du skulle utsättas för sånt här, fram till du kan presentera något konkret som visar att programmet existerar och till vilket syfte det finns.
Försök lugna ned dig och stilla dina tankar. Du är uppstressad och fylld av negativa känslor på precis det sätt jag misstänker att man vill att en target ska vara. Ge dem inte det gratis.
Det vi måste göra är att exponera dem överallt. Att samla bevis är lönlöst tror jag - de övertygar även polisen att delta så varför inte journalister också.
Jag gör mitt bästa att avslöja vad de gör, hur & varför. Alla i min omgivning vet om det som sker mot mig; att det pågår en underrättelse- & påverkansoperation bakom min rygg.
Tänk dig i min situation: de har aktivt påverkat mig bakom min rygg sedan tonåren (cirka år 2006) vilket tyder på att de har en extremt lång tidshorisont. SÄPO & polisen ansvarar inte får sådana långa operationer som fokuserar på att psyka någon; däremot kan sådana irrationella operationer sponsras av sekter/kulter/kyrkor/sällskap vilket de gör. Exempelvis har Scientologikyrkan privatdetektiver på deras högrankande ex-medlemmar i 5-10 år.
Scientologikyrkan är myror jämfört med den grupp som sponsrar denna globala operation tror jag.
Ett annat mindre troligt alternativ är att det här är forskning gällande hjärnan, psykologi & psykiatri dock måste de formellt följa strikta etiska riktlinjer i hur att behandla en mänsklig testobjekt.
Hur vi än ser på det är det olagligt, oetiskt & amoraliskt att systematiskt gaslight:a en person i 5-10-15 år oavsett vad det handlar om. Det som är riktigt skrämmande är hur de:
- tar kontakt med personer online som en själv endast haft kontakt online
- övertygar familjen att delta & hålla tyst
- övertygar vänner också
- övertygar myndigheter att delta så som polisen
- övertygar lärare, kollegor etc.
- använder vanlig media & sociala medier för att utverka påverkan
Om du drar slutsats utifrån ovanstående punkter inser du att denna grupp är djupt satta i samhället & vet hur att manipulera allt & alla - professionella manipulatörer av mänskliga psyket & samhället.
Om du antar att det jag redovisat här förstår du att det här handlar i grunden om att påverka ens psykologi eller som de vill påvisa ens "själ" vilket de samlar data om på daglig basis.
Om du vidare drar slutsatser verkar denna grupp vara det som alla känner till som "de som styr samhället bakom scenen" - Frimurare, Jesuiter, CIA etc.
Om du då förstår deras filosofi inser du att denna grupp tror lika mycket på irrationella idéer som rationella. Medelsvensson antar att de som "styr" samhället måste vara ateister som grundar allt i vetenskap. Sverige är ett unikt land i det här men det finns miljarder människor som tror på irrationella saker & agerar på den tron oavsett vad jag, du eller svenska samhället tror.
Att förklara det här vetenskapligt & rationellt går inte eftersom det är menat att verka irrationellt & ologiskt som propagandan antyder: övernaturligt (Gud/Satan), science fiction (hjärnavläsartek. & energitek.) eller gruppering inom stat/samhälle som djupt hatar en (arg myndighetspersonal med personlig vendetta).
Det som för mig låter mest troligt är att denna grupp har haft uppsikt om mig sedan senast tidiga tonår med mål att styra & ställa i mitt vuxna liv genom hemlig underrättelse- & påverkansoperationer för att de har irrationella tron om mig. Jag har inte "gjort" något mot dem personligen men de vill åt mig, min psykologi & min data för deras agenda & mål som verkar grunda sig i att skapa psykologiska & sociala operationer som ska få mig att tro på saker de vill.
De antog väl inte för många år sedan att jag skulle bli så inbiten på att avslöja dem & få rättvisa oavsett vad det handlar & vilka de är (även om de är en sekt/kult/kyrka/sällskap). En "normal" person i Sverige skulle gömma sig i all evighet & aldrig tala ut (konflikträdd) - jag är en serb; jag är uppvuxen i krig; jag är en krigare främst genom logik, rationalism, psykologi & rättvisa.
Därför ger jag aldrig upp. Denna grupp är baserad i USA vilka ogillar serber precis som NATO. Just nu genomför denna grupp proxykrig i Ukraina mot Ryssland där Ryssland vill stoppa NATO:s expansion i Ukraina genom ett halvdan konflikt.
Det bästa vi få måltavlor kan göra är att exponera dem på så många ställen som möjligt. Många som läser dessa inlägg är nuvarande eller före detta medlemmar i denna operation som också vill veta vad det egentligen handlar om.
Manipulation på manipulation; tro inte att ni vet vad det egentligen handlar om.