2021-12-22, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Var bare skog oppi der før.

Jaha, ikke vet jeg.

Få tenke mere.
Citera
2021-12-22, 00:35
Medlem
Politiets liste over brukere og kjøpere av golfs id må begynne å bli nokså kort. Et spørsmål er om gm ligner golf eller om han er ulik i utseende. Hvis hensikten ved kjøp opprinnelig var å opprette kryptokonto, vil det ikke ha noen betydning. For noen brukere kan alder og utseende imidlertid hatt betydning og de kan også ha videresolgt id. Jeg tror gm må ha ervervet id sent i syklusen pga endring i forretningsadressen. Alternativt kan gm være spreder av id for å villede, men dette er en sikkerhetsrisiko og kunne ført til at id ble ubrukelig til å opprette konto, feks ved svartelisting.
Citera
2021-12-22, 00:49
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Politiets liste over brukere og kjøpere av golfs id må begynne å bli nokså kort. Et spørsmål er om gm ligner golf eller om han er ulik i utseende. Hvis hensikten ved kjøp opprinnelig var å opprette kryptokonto, vil det ikke ha noen betydning. For noen brukere kan alder og utseende imidlertid hatt betydning og de kan også ha videresolgt id. Jeg tror gm må ha ervervet id sent i syklusen pga endring i forretningsadressen. Alternativt kan gm være spreder av id for å villede, men dette er en sikkerhetsrisiko og kunne ført til at id ble ubrukelig til å opprette konto, feks ved svartelisting.

Tenker at utseendelikhet har lite å si hvis det kun handler om opprettelse av digitale tjenester.
Var det derimot behov for å bruke id i personlig/fysisk øyemed, stiller det seg annerledes.
Men det virker ikke så relevant i forhold til de opplysningene som foreligger i denne saken.

Når det er sagt, så har RU lagt ut et bilde av seg selv 14. oktober 2018 der han har kortere hår enn vanlig.
Og kunne kanskje med litt fantasi gå for å ligne Golf. Man kan jo tenke seg at RU ikke var helt nyklipt
på dette bildet, og at "noen" kan ha sett en viss likhet på et tidligere tidspunkt, og tenkt at Golf kunne
passe godt.
Citera
2021-12-22, 00:53
Medlem
Folkevisdom sier: ikke bygg et hus på stedet der det brant ned.det nye huset kan også brenne ned!
Derfør står tomta urørt i 15 år
Citera
2021-12-22, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg håper virkelig ikke at de sitter med tomten fordi det ble noe rot med forsikringsoppgjøret. At denne brannen ikke tynger økonomien deres. Det var noen som skrev noe om at ... det var ett eller annet de ikke hadde råd til ... i forbindelse med Australia. Husker ikke hva det var. Det var sikkert ikke sant heller.

Det var jeg som skrev noe om dette:

Så vidt jeg vet var EJB og HHB1 begge i Australia. HHB1 måtte reise hjem til Norge da hun ikke hadde råd til å være der nede lengre. TH avslo å gi økonomisk hjelp.
Citera
2021-12-22, 01:46
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sundayleague

Så vidt jeg vet var EJB og HHB1 begge i Australia. HHB1 måtte reise hjem til Norge da hun ikke hadde råd til å være der nede lengre. TH avslo å gi økonomisk hjelp.

Hvor/når skrev du noe om dette? Når dro isåfall HHB1 hjem fra Australia?
EJB dro våren 2019. HHB1 var fremdeles i Norge da TH ble siktet og
i tiden da kontakten med politiet surnet og ble brutt, altså i løpet av sommer/høst 2020.
Citera
2021-12-22, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Hvor/når skrev du noe om dette? Når dro isåfall HHB1 hjem fra Australia?
EJB dro våren 2019. HHB1 var fremdeles i Norge da TH ble siktet og
i tiden da kontakten med politiet surnet og ble brutt, altså i løpet av sommer/høst 2020.

Jeg vet ikke mer om det. Hadde tenkt å snakke mer om det med han jeg fikk vite det av, men saken er ikke av så stor interesse her så temaet har ikke kommet opp.
Jeg skrev det 2020-07-21, 02:05
Citera
2021-12-22, 04:05
Medlem
Citat:

En familie med kronisk dårlig råd dette. Aeh hadde ikke råd til hyttetur, letet i billigkorge, høye «felleskostnader» i sv, teh sliter med husleien, hhb1 har ikke råd til å ha familie, hhb2 må vinne hesteløp for å få endene til å møtes.
Citera
2021-12-22, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Var bare skog oppi der før.

Her er noe jeg har funnet om HHB som handler om Kvitfjell Hotell.

Publisert:
06.01.07

Kvitfjell hotell. Det har vist overskudd. - Men ikke nå lenger, sier HHB som driver stedet. Selskapet har gjort videre investeringer som er utgiftsført i driftsregnskapet. Derfor trenger heller ikke de å bekymre seg for beskatning.

https://www.gd.no/nyheter/milliardene-skal-rulle-i-kvitfjell/s/1-934610-2503911
Senast redigerad av Braskamin58 2021-12-22 kl. 05:56.
Citera
2021-12-22, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Nå har plutselig Michael Winger fått oppslag i se og hør og i en avis pga sine teorier i Hagen saken..

Han snakker om en nedbrent hytte men aner ikke hvor.

Vi har nå funnet tomten etter en nedbrent hytte. Eller nedbrent hus som ble bygget på en hyttetomt. Bare det at det brant ned 11 år før AE forsvant.

Citat:

Det høres så ille ut at det er vanskelig å tro at det kan være sant.

At de voksne barna skal mangle penger, når faren er god for nærmere 2 milliarder. Jeg forstår det ikke.

Dette er jo datteren som er involvert i driften av Tom Hagens selskaper. Jeg skjønner det ikke.

Citat:
Ursprungligen postat av LH07
En familie med kronisk dårlig råd dette. Aeh hadde ikke råd til hyttetur, letet i billigkorge, høye «felleskostnader» i sv, teh sliter med husleien, hhb1 har ikke råd til å ha familie, hhb2 må vinne hesteløp for å få endene til å møtes.

Familieforsørgeren fra helvete dette. Pengene skal bare investeres og yngle.

Mens familien lider under å mangle midler til livsnødvendigheter og nøkterne aktiviteter.
Citera
2021-12-22, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg har sett på de lekkasjene som rettferdiggjøring av politiets mistanker.
Litt sånn vi har ingen bevis, men se her for en fæl fyr.
Du ser jo bare på tråden her, folk tror på fullt alvor at TH er et monster

Han fremstilles jo også sådan, specielt for dem der har læst bogen - som jeg personligt ikke synes, skulle være udgivet i en pågående efterforskning. Så at mange tror det, forstår man jo godt.

Men det må være af taktiske grunde, de gør det - og fordi de er helt sikre i deres sag (ellers havde man vel ikke gjort det på denne måde, tænker jeg ihvertfald).
Senast redigerad av rlk73 2021-12-22 kl. 08:20.
Citera
2021-12-22, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Han fremstilles jo også sådan, specielt for dem der har læst bogen - som jeg personligt ikke synes, skulle være udgivet i en pågående efterforskning. Så at mange tror det, forstår man jo godt.

Men det må være af taktiske grunde, de gør det - og fordi de er helt sikre i deres sag (ellers havde man vel ikke gjort det på denne måde, tænker jeg ihvertfald).

Ja, jeg tror også at politiet har 100% beviser mot TH.

Jeg tror det er dna og biologiske spor som knytter TH til drapet, eller den alvorlige kriminelle handlingen, AE ble utsatt for.

Og så tror jeg at analysene av AEs iPhone gir sterke beviser eller indisier, som peker mot TH.

Dette kan være beviser av en ny art, eller type, som ikke tidligere er prøvet for domstolene. Selv om indisiene knytter TH til forbrytelsen 100%, så kan det hefte en viss usikkerhet ved om domstolen vil godta denne nye typen av indisier eller beviser.

Jeg tenker også litt som deg, hadde de ikke visst med absolutt sikkerhet at TH står bak, så ville de ha håndtert saken annerledes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in