2021-12-21, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
återigen på sjukhuset får man inte hålla på vifta och sända live från en hospis. Skulle du vilja att någon låg bredvid dig och man hörde hur personen körde en live när du och andra ligger döende?
Så den döende i det egna rummet ska ge fan i att kommunicera med omvärlden, av respekt för att övriga döende i andra rum ska få dö ifred? Dummaste jag hört, låt de döende sända live bäst fan de vill, särskilt om det är från ett eget rum.
Citera
2021-12-21, 02:15
Medlem
Ringhals3s avatar
Då ber han således att få återkomma när han får covid på riktigt?
Citera
2021-12-21, 02:19
Medlem
Han ville bara hålla sig relevant, vilket är okej. Pengarna finns ju i Sverige och inte i Kenya.
Citera
2021-12-21, 03:14
Medlem
Först kontaktar djungelmänniskan media och nusäger han att han vill inte ha med media att göra utan vill vara ifred?

Men kontakta inte media då din jävla kvartskändis!
Citera
2021-12-21, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveass2
Så den döende i det egna rummet ska ge fan i att kommunicera med omvärlden, av respekt för att övriga döende i andra rum ska få dö ifred? Dummaste jag hört, låt de döende sända live bäst fan de vill, särskilt om det är från ett eget rum.

Men hur fan ska man kunna kommunicera med omvärlden när man är döende?

Lol livesända sin egna död, sälj in Fonus som din sponsor!
Citera
2021-12-21, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det var tråkiga nyheter. Om det stämmer hoppas jag han tillfrisknar. Han har nog skrivit en av de allra starkaste låttexterna på svenska språket i sin låt "Mamma" som handlar hur hans mor gick bort i cancer.
Älskar hans låt ” kung i luthagen ”, hoppas han klarar sig.
Citera
2021-12-21, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Men hur fan ska man kunna kommunicera med omvärlden när man är döende?

Lol livesända sin egna död, sälj in Fonus som din sponsor!
Förslagsvis genom att livesända med mobiltelefonen på en tripod vid sängkanten, inte så svårt. Visst, beroende på hur man definierar "döende" och hur snabbt förloppet är, kanske man inte är kommunikativ i den absolut sista tiden. Dock är man inte en grönsak bara för att man är döende, även om man kanske bara har timmar kvar i livet.
Citera
2021-12-21, 05:32
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Man kan bota malaria om man får vård och medicinering. Endast storleksordningen 0.34% av de som får malaria i världen dör av sjukdomen. De flesta som dör är barn under 5 år och gravida kvinnor löper också större risk att dö.

Jag förstår. Jag har bara träffat en person med Malaria, och det var ingen vacker syn.
Har själv ätit Klorokinfosfat, som ju ges både profylaktiskt och kurativt mot Malaria,
biverkningarna gav mig men för livet.
Senast redigerad av Black-butts-matter 2021-12-21 kl. 05:35.
Citera
2021-12-21, 05:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Först kontaktar djungelmänniskan media och nusäger han att han vill inte ha med media att göra utan vill vara ifred?

Men kontakta inte media då din jävla kvartskändis!

Onekligen vill snickersturken göra lite karriär genom att offerkofta.
Citera
2021-12-21, 05:39
Medlem
E han död än?
Citera
2021-12-21, 06:09
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
E han död än?

Han verkar krya på sig fastän fortfarande sjuk, inte dösjuk dock (som det verkar). Tack och lov.
Citera
2021-12-21, 06:55
Avslutad
Malaria lever kvar i levern för evigt och smittar den bärande spontant. Ken kommer få många chanser att dö av skiten.
Senast redigerad av kodapan 2021-12-21 kl. 07:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in