2021-12-20, 22:55
Medlem
Vem synade inte idiotens bluff

Ingen som ligger på IVA twittrar och skriver dagarna långa.
Citera
2021-12-20, 23:19
Medlem
RonPaul2008s avatar
Ivermectin fungerar väl bra mot malaria? Trollar Ken med oss?
Citera
Ograsts avatar

Moderatormeddelande

Postat av Ograst 2021-12-20, 23:26
Medlem
Återigen, det finns åtskilliga trådar för den som vill diskutera om covid 19. Det här är inte rätt tråd för allmänna covid-diskussioner.

//mod
2021-12-20, 23:31
Medlem
Ganonitos avatar
Behövde han lite uppmärksamhet efter att inte ha varit i rampljuset på 15 år? Varför gnäller han över att folk "sprider rykten" när han själv startat dessa rykten? Dumma jävel.
Citera
2021-12-20, 23:40
Medlem
Snapcounts avatar
Riktigt Ruttet att dra åt sig rubriker att man är dödssjuk..
Citera
2021-12-21, 00:10
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Du är förhoppningsvis medveten om att malaria är betydligt mycket dödligare än covid för "vanligt folk"?

Detta besked kan inte vara roligt, han gick från att ha en förkylning till att bli dödligt sjuk samtidigt som han var på folks läppar för första gången på åratal.
Citera
2021-12-21, 00:27
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Du är förhoppningsvis medveten om att malaria är betydligt mycket dödligare än covid för "vanligt folk"?

Detta besked kan inte vara roligt, han gick från att ha en förkylning till att bli dödligt sjuk samtidigt som han var på folks läppar för första gången på åratal.

I ärlighetens namn skall jag säga att jag trodde att han bara hade dragit en fuling och sagt : [i]"-Jag har Covid och slutet är nära !["/I]

Jag läste rubriken för snabbt, så det är mitt fel. Ber om ursäkt. Malaria är en sjukdom man inte skojar med.
Citera
2021-12-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Hypoxi som man får av covid är dödligt och man är oerhört sjuk nät syresättningen duckar under 80. Samtliga organ börjar ge vika utan att du vet om det. Jag har vårdat patienter som satt i facetime-samtal klockan 9 på morgonen för att bli intuberade klockan 11 och ligga där i veckor pga sepsis.

Det är väldigt vanlig att sjuka med hypoxi beter sig fullt normalt tills det gått så långt att de kollapsar. Ni har hakat upp et i tråden, fullständigt.

Och nej du får inte filma döende människor och man låter inte folk som ligger och chippar efter död livesända inne från IVA.
Citera
2021-12-21, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Och nej du får inte filma döende människor och man låter inte folk som ligger och chippar efter död livesända inne från IVA.

Den här personen låg förvisso i ett eget rum.
Citera
2021-12-21, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Den här personen låg förvisso i ett eget rum.

återigen på sjukhuset får man inte hålla på vifta och sända live från en hospis. Skulle du vilja att någon låg bredvid dig och man hörde hur personen körde en live när du och andra ligger döende?
Citera
2021-12-21, 01:29
Medlem
-benito-s avatar
Oj fuck! Malaria är ju värre än Covid!
Citera
2021-12-21, 01:33
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Utan Aftonbladet hade svenskarna aldrig reflekterat över pandemins existens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in