• 1
  • 2
2021-12-20, 15:55
Medlem
Nintendokids avatar
Jag misstänker att jag har en kollega som har bytt kön. Vad har jag för möjligheter att kontrollera hens kön?
Citera
2021-12-20, 16:01
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Jag misstänker att jag har en kollega som har bytt kön. Vad har jag för möjligheter att kontrollera hens kön?
Varför bryr du dig...? Har du fått varmare känslor för din kollega och väckt någon vilande fobi som gör att du måste bekräfta din egen sexualitet? Eller vad gör att du bryr dig?
Citera
2021-12-20, 16:01
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Varför bryr du dig...? Har du fått varmare känslor för din kollega och väckt någon vilande fobi som gör att du måste bekräfta din egen sexualitet? Eller vad gör att du bryr dig?
Nyfiken
Citera
2021-12-20, 16:02
Medlem
DonniDarkos avatar
Testat fråga?
Citera
2021-12-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puckatvarre
Dra ner byxorna.
Det är inte alltid det hjälper. Även kvinnor med kvinnligt hår och bröst kan ha en normalstor penis. Hur tänker du i det fallet?
Citera
2021-12-20, 16:06
Medlem
Om du tror det är en man så kolla på halsen efter adamsäpple.
Citera
2021-12-20, 16:34
Medlem
maxatdunders avatar
Händer, adamsäpple och pannloben brukar vara det dominanta hos män
Citera
2021-12-20, 16:35
Medlem
Kanske kan du kolla personnumret. Om personnumret slutar på en ojämn siffra indikerar det att det är en man och om det slutar på en jämn siffra så indikerar det att det är en kvinna.
Citera
2021-12-20, 16:37
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Erik
Kanske kan du kolla personnumret. Om personnumret slutar på en ojämn siffra indikerar det att det är en man och om det slutar på en jämn siffra så indikerar det att det är en kvinna.

Nja, det är den näst sista siffran som skiljer könen åt. Men om TS har personnumret bör hen kunna ringa Skatteverket och kolla om detta har ändrats.
Citera
2021-12-20, 16:45
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Han kanske vill varna kvinnorna på företaget att de har en gravt perveterad autogynefil som stryker runt och letar tillfälle att flukta?
En vad för något sa du?

Tror du man byter kön för att få flukta på kvinnor "i smyg"? Äh.... Okej.
Citera
2021-12-20, 16:49
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
En vad för något sa du?

Tror du man byter kön för att få flukta på kvinnor "i smyg"? Äh.... Okej.

Ja, det är 100% varför flertalet s k "tRaNsSeXuElLa" byter kön. De kommer i två upplagor: bögar med internaliserad homofobi samt äckel med en parafil störning känd som autogynefili.

Man byter kön till kvinna för att knulla män = Bög.
Man byter kön till kvinna för att knulla kvinnor = Autogynefil
Citera
2021-12-20, 17:33
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Ja, det är 100% varför flertalet s k "tRaNsSeXuElLa" byter kön. De kommer i två upplagor: bögar med internaliserad homofobi samt äckel med en parafil störning känd som autogynefili.

Man byter kön till kvinna för att knulla män = Bög.
Man byter kön till kvinna för att knulla kvinnor = Autogynefil

Härligt, du verkar verkligen sitta på riktig specialkunskap i ämnet. Måste bottna i ett stort intresse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in