2021-12-20, 10:28
Medlem
grungewhores avatar
har han dött än?
Citera
2021-12-20, 10:30
Medlem
Bum1s avatar
Hur är läget egentligen? Bara massa skitsnack här.
Citera
2021-12-20, 10:33
Medlem
-Utnapishtims avatar
Till alla pantade rasister här inne: Ken var långt före er med att se problematiken med invandring. Han talade öppet om att Sverige borde stoppa all invandring medan ni fortfarande röstade på Socialdemokraterna. Han har alltid stått för sunda värderingar, utan att vara en pantad rasist.

Skulle verkligen rekommendera er att titta på det här klippet när Ken förklarar sin syn på invandring.

Eller det här klippet när Ken lättar på sitt hjärta ang. invandring för många år sedan.

Men det hör egentligen inte till saken, jag tänker på Ken och hans familj idag. Han är en legend inom svensk hiphop och har alltid varit en person som stått upp för de svaga. En riktigt jävla fin människa, de som har träffat honom vet vad jag menar. Jag hoppas verkligen att han återhämtar sig <3
Senast redigerad av -Utnapishtim 2021-12-20 kl. 10:42.
Citera
2021-12-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Utnapishtim
Till alla pantade rasister här inne: Ken var långt före er med att se problematiken med invandring. Han talade öppet om att Sverige borde stoppa all invandring medan ni fortfarande röstade på Socialdemokraterna. Han har alltid stått för sunda värderingar, utan att vara en pantad rasist.

Skulle verkligen rekommendera er att titta på det här klippet när Ken förklarar sin syn på invandring.

Eller det här klippet när Ken lättar på sitt hjärta ang. invandring för många år sedan.

Men det hör egentligen inte till saken, jag tänker på Ken och hans familj idag. Han är en legend inom svensk hiphop och har alltid varit en person som stått upp för de svaga. En riktigt jävla fin människa, de som har träffat honom vet vad jag menar. Jag hoppas verkligen att han återhämtar sig <3

Är en pantad fd rasist, tror jag, inte säker, hursom, helt klart bra att se videon. Hoppas det går mot bättre tider för honom och oss.
Citera
2021-12-20, 11:33
Medlem
ceyifam2s avatar
Ring har gjort många korkade saker genom åren men jämfört med dagens Spotify-rappare framstår han som en intellektuell gigant, värdig att få Nobelpris i både litteratur och fred. Hoppas han överlever.
Citera
2021-12-20, 11:39
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Någon som har koll på hur det går?
Hoppas det går bra för honom. Har inget emot bra invandrare som bidrar till landet och drar sitt strå till stacken oavsett hudfärg.

Klart han överlever! Varifrån fick han att han är döende? Att han mår risigt nu beror antagligen på att han inte vaccinerat sig.
Hade han varit döende i covid så hade han varit medvetslös med en plastslang i halsen och inte kunnat twittra.

Om en sådan kultfigur som Ken Ring skulle dö av covid och det visar sig att han var ovaccinerad så skulle nog en och annan ovaccinerad person få sig en tankeställare.

Adam Alsing dog ovaccinerad för att det inte fanns vaccin då, han är ett utmärkt exempel på en person som sannolikt överlevt om han varit vaccinerad.

Ken fixar dethär!
Citera
2021-12-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Är man riktigt sjuk så twittrar man kanske lite.
Testa att ligga döende och kolla hur twittersugen du är.
Jag kan lova dig att ingen som är döende twittrar.
Hmm klart man kan twittra ändå. Ken är kändis och legend, han skriver en rad på twitter för att meddela sina fans hur läget ligger till that's it.
Behöver inte ligga i koma för att man är döende.
Är man en nobody så kanske det är ganska lönlöst att twittra.
Citera
2021-12-20, 12:04
Medlem
Ken min broder. Hoppas du läser detta, det kommer gå bra
Citera
2021-12-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Utnapishtim

Eller hur, speciellt då har stal motorer från båtar(i Hässelby?) och försökte sälja dem under en intervju i radion. Inse en sak, lille du, han är en del av problemet inte en del av lösningen. Jag hoppas han dör. Men jag tror inte att han ens är sjuk. Lögn och dikt är en av hans specialiteter.
Senast redigerad av Pingubengt 2021-12-20 kl. 12:08.
Citera
2021-12-20, 12:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Inte säkert Alsing hade klarat sig med vaccin .. hade hade väl också lite övervikt något som är förödande om man bli smittad eftersom viruset ger inflammation i fettvävnad. Viruset skördar alltfler offer och inte ens fullvaccinerade är säkra.
Forskare i Danmark har nu sett att fullvaccinerade är lika utsatta för svår sjukdom. Förhoppningsvis fick Ken vård snabbt så då är förutsättningar bättre att inte bli svårt sjuk. Dom flesta som dör kommer in för sent och söker vård.
Ken Ring är en kändis i Kenya, jag utgår ifrån att han får den bästa vården. Tom. taxichaffisarna i Nairobi börjar dilla om Ken Ring när dom får veta att man är från Sverige. Jag tror nästan att han är mer känd där än i Sverige.
Citera
2021-12-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Någon som har koll på hur det går?
Hoppas det går bra för honom. Har inget emot bra invandrare som bidrar till landet och drar sitt strå till stacken oavsett hudfärg.

unKen fisRing är definitivt inte en "bra invandrare som bidrar till landet och drar sitt strå till stacken".

Han är en livsstilskriminell förlorare som behandlas med silkesvantar i media för att han är "svart". Han pratar titt som tätt om hur han lämnat det kriminella bakom sig bla bla bla.. och så åker han dit igen.

Han är dömd så sent som i maj 2021, det borde säga allt.

Vad gäller hans påstådda sjukdom:
har du svår covid så sitter du inte och twittrar eller pratar med afronbladet (sic), då ligger du och kippar efter luft med grov dödsångest, alternativt ligger nedsövd i respirator.
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2021-12-20, 12:33
Moderator
OBS! Detta är inte rätt tråd för allmänna covid-diskussioner.
Inlägg som inte direkt rör ken Ring kan komma att raderas och varning kan utdelas.
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in