Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Många plattjordare verkar dessutom också vara vaccin motståndare och där hävdas låg intelligens bland de som vaccinerar sig.
Virus kan inte smitta så det är ju onödigt att ta Rockefeller-medicinen när den inte hjälper mot det den är marknadsförd mot.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Ta nu ert oerhört höga IQ och använd detta att utföra de experiment som lagts fram i tråden tidigare. Använd gärna IQ till att förklara varför vi till och med innan den vedertagna runda jorden existerade navigerade enligt en rund jord.
Är ett rakt streck på en karta alltid kortaste sträckan eller är det en storcirkel om vi räknar på stora avstånd?
Visa oss en skeppare som navigerar med böjda linjer.
Gärna en ubåtskapten eftersom det ställer de högsta kraven på precision.
Använd gärna ditt överskott av IQ här för att förstå varför det är viktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Har full förståelse för att ni kan tycka det är roligt att diskutera platt jord och jag tycker själv det är trevligt så länge som man inte är faktaresistent och bara av envishet tycker det man tycker.
Finns ingen som vaknade upp en dag och tyckte "idag ska jag banne mig tro att jorden är platt."
Din självinsikt kanske inte är fullt så god som du tror.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Så, hållbara teorier för plattjord där samtliga fenomen går att förklara i samma modell efterfrågas.
Är du rädd för att inte veta något? Tror du vetenskap är att ha svar på allt från början? Dags att börja arbeta din hjärna själv lite istället för att vi ska stå i givakt och försöka mata ditt ego som bara spottar ut allt som inte är nybajsat från Jesuiterna själva rakt på tallriken din.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Varför är söder åt samma håll på hela jorden?
Det måste finnas någon modell även hos er som inte har glapp, eller hur?
Ta gärna en magnet från en högtalare och dra kompassen runt den. Se om söder är åt samma håll. Använd återigen ditt överskott av IQ för att klura ut vart söder skulle kunna vara här.