Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Du verkar extremt förvirrad!
Ganska uppenbart att du är trollet med tanke på alla dina ofta helt vilsna inlägg. Per definition så ger varje vaccination upphov till en infektion Att du inte förstår det än är faktiskt rätt humoristiskt
Sen att ålder är största riskfaktorn är inte riktigt sant eftersom friska äldre klarar en coronainfektion utan större problem. Däremot om de har en underliggande sjukdom eller tre och är ordentligt överviktiga så kan de bli ordentligt sjuka
Sen att du inte verkar ha fattat att virusen förökar sig i kroppen med hjälp av kroppens resurser är vrickat.
Ja, du, jag undrar vilken av oss som är förvirrad.
Jag har, aldrig, förnekat att nya virus produceras med kroppen resurser.
Vaccination ger, per definition, inte, upphov till en ny infektion. Däremot så simuleras en infektion av vissa vacciner. mRNA gör det dock inte, fullt ut, utan får celler att producera spike-protein sim immunförsvaret sedan reagerar på. Används, däremot försvagat virus som vaccin,, så rör det sig om en slags, ofarlig, infektion. Men sådana vacciner har, hittills inte använts emot SARS-COV2. Däremot har avdödat virus använts i vissa vacciner.
Ålder, ensamt, är den enskilt, största riskfaktorn för att få Covid-19.
Det blev wtt långt svar på ditt trollande, vilket just är ditt syftet. Att få folk att syssla med att besvara dina inlägg, istället för att föra en vettig debatt. Men här ly kas jag, i alla fall, med att ge, synnerligen, grundläggande information.