2021-12-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbrorfrejson
Skulle väl inte förvåna nån va? Inget han är dömd för men många i den Stockholms avdelningen verkar ha vriden kvinnosyn

Men driver ni eller??? Skaffa er fucking liv istället för att sitta o vara fanboys på flashback, jag lever tillsammans med Gullan o han är den sista att lägga hand på en kvinna, kolla era fakta innan ni spelar mangas eller kom o diskutera saken. Hur många känner du ifrån avdelningen eftersom du har sån koll? Pajas

Martina, Gullans sambo
Citera
2021-12-18, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Gullan har han spöat brudar?

Jag är Gullans sambo så jag undrar också 😂😂😂 rent jävla bs från människor utan liv, lämna datorn o gå ut o ta lite luft är ett tips, verkar mest vara inavel o mytomaner här.

Martina
Citera
2021-12-18, 14:35
Medlem
Citat:
Tycker det dyker upp grabb efter grabb som gillar att slå på din kärring.. bara söka igenom tråden här.. uppenbarligen blir dessa dudes promotade på diverse sociala medier trots fällande domar. Kolla på Linus och Gullan till exempel

Verkar som att dom gör det? Dom verkar inte bry sig ens om en blir dömd.. gbg-fallet är ju sjukaste

Visa den domen på Gullan du som påstår dig veta detta din fucking lögnare. Lägg ut länken!!!!! Nä precis det finns ingen.
Citera
2021-12-18, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakim18
Visa den domen på Gullan du som påstår dig veta detta din fucking lögnare. Lägg ut länken!!!!! Nä precis det finns ingen.

Hehe oj öm tå. Appråpå inavel så kanske du ej är kapabel till att läsa eftersom det även står högre upp att det inte finns nån dom sååååå😎
Men ha en toppen dag 😝
Citera
2021-12-18, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakim18
Men driver ni eller??? Skaffa er fucking liv istället för att sitta o vara fanboys på flashback, jag lever tillsammans med Gullan o han är den sista att lägga hand på en kvinna, kolla era fakta innan ni spelar mangas eller kom o diskutera saken. Hur många känner du ifrån avdelningen eftersom du har sån koll? Pajas

Martina, Gullans sambo

Tack och lov känner jag ingen. Fattar inte hetsen med att hänga med folk utan utbildning och folkvett. Ännu mindre nu när jag ser medelålders damer som använder ord som ”mangas” luktar som att nån kollat för många avsnitt av snabba cash 😎
Senast redigerad av Farbrorfrejson 2021-12-18 kl. 15:12.
Citera
2021-12-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Folk som ägnar sig åt trafficking är väl inte kända att ha en särskild sund kvinnosyn ? Inte konstigt att dessa herrar pucklar på sina fruar .

Ägnar sig åt trafficing? Nu får du väl ta och stila till dig! På vilket ägnar dom sig åt det?? Lätt att sitta och vräka ur sig saker, utan att kunna backa upp det.
Citera
2021-12-18, 15:36
Medlem
Citat:
Tycker det dyker upp grabb efter grabb som gillar att slå på din kärring.. bara söka igenom tråden här.. uppenbarligen blir dessa dudes promotade på diverse sociala medier trots fällande domar. Kolla på Linus och Gullan till exempel

Verkar som att dom gör det? Dom verkar inte bry sig ens om en blir dömd.. gbg-fallet är ju sjukaste

Göteborgsfallet? Är det Sto**e du tänker på?
Vet inte vad som hände där, men det var ju något hans tjej förnekade hade hänt? Och på vilket sätt backade HA upp det?
Citera
2021-12-18, 15:53
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Ägnar sig åt trafficing? Nu får du väl ta och stila till dig! På vilket ägnar dom sig åt det?? Lätt att sitta och vräka ur sig saker, utan att kunna backa upp det.

Hade du vetat så hade du inte behövt fråga så mycket på forumet om aktiviteter och personer relaterade till klubbar . Du har ingen aning om vad som försiggår i den världen , allt man kan tjäna bra med pengar på är den typen av klubbar involverade i. Behöver inte säga mer.
Citera
2021-12-18, 15:57
Medlem
Citat:
Hade du vetat så hade du inte behövt fråga så mycket på forumet om aktiviteter och personer relaterade till klubbar . Du har ingen aning om vad som försiggår i den världen , allt man kan tjäna bra med pengar på är den typen av klubbar involverade i. Behöver inte säga mer.

Kan inte påstå att jag är så uppdaterad i dagens läge, men har varit tidigare. Och trafficking är inget jag någonsin har hört att dom har ägnat sig åt.
Citera
2021-12-18, 15:59
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Kan inte påstå att jag är så uppdaterad i dagens läge, men har varit tidigare. Och trafficking är inget jag någonsin har hört att dom har ägnat sig åt.

Tror du dom pratar öppet om business med folk som inte ens är deras nära anhöriga . Grattis du har gått på hela deras uträknade hel ylle image de försöker sälja i media som om att de bryr sig om misshandlade kvinnor och gör parader och demonstrationer för samhällets svagaste .

Riktiga samhällshjältar som pressar oskyldiga hederliga arbetare på pengar .
Citera
2021-12-18, 16:06
Medlem
Citat:
Tror du dom pratar öppet om business med folk som inte ens är deras nära anhöriga . Grattis du har gått på hela deras uträknade hel ylle image de försöker sälja i media som om att de bryr sig om misshandlade kvinnor och gör parader och demonstrationer för samhällets svagaste .

Riktiga samhällshjältar som pressar oskyldiga hederliga arbetare på pengar .

Du vet ju inte vad du snackar om Vet att dom jag känner, aldrig skulle göra sina tjejer illa. Och pressa hederliga arbetare på pengar? Hederliga arbetare kanske inte har så mycket med HA att göra? Och har dom det, så kanske det finns en anledning?
Jag är inte insatt, men har kört hoj i 20 år och känner därför några. Tror inte du har en susning om vad du snackar om, utan har gått på medias häxjakt
Citera
2021-12-18, 16:11
Medlem
Citat:
Hehe oj öm tå. Appråpå inavel så kanske du ej är kapabel till att läsa eftersom det även står högre upp att det inte finns nån dom sååååå😎
Men ha en toppen dag 😝

Öm tå? Nä, har du mindervärdeskomplex och måste sprida lögner om människor du aldrig träffat? Svar ja.

Finns ingen heder kvar, du sitter o hittar på saker bakom din anonyma skärm som faktiskt påverkar människor, människor du varken känner eller har med att göra. Gör det utan att gömma dig bakom skärmen, gör det öppet om du vill sprida lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in