2021-12-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Fast det är ju svårt att lita på mörkhyade, det måste du väl ändå hålla med om?
Aha nvm du är en av personerna som behöver uppsöka hjälp. Beklagligt men kanske du lär dig en dag
Citera
2021-12-18, 01:17
Medlem
Zaaphs avatar
Tråkigt att läsa. En av Sveriges bästa eller i alla fall mest drivna och "sanna" rappare. Han levde ett hårt liv och integrerade det i sin musik på ett imponerande sätt.

Såg honom senast i svenska hiphopens pionjärer på SVT.
Citera
2021-12-18, 01:19
Bannlyst
han är ju vaxxad!!!
vadå ovaxxad????
Citera
2021-12-18, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Nja, han är inte döende om han inte är satt i koma med respirator? Förutsatt att han får bra vård vilket man kan anta med hans välgörenhetsprojekt samt stora släkt i hemlandet som kan trakassera och hota sjukhuspersonalen.

Antar att det rör sig om en grav mancold.
Man behöver inte hamna i respirator direkt, sen säger det inte så mycket heller. Han har varit sjuk 4-5 dagar och kanske ligger i en nu. Hur som helst så har han inte oddsen på sin sida så att säga.
Citera
2021-12-18, 01:29
Medlem
Mänskligheten slutar aldrig fascinera en.

Här sitter idioter som uppenbarligen har gjort det till sin identitet huruvida man är vaxxad eller inte vaxxad och pratar som att man vet allt om området kring virus och vaccin och låtsas vara professorer på ämnet medan man formulerar sig i onliners som efterblivna mongon.

Och en annan del användare uttalar sig bergsäkert om att han skulle ha HIV utan ge någon slags källa på det och det knappt går att hitta någonting annat på nätet som styrker det. Och en annan grupp babblar också med säkerhet om att han är vaccinerad eller inte vaccinerad som om det är en hockey-match skulle vinna, fast på en än mer efterblivnare nivå.

Tragiskt att se så många med låg IQ, inte undra på att det går ut för Sverige. Så många bisarra idioter...
Senast redigerad av trevliggrabb 2021-12-18 kl. 01:37.
Citera
2021-12-18, 01:29
Medlem
Någon som har update om hur det går? hans story på instagram går inte att kolla.

Ken är legend!
Citera
2021-12-18, 01:34
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Negerrapparen vårdas på sjukhus i Kenya och verkar vara jävligt illa sjuk.

Kommer han att överleva?

Står ingenstans i artikeln om han är ovaxxad, eller inte. Ja, för att lägga till så är det ju ingen nyhet numera heller att vaxxade blir sjuka av Covid och hamnar på IVA.

Förstår inte riktigt vad du försöker få fram här? Någon slags glädjeyttring över att du minsann kanske hittat en ovaxxad som dör?

There wont be enough lampposts, som vissa har sagt.
Citera
2021-12-18, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Alltså jisses man tappar fan hoppet om mänskligheten när man läser vissa kommentarer här om att det skulle vara fejkat och något form av mediatrick.. hahaha alltså vad fan är det för fel på er?
Har hela vaxx/antivaxx grejen gjort att ni tappat greppet helt om verkligheten eller är ni bara dumma i huvudet?
Snälla sluta förpesta trådarna om Ken med eran smörja och uppsök hjälp omgående.

Angående Ken så är det bara att be för honom. Rökare, knarkat mycket och HIV som vissa påstår här. Ser mörkt ut men man får bara hoppas att det går bra. Fin människa rakt igenom!

Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Mänskligheten slutar aldrig fascinera en.

Här sitter idioter som uppenbarligen har gjort det till sin identitet huruvida man är vaxxad eller inte vaxxad och pratar som att man vet allt om området kring virus och vaccin och låtsas vara professorer på ämnet medan man formulerar sig i onliners som efterblivna mongon.

Och en annan del användare uttalar sig bergsäkert om att han skulle ha HIV utan ge någon slags källa på det och det knappt går att hitta någonting annat på nätet som styrker det. Och annan grupp babblar också med säkerhet om att han är vaccinerad eller inte vaccinerad som om det är en hockey-match skulle vinna, fast på en än mer efterblivnare nivå.

Tragiskt att se så många med låg IQ, inte undra på att det går ut för Sverige. Så många bisarra idioter...
Instämmer båda!
Jo inte undra på att det går ut för Sverige som du säger.
Bara att kolla in den officiella Ken tråden också så har det spårat något helt galet. Rena mongon och riktigt skrämmande rent ut sagt!
Citera
2021-12-18, 01:56
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Enligt Cecilia Berg har ingen som drabbats av omikron behövt IVA-vård i Sydafrika 🎅🏻
Men i Sydafrika är medellivslängden rätt så låg. 64 år enligt Google. IVA-vård drabbar oftast ännu äldre.
Citera
2021-12-18, 01:59
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Vem fan bryr sig om denna neger. Är han korkad nog att vägra vaccin borde han dumpas på tippen om han insjuknar i Convid. Han är ett lysande exempel på idioter som tar upp plats på sjukhus för andra som behöver vård bättre än denna idiot.
Citera
2021-12-18, 02:12
Medlem
SkattefriZons avatar
Han kommer tyvärr inte att dö. Överdriver som alla narsissist musiker brukar göra.
Citera
2021-12-18, 02:23
Medlem
Lillamig72s avatar
Alltså.
Kenyas intensivvård fungerar uppenbarligen olikt den svenska intensivvården-IVA.
När jag själv låg inlagd på IVA för en bakteriell hjärnhinneinflammation var jag helt uppkopplad med en massa apparater, syrgas och kateter, mediciner och dropp.
Slangar till både höger och vänster. Olika Kontroller hela tiden.
Fick hjälp för att lyfta huvudet och att vända mig om och förflytta mig i sängen.
Inte fan hade jag en minsta tanke på att höra av mig till kreti och pleti.
Var upptagen med annat.
Så fort den kritiska fasen var över fick jag flytta till en annan avdelning.
För min säng behövdes av en annan patient i ett. kritiskt läge. Så funkar det i Sverige.
Nej. Ken Ring trollar Aftonbladet…
Han är inte inlagd på IVA om han samtidigt klarar av att hålla presskonferens med Aftonbladet.
Senast redigerad av Lillamig72 2021-12-18 kl. 02:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in