2021-12-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Hur många av de tyngre aktörerna i DP kan agera idag såvida de inte lägger ut uppdrag från olika anstalter de befinner sig på?

Ger de sig på Tati så har de väl snart överhuvudet Hashem Ali Khan, Angeredsklanen och en fatwa efter sig om att brinna i helvetets eldar. Om nu Tati verkligen är försvunnen borde något större än kopplingen till Nisse & Dumle ligga bakom. Iaf enligt Risk/Reward…

Nu skiter ju förstås alla träsknegrer i vad både Ali Khan och hans pyrotekniska avdelning har att komma med. De har inget att säga till om i Stockholm - och vice versa. Om Nisse bett honom om beskydd, så var det verkligen en dålig ide. Däremot ger jag dig rätt i att hans försvinnande - om det nu är oavsiktligt - inte har med Dumle och Nisse att göra. Alla jävla gangsters drar till Marbella, speciellt på vintern. Och Tati har som sagt sina egna fiender.
Citera
2021-12-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Nu är jag ingen Einár super autist som dig som stakar alla sociala medier 24/7 och allt relaterat till honom.

Jag åter ger bara den informationen jag har samlat in...

Och det är flera som påstår att han var i dubai några veckor innan mordet med Tati, sedan hur långt man kan dra några veckor kan man ju diskutera...

Men det är ju allmänt känt att Nisse inte hade varit i Sverige speciellt länge innan mordet, eller?

Edit
Men om någon vet 💯 när var Einár i dubai senaste gången? och om Tati där då?
Får ni gärna upplysa oss alla så slipper vi massa tjafs om detta också....
Så han var clonad då eller ? Han va i Dubai o Sverige samtidigt 😅😅 hahhaah sista landet han var i var typ Amsterdam o Spanien
Citera
2021-12-17, 13:12
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Så han var clonad då eller ? Han va i Dubai o Sverige samtidigt 😅😅 hahhaah sista landet han var i var typ Amsterdam o Spanien
Det är snarare du som missat.

Lägg ner din attityd.
Citera
2021-12-17, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Se så Jom3 på med dumstruten igen och så skriver på tavlan nu! 100 gånger! 😅
https://imgur.com/a/EbgvqXD

Det ryker alltid ur fingrarna på Jom3 att skriva om party, golddigger, dansande och oansvarig sorghantering. Till Joms försvar ska sägas att han hållit upp i över ett dygn nu, men då har han istället börjat vässa.
Citera
2021-12-17, 14:20
Medlem
Citat:
Nej, de va jag har sett själv och fått höra från folk som har varit där inte på Flashback

Då kanske du ska radera tex dina inlägg och frågor här innan du pratar: 👇🏼

(FB) Kan Einar ha fejkat sin död?

Även om du har nåt att ge ibland så blir det omöjligt att tro du har nåt som backar de du säger…
Citera
2021-12-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenpaflashback
Hahahah Dumle borde få medalj han åker från ort till ort stad till stad land till land och städar hahhahaa.

Värsta hitman 🔫
Citera
2021-12-17, 14:38
Medlem
Citat:
Youtube klippet som visades tidigare från September är gammal, se texten under videon.
https://www.instagram.com/p/CCeQ-saBwJ2/?utm_medium=copy_link
Kollar man både Nisses och Alexandras insta är bilder från Dubai är dem tagna i April, kan ju vara tagna tidigare men kolla också Tatis taggade bilder från Dubai är inte några veckor innan Nisses blev mördad.
Citera
2021-12-17, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Hahaha kände bara för att jävlas. Har varit inne och läst på flashback i flera år där folk provocerar och trollar på helt absurda nivåer.

Ville bara ha en del av kakan, vännen.

Skall även tilläggas att jag har varit inne och läst en hel del i den här tråden och du verkar vara en av de vettigare skribenterna.

Dock hade du en poäng, att lägga mer fokus på utförare och anstiftare än att snacka massa skit om saker som inte hör hit..
Citera
2021-12-17, 15:42
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkemisten1999
Youtube klippet som visades tidigare från September är gammal, se texten under videon.
https://www.instagram.com/p/CCeQ-saBwJ2/?utm_medium=copy_link
Kollar man både Nisses och Alexandras insta är bilder från Dubai är dem tagna i April, kan ju vara tagna tidigare men kolla också Tatis taggade bilder från Dubai är inte några veckor innan Nisses blev mördad.
Drog även jag den slutsatsen, men tråden ville tro annat.
Citera
2021-12-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Då kanske du ska radera tex dina inlägg och frågor här innan du pratar: 👇🏼

(FB) Kan Einar ha fejkat sin död?

Även om du har nåt att ge ibland så blir det omöjligt att tro du har nåt som backar de du säger…
Där frågar jag om nån vet nåt mer. Ja har hört från andra som har varit på klubbarna va hon har gjort osv de kommer inte från Flashback i grunden men vi släpper henne nu hon får redan sin uppmärksamhet ska ej skriva mer dem kan komma efter mig snart tack o hej
Citera
2021-12-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Drog även jag den slutsatsen, men tråden ville tro annat.
Ja men det är ju dem som började följa Einar efter hans död. Vissa verkar inte riktigt hängt med och inget konstigt med det liksom men hävda saker och ting när dem inte vet är lite skrattretande
Citera
2021-12-17, 16:20
Medlem
Becko, Jom3, TwoThousand, Qutm med flera har alla saker gemensamt. Kan det vara medicinen tro eller något annat? Ni som vet ni vet…

Så vad tror folket? Har Khan fimpats i España, eller lever han loppan? Känns ju märkligt om han gått under marken & familjen inte vet om det känner jag rent spontant.

Att Dumle har ett pris på huvudet förvånar mig inte. Vore en fin klapp om han klipps till jul 🎅🏼 snälla Tomten!! 🙏🏻

HH anstiftare
Dumle goare
Adel & Einar måltavlor men Einar prio 1, därav 2 skyttar.

Står fast vid detta utan någon riktig vetskap. Endast baserat på teorier alltså.

Ha det fint!
Senast redigerad av PappasKebab 2021-12-17 kl. 16:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in