2021-12-17, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny19901
Har aldrig skrivit här och kommer heller inte framöver, tänkte bara inflika med att vissa av er är så långt från sanningen med era sjuka teorier, nästan så att man tävlar om vem som kan komma på den värsta teorin hittills. De som påstår att HH var på N&C är helt ute och cyklar. Ni som ändå gillar att spekulera och hålla på, tänkte sätta er på rätt bana, sätt er in på FLG/shottaz sfären, annars spekulerar ni i år.

Många av er har vart inne på att dumle är goaren, tänk snäppet längre (för de som påstår att VNT är anstiftare) varför skulle de någonsin samarbeta med dumle (han skulle själv aldrig vara villig) just från det nätverket. En grej är säker den kvällen skulle alla smattras.

Så du menar att Nisse, Dumle och Adel var alla måltavlor? Ja du det vore ju nåt.
Citera
2021-12-17, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny19901
Har aldrig skrivit här och kommer heller inte framöver, tänkte bara inflika med att vissa av er är så långt från sanningen med era sjuka teorier, nästan så att man tävlar om vem som kan komma på den värsta teorin hittills. De som påstår att HH var på N&C är helt ute och cyklar. Ni som ändå gillar att spekulera och hålla på, tänkte sätta er på rätt bana, sätt er in på FLG/shottaz sfären, annars spekulerar ni i år.

Många av er har vart inne på att dumle är goaren, tänk snäppet längre (för de som påstår att VNT är anstiftare) varför skulle de någonsin samarbeta med dumle (han skulle själv aldrig vara villig) just från det nätverket. En grej är säker den kvällen skulle alla smattras.

Vem vet, du kanske har rätt men jag tror fortf starkt på att Dumle är goaren
Citera
2021-12-17, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshpit88
Droppa videon?

Kanske svårt ifall man har sett videon på någon annans telefon t.ex?
Citera
2021-12-17, 07:20
Medlem
en tanke.... en som bara gjort ett inlägg och försvarar dumle som det snackats om talar ju mer för att det är rätt spår och man vill ha bort fokus från just nämnde dumle..
Citera
2021-12-17, 08:32
Medlem
kan d varit så att dp cashat hans huvud och fått para av vårby sen dom möter ali khan som vill ha del o klipper han
Citera
2021-12-17, 08:33
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
en tanke.... en som bara gjort ett inlägg och försvarar dumle som det snackats om talar ju mer för att det är rätt spår och man vill ha bort fokus från just nämnde dumle..

Dumle är lösningen garanterat
Citera
2021-12-17, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Dumle är lösningen garanterat

ja jag har inte en susning. och bryr mig inte så mkt egentligen.. jag bara påpekade att en som bara går in och försvara i sitt första inlägg verkar mer skumt. och den åsikten har jag om alla fall man läser om. jag tar dom inte seriöst... utan tror än mer på raka motsatsen..

så det du skriver ligger ju mer i sanning än den andra. men det är ju MIN åsikt
Citera
2021-12-17, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja jag har inte en susning. och bryr mig inte så mkt egentligen.. jag bara påpekade att en som bara går in och försvara i sitt första inlägg verkar mer skumt. och den åsikten har jag om alla fall man läser om. jag tar dom inte seriöst... utan tror än mer på raka motsatsen..

så det du skriver ligger ju mer i sanning än den andra. men det är ju MIN åsikt

Sonny startade sitt konto 14/12, lagt två inlägg som man inte hittar längre.. sån info borde man inte ta på största allvar.
Även om han är äkta med de han säger så är det svårt när man inte har nåt annat att backa det mot..
Citera
2021-12-17, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Sonny startade sitt konto 14/12, lagt två inlägg som man inte hittar längre.. sån info borde man inte ta på största allvar.
Även om han är äkta med de han säger så är det svårt när man inte har nåt annat att backa det mot..

Einar var och förblir en oskyldig kille. Sluta svartmåla grabben och rikta istället fokuset mot babbeluringarna som var bakom detta!!
Citera
2021-12-17, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Einar var och förblir en oskyldig kille. Sluta svartmåla grabben och rikta istället fokuset mot babbeluringarna som var bakom detta!!

Är inte med dig riktigt här, jag har aldrig svartmålat Nisse..
Citera
2021-12-17, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Du tror inte Es mamma som alla andra såg bilderna och läste om kidnappningen. Du vet ingenting om E pratade med sin mamma eller ej.
E dök inte upp på förhör, rättegång etc. han sa inte ett knyst.

Så varför målar du upp en bild som du inte har en aning om?

Hon gjorde som alla mammor i världen ska göra för sina barn, hon såg till att skyldiga blev straffade.
Sen vet inte du eller nån annan annan i tråden än sålänge varför E blev klippt.. Du kan lägga en teori, men kom inte med fakta som du inte kan backa
Men hallå nu pratar du som att du vet exakt vad som hände när han kom hem o hämta guld o vapnet till dem som kidnappade han, det klart att han grät ut för mamma för hon visste allt detaljer och jag håller med dig till en viss del att mammor gör allt för sitt barn så länge är jag med dig .
Men Einar var med i den skiten han ville vara en stor ganster och som jag förstår så har det skitiga liv konsekvenser tyvärr ja tragisk hela händelsen hel enkelt .
Citera
2021-12-17, 10:33
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Tati från Ali Khan familjen är nu försvunnen, han sågs senast i Spanien den 8/12.

Anhöriga har börjat efterlysa honom på bland annat Facebook.

Mycket som tidigare pekats åt att Dumlee och Sebbe från DP också befinner sig i Spanien utifrån deras sociala medier.

Einar köpte skydd från Tati 2020, men känns ganska osannolikt att Tati skulle hämnas på Dumlee.

Disclaimer detta bygger till stor del på obekräftade uppgifter

Okay vi lyfter på Tati stenen och vad hittar vi väl där:

Efter kidnappningen sökte Nisse skydd hos Ali khan och Tati, det skall även vara han som sammanförde Einar med Västeråsnätverket för ytterligare beskydd.

Och de hänge med varandra en hel del.
https://youtu.be/h1J0K5FD-eY

Sedan ska de ev varit lite tjafs mellan dem men det verkar löst i nutid för Nisse & Tati var tillsammans i dubai några veckor innan mordet (lite oklart när) och hängde där som vänner igen.

Efter mordet

Så träffar Tati bla både 1.cuz och Dree low tete a tete för att diskutera saker som uppenbarligen inte kan tas via telefon (båda vänner till Nisses).

https://anonfiles.com/1dt5WbT0u7/Scr....android_2_jpg

Tati satsa ju på musiken och det sägs att han skulle ha gjort några kommande samarbeten med Nisse.

Så att Nisse då går och blir jappt kan inte gjort honom glad...

Och i början av december drar han och hans grabbar till Marbella vilka sägs finns där, jo bland annat 🙀 och 🐍(dumle) ...

Intressant är också att samtidigt så ska även grabbar från dalen nära Nisse dragit dit..

Så kanske Tati inte gillade det som hände hans vän och möjliga spargris 💵 Nisse och folk i dessa kretsar börjar kanske även fundera över om det faktiskt är värt att betala ett sjusiffrigt belopp till Tati / Ali Khan eller ev de han rekommenderade.

Kanske därför det går rykten (obekräftade) som gör gällande att Tati efter mordet satt pris på Dumle och Adel...

Rustar för krig?
https://www.instagram.com/p/CWoApkLsTwq/?utm_medium=copy_link

Så Tati kanske mycket väl drog igång en egen utredning (inget ovanligt i kriminella sammanhang) och liksom samhalls mordrotel kommer ganska snart framtill åt vilket håll det lutar och dra till varmare breddgrader för att hålla lite ytterligare "förhör".

Tyvärr vekar dock den listiga 🙀 och sluge 🐍 varit förbered på detta move då det ryktas (igen obekräftat) att det är dp ligger som bakom försvinnandet ev kidnappningen....

Men helt klart spännande tider indeed... om det ligger något i ovanstående...
Senast redigerad av mastarn 2021-12-17 kl. 11:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in